BEG airport status
Takmičenje zmajeva

Takmičenje zmajeva

Logo prvenstva3. Državno prvenstvo Srbije pilota ultra-lakih letelica održano je
posle godinu dana pauze u organizaciji Vazduhoplovnog Saveza Srbije
(Komisije za Ultra-Lako letenje) KVK „Soko“ i VK „Vihor“ iz
Nove Pazove na Lisičjem Jarku u Subotu, 6. Juna.

Na Jarku nikada nije tolika aktivnost, tako rano ujutru. Posade su bile na aerodromu već u 6 sati ujutru. Situacija sa vremenom nije bila „opuštena“.
Nekoliko dana pre takmičenja kao po običaju razna tumačenja su kvarila želju da Subota osvane sa idealnom mikro-atmosferom u reonu letenja. Oblačnost je postojala, ali sreća nas je poslužila tako da kiše nije bilo. Ali bilo je veoma sparno i situacija se suptilno pogoršala kasnije popodne.

Pocinjemo

12 posada (24 čoveka) je ispred prostorija KVK „Soko“ imalo prvi brifing. Uvek naravno bude
mnogo jasnije kada kreneš sa letenjem, ali ovoga puta tenzija je dignuta za koji stepen
činjenicom da su ovi zadatci navigacijskog letenja sa ovogodišnjeg Svetskog Prvenstva!

Kao i svake godine malo ko je imao precizan plan kako i gde da stavi slike objekata za kojima
će se u zadatku tragati.

Prva „navigacija“ je odletena, najbrži zmajevi su se vratili prvi.
Svečano otvaranje je bila prilika da se podsetimo našeg preminulog druga Žarka Ilića po kome
smo nazvali revijalnu disciplinu „bombardovanja“. Cilj te discipline je pogodak u centar mete
koja se nalazi na zemlji iz zmaja u letu sa balonima napunjenim vodom.

Bombardovanje

Precizno

_mg_9763_mm

Naravno da „revijalno“ nikoga nije zanimalo i da su svi zadatak shvatili veoma ozbiljno.
Druga navigacija na žalost nije ni održana. Dan se posle jela (ručka i večere koji su bili zipovani
u samo nekoliko sati) odužio. Neko je onda primetio da možda i nema smisla leteti
posle tolike pauze pa još i na pun stomak. Odluku o završetku takmičenja bez poslednje
dispcipline svi su prihvatili zbog nemogućih uslova za letenje. Vetar je bio jači i meteo-situacija
nikako nije bila dovoljno mirna za kvalitetno i bezbedno takmičenje.

Zajedno

_mg_9864_mm
Prvo mesto : Dejan Beda i Dimitrije Ostojić

Drugo mesto:

Vojislav Đukić
Saša Dobrosavljević

Treće mesto:

Živko Miholjčić
Mirko Poznanović

Tabela detaljnijih rezultata

Ultra-laka Komisija je pojačala svoje aktivnosti. Pratite nas preko Facebook Fan-Page-a, uskoro stiže dosta zanimljivih stvari!

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ca

Opasno dobre fotke,svaka casr Petre!

Odgovori
Pe

Hvala! Inace sve fotografije radi Dusan Atlagic.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj