BEG airport status
Letački dan i druženje, Lisičji Jarak by Mario Hrelja

Letački dan i druženje, Lisičji Jarak by Mario Hrelja

Lisičji Jarak je u Subotu 9. Maja bio odlično mesto da ljubitelji avijacije provedu nezvanični
početak leta i dobiju „miris“ onoga šta će se dešavati ove sezone.

TangoSixBlog ekipa je bila pozvana na ovo druženje od strane Marija Hrelje.
Posredni razlog (svi koji ovo čitaju bi trebali da shvate da Vam poziv na Jarak i ne treba)
bio je pokazivanje Galeba G-2. Još jednog u nizu koji će se restaurirati. Sa tim da je ovaj
primerak posebno zanimljiv. Reč je o tail-numberu 23001 tj. prvom prototipu G-2!

Stigli smo na Jarak već oko 11 sati. Za joy-ride letove domaćini su tog dana obezbedili
An-2 HA-ANR, koji veoma čisto izgleda (spolja i iznutra). U PAX konfiguraciji koju
smo i testirali malo kasnije. Napravili smo jedan produženi školski krug. Ili je bio
standardan – brzina ovog aviona neda Vam vremena da mislite i pravilno zaključujete :)
Ili je to buka…? Sve jedno, predivno iskustvo letenja u jednom od najbesmislenijih aviona
koji je ekologiji i ekomičnosti odavno pokazao srednji prst. Putnici koji su sa nama sedeli
su uživali, pre bih rekao iz default principa što su uopšte u avionu.
Meni je fascninatan iz mnogo drugih razloga.

_mg_4519
An-2 HA-ANR
_mg_4523
An-2 HA-ANR

Nekoliko padobranaca je skakalo radi photo-op-a koji je imao veze sa predstojećom Univerzijadom.
Bilo je nešto novinara, jedan voditelj jutarnjeg programa i jedan glumac. Ovaj poslednji je bio kopilot u gornjim AN-2 klipovima.

_mg_4342
C-172 i padobranci

Potom je usledio solo displej Marjan Jelena u Kraguju. Jelen je izveo uobičajene elemente u vazduhu i na kratko me podsetio (u slow-flight delu) na sličnu rutinu koju je izveo zajedno sa „Super Dekom“ na prošlogodišnjem mitingu na Batanjici. Sećate se sigurno G-2 i Kraguj formacije na minimalnoj brzini! U Subotu smo imali „samo“ Kraguja ali i look & feel svega što će doći ove sezone. Nadajmo se još kojem iznenađenju kao prošle godine.

_mg_4311



_mg_4307

_mg_4490

_mg_4405

_mg_4648

Senku na ovaj predivan dan bacio je udes Žirokoptera na Zemun Polju. Takođe, na Jarku se predveče tog dana desio još jedan incident.
Reč je o skoku ne toliko iskusnog padobranca koji je, po trenutno raspoloživim nezvaničnim informacijama, zaboravio da otvori padobran.
Sistem za automatsko otvaranje rezerve se aktivirao a potom se i glavni padobran otvorio. Tako da je sleteo prakticno sa dva padobrana.

Više video klipova imate na TangoSixBlog You-Tube kanalu. Proveravajte ga redovno jer dosta klipova koji ne budu u postovima biće postavljani tamo.

Taj dan u još nekoliko slika sa ruskim šmekom predstavio je Uroš Mitrović u svom klipu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj