BEG airport status
Ko još može da priča i leti u isto vreme?

Ko još može da priča i leti u isto vreme?

…na ovaj način malo njih.

RedBull air-race sezona počinje. Prva lokacija je Abu-Dabi.

Kao što ste već mogli pročitati na mom twitter-u, postojalo je mnogo glasina i tračeva u vezi
organizacije RedBull trka u Beogradu.
Jedna veća vazd. organizacija se raspitivala kod menadžmenta ove trke i razlog zbog koga ih
nećemo skoro videti u Beogradu (na idealnom mestu kao što je recimo ušće Save i Dunava)
je zanemarljivo mali promet pomenutog pića kod nas. Organizacija takvog događaja se i
finansira delom od strane lokalnog distributera. Tako da to kod nas odpada.
Investicije u logistiku takvog događaja bi bile takođe ogromne.

Ostaje nam da „skoknemo“ do Mađarske 19-og i 20-og Avgusta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ma

Ovako ja kola ne mogu da vozim.

Odgovori
to

pa nisam siguran da stanovnici Abu Dabija toliko trose ova pica ali imaju pare.Isto tako nije ista ,,pozorisna,,atmosfera kod njih i recimo navijaci u Monci ili Interlagosu.Istina Madjari imaju Besenjija a ko kod nas da vozi/Modli ili Bane ,,zmajar,,/salim se naravno posto obojicu poznajem i postujem
pozdrav Djordje

Odgovori
Pe

Modli bi svoj glas morao da ubrza pet puta i dize adrenalin, dok bi Bane"AirBan" mozda i ovde bio prvi, kao nekada :)

Ogromne pare su potrebne, ali ono sto mi smeta je idealna lokacija na uscu dve reke, sa Kalemegdanom i dva keja kao prirodnim tribinama.

Za edukaciju o pomenutom Banetu Miljkovicu idite na njegov sajt : <a href="http://www.airban.net“ target=“_blank“>www.airban.net
Jedan od prvih ljudi koji je leteo zmaj kod nas.

Odgovori
Ma

Haha, genijalan je!

Odgovori
Ma

Ljudi, pa dajmo svoj doprinos odrzavanju trka, od sada kupujmo CrvenogBika!

Odgovori
Pe

Pozdrav Marija i dobrodosla na blog!

Iako po meni najukusnije od svih energy drink-ova, ne verujem da bi nesto promenili ako bi samo njega kupovali.

Veoma skupa logistika koju ipak finansira malo jaci sponzor.

Progurati ovo kao drzavni interes…slabo.

Posebno sada.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj