BEG airport status
Otvoreno nebo, zatvorena vrata ili kako ono beše???

Otvoreno nebo, zatvorena vrata ili kako ono beše???

Nakon tri godine, naša Skupština je odlučila da iznese na dnevni red ratifikaciju Open Sky Ugovora. Alal vera, Olivera!!!.
Protrljah oči jedan puta. Pa još jedan puta, pa još jedan puta. I povikah STOP!. Zaboleše me oči od trljanja. Zamalo oslepeh.
Da li od sreće? Da li od veselja? Ma jok! Trljam oči da proverim da li sanjam.
Ovogodišnja čarter sezona srpskog turizma, samo što nije propala, a nije, pošteno, ni počela. Turci kazu JOK! Egipćani kažu JOK! Tunižani samo što nisu rekli JOK! Kada malo bolje pogledam nema druge zemlje u koju se trenutno može na odmor, sa srpskim pasošem, bez vize, koja je uslovljena svim i svačim.
Pomislih sad će naše Delije da odreaguju i kažu oni povijesno JOK. Kad? Prdnuli u čabar! Zvonko i čujno. Čuje se i sa otvorenim i zatvorenim prozorom.
Smrdiiiiiiiii!!!!
Direktorat ćuti. Da li ih je sramota? Sumnjam. Nije do njih, baš sve. JAT se koprca. „Prevešćemo putnike redovnim linijama“ Joj, pameti!!! Joj, budala!!! Kojim redovnim linijama? Redovnom linijom JAT-a do Šarm al Šeika? Redovnom linijom JAT-a do Dalamana? Redovnom linijom JAT-a do Hamameta? Agencije kažu, mi ćemo preko Osijeka. Ama kuda, preko Osijeka? Srbijo! Zemljo! Mani se budala. Govnjavom motkom sve poteraj na radnu akciju.
A država?
Neko je nekada rekao: „Ubi me prejaka reč!“
Ljudi dajte mi tu reč, koja može makar da ogrebe ove debeloguze filozofe koji kroje sudbinu srpskog civilnog vazduhoplovstva. Ja je ne nađoh za sve ove godine. Taman jedan sjaše, ode u penziju ili na Novo Groblje, kad iznikne novi, gluplji, neotesaniji, kvarniji. Gde li samo nalaze seme za njih, oca im ocinog? Uspevaju i bez kiše. I bez sunca. Možda zato što su sublimirano đubre? Mora da je to!
Ljudi ratifikujmo ga. Aman zaman. Nema više vremena. Iscurelo je. Kao pesak. Kako stvari stoje, ako ne ratifikujemo Open Sky, preti nam totalni kolaps srpskog civilnog vazduhoplovstva. Ko to ne vidi, slep je.
Samo koga zabole uvo za to? Koga?
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Da parafraziram neke sa kojima se ne slazem no, na zlaost, recenica tj uzvik im je dobar:

UDRI BANDU!

Znas imenjace kako se pacovi razmnozavaju – pa pogledaj samo u tom domenu (civilno vazduhoplovstvo) kod nas, na zalost. Naravno, sve smo (su) zeznuli pa sto ne bi i to – dodje kao slag na tortu, onu poslovicnu. Kad uzmu i poslednje pare i poslednji trag provizije ili bilo cega sto moze da se iskoristi i proda mislim da ce biti vreme da se firma (figurativna) zatvori.

Mozda dodju neki novi ljudi, kolonisti, stranci, sta ti ga ja znam. Guverner, pasa, gubernator – sta god, pa da pocnu iz pocetka. Jer ovako samo probaju koliko je voda duboka i koliko jos mulja ima na dnu. Steta…

A moze i Surcin (pardon Tesla) lepo da se pretvori u kargo aerodrom i da voze krave i junad kao onomad one Atlas-ove 747-ice, to je jedino sto se isplati…

Stocni prevoz – i stvarni i kao stilska figura…

Imenjak

Odgovori
Vl

Imenjace, problem sa pacovima se resava samo na jedan nacin. 3D. Dezinfekcija, Dezinsekcija i Deratizacija. Samo nikako da se sprovede. Sto se stocnog prevoza tice, ako pogledas kako su do sada tretirali srpsko trziste i srpskog putnika, mi smo odavno u stocnom prevozu.

Vladimir

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Drago na: U Hrvatskoj se srušio MiG-21, piloti se katapultirali, komandant HRZ-a izneo za sada poznate detalje, sumnja se na otkaz motora

Za razliku od dvosjeda Miga 29 i takvih većine ruskih, zapadni dvosedi su isto borbeni avioni kao i jednosedi.

08. Dec 2022.Pogledaj

Vaste na: Predstavljen novi američki strategijski bombarder B-21 Raider: Prvi novi bombarder u svetu nakon Hladnog rata

Petrovic Dusan Nemenjte sada teze onoga sta ste napisali da je izveo samo jednu misiju nad Srbijom ! (Overall, the six B-2s used in the war flew about 50 missions, less than 1 percent of the total. But they dropped about 11 percent of the bombs used in Yugoslavia, or nearly 700) Zaboravio si da…

08. Dec 2022.Pogledaj

Aca na: [INTERVJU] Direktor mađarske kompanije Magnus Aircraft Laslo Boroš: Tim iz Srbije bio je ključan za našu ekspertizu sa kompozitima, baza za prodaju naših aviona Balkanu biće u vašoj zemlji

Ovi za razliku od nas razmisljaju o vecoj proizvodnji,a ne o prototipovima.Svetlosnim godinama smo bili ispred Madjarske,ali smo planski unistili sve pa tako i avioindustriju.Eto kupovacemo sada avione i od Madjara.Zatvorismo ove godine i fabriku alata u Cacku koja je radila alat za nasu namensku.Porazavajuce je koliko smo sami sebe unazadili.

08. Dec 2022.Pogledaj