BEG airport status
LYBE 1811:30 Z 300°10KT CAVOK 12/06 Q1024 NOSIG=
Letački dan i druženje, Lisičji Jarak by Mario Hrelja

Letački dan i druženje, Lisičji Jarak by Mario Hrelja

Lisičji Jarak je u Subotu 9. Maja bio odlično mesto da ljubitelji avijacije provedu nezvanični
početak leta i dobiju „miris“ onoga šta će se dešavati ove sezone.

TangoSixBlog ekipa je bila pozvana na ovo druženje od strane Marija Hrelje.
Posredni razlog (svi koji ovo čitaju bi trebali da shvate da Vam poziv na Jarak i ne treba)
bio je pokazivanje Galeba G-2. Još jednog u nizu koji će se restaurirati. Sa tim da je ovaj
primerak posebno zanimljiv. Reč je o tail-numberu 23001 tj. prvom prototipu G-2!

Stigli smo na Jarak već oko 11 sati. Za joy-ride letove domaćini su tog dana obezbedili
An-2 HA-ANR, koji veoma čisto izgleda (spolja i iznutra). U PAX konfiguraciji koju
smo i testirali malo kasnije. Napravili smo jedan produženi školski krug. Ili je bio
standardan – brzina ovog aviona neda Vam vremena da mislite i pravilno zaključujete :)
Ili je to buka…? Sve jedno, predivno iskustvo letenja u jednom od najbesmislenijih aviona
koji je ekologiji i ekomičnosti odavno pokazao srednji prst. Putnici koji su sa nama sedeli
su uživali, pre bih rekao iz default principa što su uopšte u avionu.
Meni je fascninatan iz mnogo drugih razloga.

_mg_4519
An-2 HA-ANR
_mg_4523
An-2 HA-ANR

Nekoliko padobranaca je skakalo radi photo-op-a koji je imao veze sa predstojećom Univerzijadom.
Bilo je nešto novinara, jedan voditelj jutarnjeg programa i jedan glumac. Ovaj poslednji je bio kopilot u gornjim AN-2 klipovima.

_mg_4342
C-172 i padobranci

Potom je usledio solo displej Marjan Jelena u Kraguju. Jelen je izveo uobičajene elemente u vazduhu i na kratko me podsetio (u slow-flight delu) na sličnu rutinu koju je izveo zajedno sa „Super Dekom“ na prošlogodišnjem mitingu na Batanjici. Sećate se sigurno G-2 i Kraguj formacije na minimalnoj brzini! U Subotu smo imali „samo“ Kraguja ali i look & feel svega što će doći ove sezone. Nadajmo se još kojem iznenađenju kao prošle godine.

_mg_4311



_mg_4307

_mg_4490

_mg_4405

_mg_4648

Senku na ovaj predivan dan bacio je udes Žirokoptera na Zemun Polju. Takođe, na Jarku se predveče tog dana desio još jedan incident.
Reč je o skoku ne toliko iskusnog padobranca koji je, po trenutno raspoloživim nezvaničnim informacijama, zaboravio da otvori padobran.
Sistem za automatsko otvaranje rezerve se aktivirao a potom se i glavni padobran otvorio. Tako da je sleteo prakticno sa dva padobrana.

Više video klipova imate na TangoSixBlog You-Tube kanalu. Proveravajte ga redovno jer dosta klipova koji ne budu u postovima biće postavljani tamo.

Taj dan u još nekoliko slika sa ruskim šmekom predstavio je Uroš Mitrović u svom klipu.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

vilim na: Intervju komandanta RV i PVO za “Odbranu“: Unapređene operativne sposobnosti, poboljšan standard pripadnika vida, nedostatak kadra vazduhoplovno-tehničke specijalnosti

https://www.thedrive.com/the-war-zone/32252/darpa-wants-millions-to-design-an-unmanned-flying-gun-under-its-new-gunslinger-program DARPA trazi milione za svoj autonmni leteci mitraljez.

18. Feb 2020.Pogledaj

Mayer na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

>> Ako ostanu na nuli onda razvoj novih tehnologija mogu samo da finansiraju zavlaceci ruku u dzep drzavnog proracuna. Pa kad se uzme u obzir da se prvi serijski primerak Su-57 srusio u decembru (sto je ovde do sada ignorisano) definitivno jesu na nuli, jer bi to mogao biti gubitak od 60 miliona dolara (verovatno…

18. Feb 2020.Pogledaj

V na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

Iz monopola dugoročno nikad ništa dobro nije ispalo.

18. Feb 2020.Pogledaj

Vlad na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

Logičan potez nakon spajanja fabrika koje proizvode raketnu tehniku. Definitivno će ovo ujedinjenje dva diva svetske aviacije pojeftiniti proizvodnju i učiniti obostrano dostupnom tehničku dokumentaciju oba proizvođača. Sa nestrpljenjem očekujem novitete i unapređenja postojećih letilica.

18. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend