BEG airport status
Pimp my plane!

Pimp my plane!

Zlin 526F

Svi koji su gledali „Pimp my ride“ na MTV-u znaju da su likovi pravili neviđene ludosti u
automobilima i sa njima od krševa kojih čak nema ni na našim ulicama.

YU-CDL je sedam godina proveo na zemlji i imao je prilike da preživi ono sto većina pilota
kod nas danas preživljava. Prizemljenje.

Da bi onda uz inicijativu Ljubiše Pavlovića i Aero-kluba „Falcons“ bio ne samo probuđen već
i pimpovan!

Kada pričamo o pimpovanju hromiranje se podrazumeva. Da li se radi o felnama ili specijalnoj
boji, bitan je hrom!
Još bitniji je naravno poduhvat, restauriranje aviona i njegovo vraćanje na nebo.
Sve čestitke momcima koji su ovo izveli i inspiracija meni da za koji post obradim i potencijalne
druge primerke kojima bi se moglo uraditi slično.

Pre dve godine imao sam priliku da me lete u pokaznim akrobacijama. Isto je Zlin bio u pitanju,
ali drugi aparat– matični Zrenjaninac.
Svakome bih savetovao da to doživi. Pored totalnog nasilja nad svim čulima u svim osama,
svim pravcima u 3D-u, doživićete apsolutni užas akrobatskog letenja. Neprijatnost koja Vam
se posle svidi iz skroz drugih razloga. Neprijatnost koju počinjete da prihvatate tek posle dugo
letova, tj. dužeg iskustva.
Praktična korist Zlina i stvari koje može da izvede su nepravilni položaji aviona u toku
leta koje bi svaki pilot, koji leti bilo šta, trebao makar jednom da iskusi.

Takođe tu je i jedna zanimljiva privlačnost ovog aviona. Po meni, to je jedini avion kod nas u
kome se možete pošteno istripovati da sedite u nekom WW2 lovcu. Posebno jer će te sedeti
u prednjem sedištu, elisa je ispred Vas u osi, kapotaž nije do kraja pričvršćen pa sasvim
malkice podrhtava. Prelepo!

 

 

 

Zli sa strane Rep

 

Proba motora

 Njuska

 

Brace your self MF!

 Preflight

 

Cisto

 Placecard

 

Pozadi

 Napred

 

Sjaj

 Usputna zrtva

 

 

Za kraj, two-ship, air-air action

 

 

P3140141

 P3140194

 

P3140198

 P3140220

 

P3140313

 P3140290

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

to

prelepo…..i budi uspomene.Mene je u jednom zutom zlinu pre vise od 30 godina sa starog Zrenjaninskog aerodroma na Bagljasu provozao jedan Elemirac inace kapetan u Jatu.
pozdrav i plavo nebo
Djordje

Odgovori
vr

bas si seksi…rado bih se provozala u takvom avionu…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj