BEG airport status
LYBE 2720:30 Z 170°09KT CAVOK 03/M01 Q1009 NOSIG=
Takmičenje zmajeva

Takmičenje zmajeva

Logo prvenstva3. Državno prvenstvo Srbije pilota ultra-lakih letelica održano je
posle godinu dana pauze u organizaciji Vazduhoplovnog Saveza Srbije
(Komisije za Ultra-Lako letenje) KVK „Soko“ i VK „Vihor“ iz
Nove Pazove na Lisičjem Jarku u Subotu, 6. Juna.

Na Jarku nikada nije tolika aktivnost, tako rano ujutru. Posade su bile na aerodromu već u 6 sati ujutru. Situacija sa vremenom nije bila „opuštena“.
Nekoliko dana pre takmičenja kao po običaju razna tumačenja su kvarila želju da Subota osvane sa idealnom mikro-atmosferom u reonu letenja. Oblačnost je postojala, ali sreća nas je poslužila tako da kiše nije bilo. Ali bilo je veoma sparno i situacija se suptilno pogoršala kasnije popodne.

Pocinjemo

12 posada (24 čoveka) je ispred prostorija KVK „Soko“ imalo prvi brifing. Uvek naravno bude
mnogo jasnije kada kreneš sa letenjem, ali ovoga puta tenzija je dignuta za koji stepen
činjenicom da su ovi zadatci navigacijskog letenja sa ovogodišnjeg Svetskog Prvenstva!

Kao i svake godine malo ko je imao precizan plan kako i gde da stavi slike objekata za kojima
će se u zadatku tragati.

Prva „navigacija“ je odletena, najbrži zmajevi su se vratili prvi.
Svečano otvaranje je bila prilika da se podsetimo našeg preminulog druga Žarka Ilića po kome
smo nazvali revijalnu disciplinu „bombardovanja“. Cilj te discipline je pogodak u centar mete
koja se nalazi na zemlji iz zmaja u letu sa balonima napunjenim vodom.

Bombardovanje

Precizno

_mg_9763_mm

Naravno da „revijalno“ nikoga nije zanimalo i da su svi zadatak shvatili veoma ozbiljno.
Druga navigacija na žalost nije ni održana. Dan se posle jela (ručka i večere koji su bili zipovani
u samo nekoliko sati) odužio. Neko je onda primetio da možda i nema smisla leteti
posle tolike pauze pa još i na pun stomak. Odluku o završetku takmičenja bez poslednje
dispcipline svi su prihvatili zbog nemogućih uslova za letenje. Vetar je bio jači i meteo-situacija
nikako nije bila dovoljno mirna za kvalitetno i bezbedno takmičenje.

Zajedno

_mg_9864_mm
Prvo mesto : Dejan Beda i Dimitrije Ostojić

Drugo mesto:

Vojislav Đukić
Saša Dobrosavljević

Treće mesto:

Živko Miholjčić
Mirko Poznanović

Tabela detaljnijih rezultata

Ultra-laka Komisija je pojačala svoje aktivnosti. Pratite nas preko Facebook Fan-Page-a, uskoro stiže dosta zanimljivih stvari!

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

C

Opasno dobre fotke,svaka casr Petre!

Odgovori
P

Hvala! Inace sve fotografije radi Dusan Atlagic.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Narednik na: Azerbejdžan u pregovorima oko kupovine italijanskih školsko-borbenih aviona M-346

steta sto smo kratki za pare 12 346 pa posle 24 rafala ali to je za nas preskupo

27. Feb 2020.Pogledaj

Gunz na: Azerbejdžan u pregovorima oko kupovine italijanskih školsko-borbenih aviona M-346

Italijani i rusi su prvo zajedno razvijali avion onda valjda rusi nisu placali svoj deo kako treba pa se italijani izvukli i poceli svoju verziju da prave . Razlika je u elektronici ali i Kinezi imaju svoju verziju i izgleda da je dobar avion, kinezi sigrno nemaju problem sa rezervnim delovima. Njihov modernizovani J10B i…

27. Feb 2020.Pogledaj

Gunz na: Srbiji isporučen prvi deo artiljerijsko-raketnih sistema PVO Pancir-S1

Negde sam citao da smo kupili S1-M verziju nekada je oznaka S1-E ali to je malo modernizovana verzija za izvoz pre svega. Bolji radar i moze bolje rakete da ispali koje imaju duzi domet ,30km daljina i 18km visina .

27. Feb 2020.Pogledaj

Andrija na: Azerbejdžan u pregovorima oko kupovine italijanskih školsko-borbenih aviona M-346

Znao sam da će odmah ovo pitanje :) Pa očigledno postoji problem kod nabavke ruske opreme. Piše da su uglavnom nabavljali polovne avione od Ukrajine... Setimo se da postoji ozbiljan konflikt između Jermenije i Azerbejdžana, a da je Jermenija ruski saveznik, a ne Azerbejdžan.

27. Feb 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Mostar stagnira?

Ako je takva greška objavljena na službenoj stranici onda se još više treba postaviti pitanje vođenja ZL Mostar. Zračna luka Mostar daje popuste od 3 milijuna BAM? Nemoguće. Promet ZL Mostar nije tolik da bi mogla davati tolike popuste. Kao što sam rekao podaci su objavljeni, nisu demantirani i samim time oni su relevantni. Ako…

27. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend