BEG airport status
Otvoreno nebo, zatvorena vrata ili kako ono beše???

Otvoreno nebo, zatvorena vrata ili kako ono beše???

Nakon tri godine, naša Skupština je odlučila da iznese na dnevni red ratifikaciju Open Sky Ugovora. Alal vera, Olivera!!!.
Protrljah oči jedan puta. Pa još jedan puta, pa još jedan puta. I povikah STOP!. Zaboleše me oči od trljanja. Zamalo oslepeh.
Da li od sreće? Da li od veselja? Ma jok! Trljam oči da proverim da li sanjam.
Ovogodišnja čarter sezona srpskog turizma, samo što nije propala, a nije, pošteno, ni počela. Turci kazu JOK! Egipćani kažu JOK! Tunižani samo što nisu rekli JOK! Kada malo bolje pogledam nema druge zemlje u koju se trenutno može na odmor, sa srpskim pasošem, bez vize, koja je uslovljena svim i svačim.
Pomislih sad će naše Delije da odreaguju i kažu oni povijesno JOK. Kad? Prdnuli u čabar! Zvonko i čujno. Čuje se i sa otvorenim i zatvorenim prozorom.
Smrdiiiiiiiii!!!!
Direktorat ćuti. Da li ih je sramota? Sumnjam. Nije do njih, baš sve. JAT se koprca. „Prevešćemo putnike redovnim linijama“ Joj, pameti!!! Joj, budala!!! Kojim redovnim linijama? Redovnom linijom JAT-a do Šarm al Šeika? Redovnom linijom JAT-a do Dalamana? Redovnom linijom JAT-a do Hamameta? Agencije kažu, mi ćemo preko Osijeka. Ama kuda, preko Osijeka? Srbijo! Zemljo! Mani se budala. Govnjavom motkom sve poteraj na radnu akciju.
A država?
Neko je nekada rekao: „Ubi me prejaka reč!“
Ljudi dajte mi tu reč, koja može makar da ogrebe ove debeloguze filozofe koji kroje sudbinu srpskog civilnog vazduhoplovstva. Ja je ne nađoh za sve ove godine. Taman jedan sjaše, ode u penziju ili na Novo Groblje, kad iznikne novi, gluplji, neotesaniji, kvarniji. Gde li samo nalaze seme za njih, oca im ocinog? Uspevaju i bez kiše. I bez sunca. Možda zato što su sublimirano đubre? Mora da je to!
Ljudi ratifikujmo ga. Aman zaman. Nema više vremena. Iscurelo je. Kao pesak. Kako stvari stoje, ako ne ratifikujemo Open Sky, preti nam totalni kolaps srpskog civilnog vazduhoplovstva. Ko to ne vidi, slep je.
Samo koga zabole uvo za to? Koga?
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Da parafraziram neke sa kojima se ne slazem no, na zlaost, recenica tj uzvik im je dobar:

UDRI BANDU!

Znas imenjace kako se pacovi razmnozavaju – pa pogledaj samo u tom domenu (civilno vazduhoplovstvo) kod nas, na zalost. Naravno, sve smo (su) zeznuli pa sto ne bi i to – dodje kao slag na tortu, onu poslovicnu. Kad uzmu i poslednje pare i poslednji trag provizije ili bilo cega sto moze da se iskoristi i proda mislim da ce biti vreme da se firma (figurativna) zatvori.

Mozda dodju neki novi ljudi, kolonisti, stranci, sta ti ga ja znam. Guverner, pasa, gubernator – sta god, pa da pocnu iz pocetka. Jer ovako samo probaju koliko je voda duboka i koliko jos mulja ima na dnu. Steta…

A moze i Surcin (pardon Tesla) lepo da se pretvori u kargo aerodrom i da voze krave i junad kao onomad one Atlas-ove 747-ice, to je jedino sto se isplati…

Stocni prevoz – i stvarni i kao stilska figura…

Imenjak

Odgovori
Vl

Imenjace, problem sa pacovima se resava samo na jedan nacin. 3D. Dezinfekcija, Dezinsekcija i Deratizacija. Samo nikako da se sprovede. Sto se stocnog prevoza tice, ako pogledas kako su do sada tretirali srpsko trziste i srpskog putnika, mi smo odavno u stocnom prevozu.

Vladimir

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj