BEG airport status
Ko još može da priča i leti u isto vreme?

Ko još može da priča i leti u isto vreme?

…na ovaj način malo njih.

RedBull air-race sezona počinje. Prva lokacija je Abu-Dabi.

Kao što ste već mogli pročitati na mom twitter-u, postojalo je mnogo glasina i tračeva u vezi
organizacije RedBull trka u Beogradu.
Jedna veća vazd. organizacija se raspitivala kod menadžmenta ove trke i razlog zbog koga ih
nećemo skoro videti u Beogradu (na idealnom mestu kao što je recimo ušće Save i Dunava)
je zanemarljivo mali promet pomenutog pića kod nas. Organizacija takvog događaja se i
finansira delom od strane lokalnog distributera. Tako da to kod nas odpada.
Investicije u logistiku takvog događaja bi bile takođe ogromne.

Ostaje nam da „skoknemo“ do Mađarske 19-og i 20-og Avgusta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ma

Ovako ja kola ne mogu da vozim.

Odgovori
to

pa nisam siguran da stanovnici Abu Dabija toliko trose ova pica ali imaju pare.Isto tako nije ista ,,pozorisna,,atmosfera kod njih i recimo navijaci u Monci ili Interlagosu.Istina Madjari imaju Besenjija a ko kod nas da vozi/Modli ili Bane ,,zmajar,,/salim se naravno posto obojicu poznajem i postujem
pozdrav Djordje

Odgovori
Pe

Modli bi svoj glas morao da ubrza pet puta i dize adrenalin, dok bi Bane"AirBan" mozda i ovde bio prvi, kao nekada :)

Ogromne pare su potrebne, ali ono sto mi smeta je idealna lokacija na uscu dve reke, sa Kalemegdanom i dva keja kao prirodnim tribinama.

Za edukaciju o pomenutom Banetu Miljkovicu idite na njegov sajt : <a href="http://www.airban.net“ target=“_blank“>www.airban.net
Jedan od prvih ljudi koji je leteo zmaj kod nas.

Odgovori
Ma

Haha, genijalan je!

Odgovori
Ma

Ljudi, pa dajmo svoj doprinos odrzavanju trka, od sada kupujmo CrvenogBika!

Odgovori
Pe

Pozdrav Marija i dobrodosla na blog!

Iako po meni najukusnije od svih energy drink-ova, ne verujem da bi nesto promenili ako bi samo njega kupovali.

Veoma skupa logistika koju ipak finansira malo jaci sponzor.

Progurati ovo kao drzavni interes…slabo.

Posebno sada.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj