BEG airport status
Letački dan i druženje, Lisičji Jarak by Mario Hrelja

Letački dan i druženje, Lisičji Jarak by Mario Hrelja

Lisičji Jarak je u Subotu 9. Maja bio odlično mesto da ljubitelji avijacije provedu nezvanični
početak leta i dobiju „miris“ onoga šta će se dešavati ove sezone.

TangoSixBlog ekipa je bila pozvana na ovo druženje od strane Marija Hrelje.
Posredni razlog (svi koji ovo čitaju bi trebali da shvate da Vam poziv na Jarak i ne treba)
bio je pokazivanje Galeba G-2. Još jednog u nizu koji će se restaurirati. Sa tim da je ovaj
primerak posebno zanimljiv. Reč je o tail-numberu 23001 tj. prvom prototipu G-2!

Stigli smo na Jarak već oko 11 sati. Za joy-ride letove domaćini su tog dana obezbedili
An-2 HA-ANR, koji veoma čisto izgleda (spolja i iznutra). U PAX konfiguraciji koju
smo i testirali malo kasnije. Napravili smo jedan produženi školski krug. Ili je bio
standardan – brzina ovog aviona neda Vam vremena da mislite i pravilno zaključujete :)
Ili je to buka…? Sve jedno, predivno iskustvo letenja u jednom od najbesmislenijih aviona
koji je ekologiji i ekomičnosti odavno pokazao srednji prst. Putnici koji su sa nama sedeli
su uživali, pre bih rekao iz default principa što su uopšte u avionu.
Meni je fascninatan iz mnogo drugih razloga.

_mg_4519
An-2 HA-ANR
_mg_4523
An-2 HA-ANR

Nekoliko padobranaca je skakalo radi photo-op-a koji je imao veze sa predstojećom Univerzijadom.
Bilo je nešto novinara, jedan voditelj jutarnjeg programa i jedan glumac. Ovaj poslednji je bio kopilot u gornjim AN-2 klipovima.

_mg_4342
C-172 i padobranci

Potom je usledio solo displej Marjan Jelena u Kraguju. Jelen je izveo uobičajene elemente u vazduhu i na kratko me podsetio (u slow-flight delu) na sličnu rutinu koju je izveo zajedno sa „Super Dekom“ na prošlogodišnjem mitingu na Batanjici. Sećate se sigurno G-2 i Kraguj formacije na minimalnoj brzini! U Subotu smo imali „samo“ Kraguja ali i look & feel svega što će doći ove sezone. Nadajmo se još kojem iznenađenju kao prošle godine.

_mg_4311



_mg_4307

_mg_4490

_mg_4405

_mg_4648

Senku na ovaj predivan dan bacio je udes Žirokoptera na Zemun Polju. Takođe, na Jarku se predveče tog dana desio još jedan incident.
Reč je o skoku ne toliko iskusnog padobranca koji je, po trenutno raspoloživim nezvaničnim informacijama, zaboravio da otvori padobran.
Sistem za automatsko otvaranje rezerve se aktivirao a potom se i glavni padobran otvorio. Tako da je sleteo prakticno sa dva padobrana.

Više video klipova imate na TangoSixBlog You-Tube kanalu. Proveravajte ga redovno jer dosta klipova koji ne budu u postovima biće postavljani tamo.

Taj dan u još nekoliko slika sa ruskim šmekom predstavio je Uroš Mitrović u svom klipu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj