BEG airport status
JAA training Centre – Beograd

JAA training Centre – Beograd

JAA TO reklama u Flightu

Tragom objavljivanja oglasa u najnovijem „Flight International-u“ (7-13. april) podsećam na
nedavno ustanovljen JAA Training Centar u Beogradu. Lociran u „Airport City-ju“.

Možete otići na sajt pomenute organizacije i videti neke veoma zanimljive kurseve i seminare.
Uočićete i veoma zanimljive cene, tako da predpostavljam da će ova priča biti ostvarivana
na račun kompanija manjih ili većih.

Predstavljanje Centra je prvo bilo nespretno interpretirano od strane medija kao škola letenja
i sl. ali je misterija vrlo brzo rešena. Razumljivo, jer poenta ovakve organizacije je bezbednost,
promocija bezbednosnih standarda i sistemsko obrazovanje medijski apsolutno nezanimljivih
profesija.

Nikakav povod da bi se otišlo do Vršca, džabe provozalo u avionu i našlo nekoliko mladih Indijki
da bi im se postavilo pitanje : „kako se snalazite u ovoj dominantno muškoj profesiji?“.

Tako da neke veće priče i nema u ovome. Jedino ako budem uspeo da se ubacim na neki od
seminara. Na neki posebno zanimljiv.
Ukoliko u tome uspem očekujte iscrpne izveštaje!

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Igor na: Generalni Direktor Dassault Aviation za RTL o Rafalima koje je nabavila Hrvatska: u pitanju su avioni kakve ima i RV Francuske, moći će da se koriste bar 30 godina

Grčka ima 3,5x veći BDP, 2,5x više stanovnika i 1,5x veću površinu od Hrvatske. Ima aktivno više od 250 borbenih aviona i još naručuju (znači više od 20x aviona od HR). Nigdje nisam pročitao komentar da je nova narudžba Rafala za Grčku ovekill dok eto Hrvatska neće moći ni gorivo natočiti u svojih 12 aviona.…

03. Dec 2021.Pogledaj

Edo na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

pa imaju trenutno 60 komada miraga 2000 pa je ovo vjerojatno zamjena za njih. A imaju i 80 komada f-16 Block 60

03. Dec 2021.Pogledaj

Miloš77 na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Fino isplanirano. Modernizuju Miraże 2000 dok se prave Rafali F4 od kojih prvi komadi neće stići pre 2025-te a inicijalna borbena sposobnost tek par godina kasnije. Tada počinju da izbacuju najstarije Miraže 2000 i F-16 iz upotrebe zamenjujući ih sa F4, i pazare još pedesetak novih aviona verovatno drugog proizvođača.

03. Dec 2021.Pogledaj

Beduin na: Generalni Direktor Dassault Aviation za RTL o Rafalima koje je nabavila Hrvatska: u pitanju su avioni kakve ima i RV Francuske, moći će da se koriste bar 30 godina

Medo s mora, ne. Nije to bio problem s Kosher Burecima. Problem s Kosher Burecima je bio taj sto je Hrvatska htjela G2G (government to government) goranciju drzave proizvodjaca zrakoplova. Kako USoffA nije imala nikakav uvid sto se s Burecima dogadja od trenutka isporuke Izraelu, ako smo mi htjeli da USoffA garantira za njih, normalno…

03. Dec 2021.Pogledaj

Send this to a friend