BEG airport status
LYBE 2004:00 Z 240°05KT CAVOK 05/03 Q1025 NOSIG=
Takmičenje zmajeva

Takmičenje zmajeva

Logo prvenstva3. Državno prvenstvo Srbije pilota ultra-lakih letelica održano je
posle godinu dana pauze u organizaciji Vazduhoplovnog Saveza Srbije
(Komisije za Ultra-Lako letenje) KVK „Soko“ i VK „Vihor“ iz
Nove Pazove na Lisičjem Jarku u Subotu, 6. Juna.

Na Jarku nikada nije tolika aktivnost, tako rano ujutru. Posade su bile na aerodromu već u 6 sati ujutru. Situacija sa vremenom nije bila „opuštena“.
Nekoliko dana pre takmičenja kao po običaju razna tumačenja su kvarila želju da Subota osvane sa idealnom mikro-atmosferom u reonu letenja. Oblačnost je postojala, ali sreća nas je poslužila tako da kiše nije bilo. Ali bilo je veoma sparno i situacija se suptilno pogoršala kasnije popodne.

Pocinjemo

12 posada (24 čoveka) je ispred prostorija KVK „Soko“ imalo prvi brifing. Uvek naravno bude
mnogo jasnije kada kreneš sa letenjem, ali ovoga puta tenzija je dignuta za koji stepen
činjenicom da su ovi zadatci navigacijskog letenja sa ovogodišnjeg Svetskog Prvenstva!

Kao i svake godine malo ko je imao precizan plan kako i gde da stavi slike objekata za kojima
će se u zadatku tragati.

Prva „navigacija“ je odletena, najbrži zmajevi su se vratili prvi.
Svečano otvaranje je bila prilika da se podsetimo našeg preminulog druga Žarka Ilića po kome
smo nazvali revijalnu disciplinu „bombardovanja“. Cilj te discipline je pogodak u centar mete
koja se nalazi na zemlji iz zmaja u letu sa balonima napunjenim vodom.

Bombardovanje

Precizno

_mg_9763_mm

Naravno da „revijalno“ nikoga nije zanimalo i da su svi zadatak shvatili veoma ozbiljno.
Druga navigacija na žalost nije ni održana. Dan se posle jela (ručka i večere koji su bili zipovani
u samo nekoliko sati) odužio. Neko je onda primetio da možda i nema smisla leteti
posle tolike pauze pa još i na pun stomak. Odluku o završetku takmičenja bez poslednje
dispcipline svi su prihvatili zbog nemogućih uslova za letenje. Vetar je bio jači i meteo-situacija
nikako nije bila dovoljno mirna za kvalitetno i bezbedno takmičenje.

Zajedno

_mg_9864_mm
Prvo mesto : Dejan Beda i Dimitrije Ostojić

Drugo mesto:

Vojislav Đukić
Saša Dobrosavljević

Treće mesto:

Živko Miholjčić
Mirko Poznanović

Tabela detaljnijih rezultata

Ultra-laka Komisija je pojačala svoje aktivnosti. Pratite nas preko Facebook Fan-Page-a, uskoro stiže dosta zanimljivih stvari!

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

C

Opasno dobre fotke,svaka casr Petre!

Odgovori
P

Hvala! Inace sve fotografije radi Dusan Atlagic.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Upravo tako. A330 bi mogao sletjeti na SPU, no ako želi poletjeti morao bi uzeti gorivo do Zagreba ili nekog drugo aerodroma, pa tamo puniti gorivo. A to poskupljuje operacije i čini ih neisplativim u današnje vrijeme.

19. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Air Serbia je već duže vreme pod velikim pritiskom sa svih strana. Air France i KLM/Transavia su otvorili letove tamo gde je do sada Air Serbia radila fidanje njigovih habova u Parizu i Amsterdamu. Na letu BEG-JFK ih svi veliki evropski igrači lome damping cenama. Aeroflot razvaljuje ka Moskvi/Aziji. Turkish ka Istanbulu. Eurowings otvara uskoro…

19. Sep 2019.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Isto sam i ja čitao što se lobiranja tiče. Jedno je sigurno- teško ih je zadovoljiti kad je pazar u pitanju jer imaju iskustva sa svima a to i kotiste da se cenjkaju. Hoću da kažem da ako Indijac ponovo kupi R-77 onda bih je i ja uzeo. Drugo, sama ta raznolikost i šarenilo se…

19. Sep 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Alene, nećemo sad zamenu teza. Prvo je bilo: 'Prelazak granice i vožnja trajektom je tlaka', a posle: 'Aerodrom je blizu'. Ali je, Alene, preko granice, i posle trajekta. A šta ćemo sa domaćom i najlegitimnijom mogućom linijom Banjaluka - Trebinje? To bi u svakoj, ali u svakoj zemlji sa takvom geografijom postojalo. Bez izuzetka. E,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Da, to je stvarno mjerljivo, Dubrovnik i Trebinje. U stvari ste u pravu. U regiji ima nekih stotinjak mjestačca od 25.000-100.000 koji nemaju aerodrome. Odmah svakom aerodrom napravit. Bez obzira jel par desetaka kilometara u okolici ima aerodrom. Ma što je milijarda EUR za izradnju tih 100 aerodroma i 200 milijuna godišnje za operiranje. Jel…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend