BEG airport status
EX-YU aviation news

EX-YU aviation news

screenshot

Na adresi: http://exyuaviation.blogspot.com/ nalazi se blog koji pokriva teme (češće konkretne vesti) vezane za Ex-Yu avijaciju. Našao sam ga pre nekoliko meseci i toplo ga preporučujem svima koji ga još nisu stavili u svoj RSS reader.

Nažalost nisam uspeo da pronađem nikakav podatak o autoru bloga. Što se vrste avijacije tiče, zastupljena je jedino civilna. Nema analitičkih i članaka sa stavom, već se prenose aktuelne vesti pretežno iz domena avio-kompanija, zaista širom cele bivše države. Napomenuću da se vesti ne kopiraju, već ih očigledno neko „obrađuje“. Mislim na prilagođavanje čitljivosti ne uvek detaljnih saopštenja za javnost. Što je pristup koji cenim. Povezivanje novih vesti sa kontekstom, predhodnim dešavanjima i pojašnjenjima nekih faktora je uvek potrebno.

Postoji jedan zanimljiv feature. Svake Subote se objavljuju „vesti iz arhive“ – u pitanju je period između 1970. do 1989. godine. Mogu se videti vesti koje su tada bile aktuelne uz kratak uvod/pojašnjenje autora bloga na početku posta (dok svaki ima jednu retro grafiku starog JAT-a).

Blog je na engleskom jeziku, doprinos čitalaca posmatran kroz broj kometara je na zavidnom nivou. Updejtuje se veoma redovno i vesti su prilično aktuelne. Odličan način da budete informisani o novim dešavanjima bivše države.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj