BEG airport status
Er Srbija apeluje putnicima da dođu najmanje 2 sata ranije na „Nikolu Teslu“ Zatvarnaje gejtova 20 i 40 minuta pre poletanja  ⁄ Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Er Srbija apeluje putnicima da dođu najmanje 2 sata ranije na „Nikolu Teslu“

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) pozvala je svoje putnike da dođu najmanje dva sata pre zakazanih letova na beogradski aerodrom zbog loših vremenskih uslova u Beogradu.  

Za letove u Evropi i ka Bliskom istoku „check-in“ će biti moguć najkasnije 45 minuta pre poletanja, dok će se gejtovi zatvarati 20 minuta pre poletanja.

Putnici na letu za Njujork moraće da obave „check-in“ najkasnije 60 minuta pre poletanja, navode u Er Srbiji i dodaju da će se gejt za ovu rutu zatvarati 40 minuta pre poletanja.

Kompanija takođe savetuje putnike da koriste i „web check-in“ koji je dostupan za sve letove iz Beograda i poziva da se za sve informacije o letovima informišu putem njenog sajta. 

Komentari

B

U Austriji je sasvim normalno da dolazite na aerodrom 2 sata pre leta.

Dali je to u Srbiji drugacije?

Pitam zato sto sam iznenadjen ovim pozivom.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj