BEG airport status
JAA training Centre – Beograd

JAA training Centre – Beograd

JAA TO reklama u Flightu

Tragom objavljivanja oglasa u najnovijem „Flight International-u“ (7-13. april) podsećam na
nedavno ustanovljen JAA Training Centar u Beogradu. Lociran u „Airport City-ju“.

Možete otići na sajt pomenute organizacije i videti neke veoma zanimljive kurseve i seminare.
Uočićete i veoma zanimljive cene, tako da predpostavljam da će ova priča biti ostvarivana
na račun kompanija manjih ili većih.

Predstavljanje Centra je prvo bilo nespretno interpretirano od strane medija kao škola letenja
i sl. ali je misterija vrlo brzo rešena. Razumljivo, jer poenta ovakve organizacije je bezbednost,
promocija bezbednosnih standarda i sistemsko obrazovanje medijski apsolutno nezanimljivih
profesija.

Nikakav povod da bi se otišlo do Vršca, džabe provozalo u avionu i našlo nekoliko mladih Indijki
da bi im se postavilo pitanje : „kako se snalazite u ovoj dominantno muškoj profesiji?“.

Tako da neke veće priče i nema u ovome. Jedino ako budem uspeo da se ubacim na neki od
seminara. Na neki posebno zanimljiv.
Ukoliko u tome uspem očekujte iscrpne izveštaje!

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj