BEG airport status
Toplovazdušni Radio-Kontrolisani balon

Toplovazdušni Radio-Kontrolisani balon

Ekskluzivno u TangoSixBlog-u danas možete videti snimak sa prvog leta prvog
toplovazdušnog RC balona u Srbiji!

Firma „Balon Servis“ u čijem je vlasništvu, planira da ga koristi za aerial-marketing
(tzv. brendiranje).

Zlatko Sučić, vlasnik,  kaže da je kapacitet balona 2500 kubnih fita (70 kubnih metara)
Visina sa korpom je 7 metara.
Baneri u svhru reklamiranja će biti postavljani na dva dela od po 1.8 x 3.6 metara.

Trenutna autonimija leta je 20 min, što je operatorima malo, pa će se raditi na ugradnji
druge korpe sa bocom od oko 5 litara propana radi povećanja autonomije.

Maksimalna težina tereta koju može da ponese sa gorivom i korpom je 20 kilograma.

rc-blon-daljinac
Daljinski kontroler balona
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vala, mogli su malo vise da se potrude oko stanice . . .

Odgovori
Zl

Oko koje stanice? Daljinskog upravljaca? Ako na to mislis i ovo ima dva kanala vise nego sto je potrebno. Planiram te kanale da iskoristim za neke dodatne komande.

Zlatko

Odgovori

Upravo na to mislim. Koje su karakteristike stanice?

Odgovori
Zl

Futaba ss3 SkySport:

3 kanala single stick
Frekvenca 72 MHz
AM Narrow band
Radi na kanalima 11-60
V-tail or Elevon mixing
Trimovanje obe ose
Potrosnja:
TX:180 mA
RX: 18 mA

Z.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj