BEG airport status
EX-YU aviation news

EX-YU aviation news

screenshot

Na adresi: http://exyuaviation.blogspot.com/ nalazi se blog koji pokriva teme (češće konkretne vesti) vezane za Ex-Yu avijaciju. Našao sam ga pre nekoliko meseci i toplo ga preporučujem svima koji ga još nisu stavili u svoj RSS reader.

Nažalost nisam uspeo da pronađem nikakav podatak o autoru bloga. Što se vrste avijacije tiče, zastupljena je jedino civilna. Nema analitičkih i članaka sa stavom, već se prenose aktuelne vesti pretežno iz domena avio-kompanija, zaista širom cele bivše države. Napomenuću da se vesti ne kopiraju, već ih očigledno neko „obrađuje“. Mislim na prilagođavanje čitljivosti ne uvek detaljnih saopštenja za javnost. Što je pristup koji cenim. Povezivanje novih vesti sa kontekstom, predhodnim dešavanjima i pojašnjenjima nekih faktora je uvek potrebno.

Postoji jedan zanimljiv feature. Svake Subote se objavljuju „vesti iz arhive“ – u pitanju je period između 1970. do 1989. godine. Mogu se videti vesti koje su tada bile aktuelne uz kratak uvod/pojašnjenje autora bloga na početku posta (dok svaki ima jednu retro grafiku starog JAT-a).

Blog je na engleskom jeziku, doprinos čitalaca posmatran kroz broj kometara je na zavidnom nivou. Updejtuje se veoma redovno i vesti su prilično aktuelne. Odličan način da budete informisani o novim dešavanjima bivše države.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Banja Luka na: [VIDEO] Padobranci 63. brigade sinoć izveli grupni skok sa preletom i ličnim naoružanjem sa 4500 metara

@Tedy Sure, it's similar...Only in the day and at a 1000m altitude, directly above the destination area. Sshhhhh - don't tell anybody, but I think that the pilot is a Yankee, maybe that’s why the guy was so scattered all over the field? It’s almost the same like jumping from 4500 m in the night,…

06. Jun 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: [VIDEO] Padobranci 63. brigade sinoć izveli grupni skok sa preletom i ličnim naoružanjem sa 4500 metara

@Aleksa Radojcic Obzirom da je Albanija kupila nove AESA AN/FPS-117 osmatracke radare od Lokida, izgledi da se na ovaj nacin desantiraju snage cak i na KiM, a da ih pravovremeno ne primete, su bas mali, a to onda gubi poentu. Iz vazduha, jedino helikopterima da se leti jako nisko, sleti ili fast-rope sa male visine.…

06. Jun 2020.Pogledaj

Banja Luka na: [VIDEO] Padobranci 63. brigade sinoć izveli grupni skok sa preletom i ličnim naoružanjem sa 4500 metara

@resurs Jeste, kad zagusti, kad se bude pucalo, helikopter ćemo po tebe samog poslati, dovesti na liniju, dati ti laptop i pustiti da neprijatelju udariš "dislike"? Nemoj samo ti da mi se brineš koliko košta obuka i sprema ovih ljudi na godišnjem nivou, molim te. Oni su se isplatili gdje god da su radili. Dao…

06. Jun 2020.Pogledaj

Adolf Napoleon na: [VIDEO] Padobranci 63. brigade sinoć izveli grupni skok sa preletom i ličnim naoružanjem sa 4500 metara

Zadatak za dežurne hejtere i tapšače. Ako bi ova grupa padobranac bila izbačena iz aviona An-26 iznad Prikuplja sa visine H=6000m.n.v. I pri brzini V=250км/ч koliko bi im trebalo da izvrše nečujni desant na Jarinje i Brnjak padobranom tipa krilo pri prostim meteo uslovima i noću, te da nakon obezbeđivanja i zaposedanja iste i zadrže…

06. Jun 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: [EKSKLUZIVNO] YU-MUP uskoro stiže: Prve fotografije četvrtog Erbasovog helikoptera za MUP Srbije

@mr.bean Za vreme policijskog casa videli smo spremnost policije da se angazuje kao i njihovu najvecu sposobnost: okretanje glave na drugu stranu. Dzabe FLIR, dzabe radari, dzabe NVG i helikopteri. Pilotima svaka cast i obicnim policajcima, ali ne vredi kad komanduju neljudi

06. Jun 2020.Pogledaj

Send this to a friend