BEG airport status
Pimp my plane!

Pimp my plane!

Zlin 526F

Svi koji su gledali „Pimp my ride“ na MTV-u znaju da su likovi pravili neviđene ludosti u
automobilima i sa njima od krševa kojih čak nema ni na našim ulicama.

YU-CDL je sedam godina proveo na zemlji i imao je prilike da preživi ono sto većina pilota
kod nas danas preživljava. Prizemljenje.

Da bi onda uz inicijativu Ljubiše Pavlovića i Aero-kluba „Falcons“ bio ne samo probuđen već
i pimpovan!

Kada pričamo o pimpovanju hromiranje se podrazumeva. Da li se radi o felnama ili specijalnoj
boji, bitan je hrom!
Još bitniji je naravno poduhvat, restauriranje aviona i njegovo vraćanje na nebo.
Sve čestitke momcima koji su ovo izveli i inspiracija meni da za koji post obradim i potencijalne
druge primerke kojima bi se moglo uraditi slično.

Pre dve godine imao sam priliku da me lete u pokaznim akrobacijama. Isto je Zlin bio u pitanju,
ali drugi aparat– matični Zrenjaninac.
Svakome bih savetovao da to doživi. Pored totalnog nasilja nad svim čulima u svim osama,
svim pravcima u 3D-u, doživićete apsolutni užas akrobatskog letenja. Neprijatnost koja Vam
se posle svidi iz skroz drugih razloga. Neprijatnost koju počinjete da prihvatate tek posle dugo
letova, tj. dužeg iskustva.
Praktična korist Zlina i stvari koje može da izvede su nepravilni položaji aviona u toku
leta koje bi svaki pilot, koji leti bilo šta, trebao makar jednom da iskusi.

Takođe tu je i jedna zanimljiva privlačnost ovog aviona. Po meni, to je jedini avion kod nas u
kome se možete pošteno istripovati da sedite u nekom WW2 lovcu. Posebno jer će te sedeti
u prednjem sedištu, elisa je ispred Vas u osi, kapotaž nije do kraja pričvršćen pa sasvim
malkice podrhtava. Prelepo!

 

 

 

Zli sa strane Rep

 

Proba motora

 Njuska

 

Brace your self MF!

 Preflight

 

Cisto

 Placecard

 

Pozadi

 Napred

 

Sjaj

 Usputna zrtva

 

 

Za kraj, two-ship, air-air action

 

 

P3140141

 P3140194

 

P3140198

 P3140220

 

P3140313

 P3140290

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

to

prelepo…..i budi uspomene.Mene je u jednom zutom zlinu pre vise od 30 godina sa starog Zrenjaninskog aerodroma na Bagljasu provozao jedan Elemirac inace kapetan u Jatu.
pozdrav i plavo nebo
Djordje

Odgovori
vr

bas si seksi…rado bih se provozala u takvom avionu…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj