BEG airport status
LYBE 1414:30 Z 340°06KT 6000 SCT006 BKN033 07/06 Q1018 NOSIG=
Pimp my plane!

Pimp my plane!

Zlin 526F

Svi koji su gledali „Pimp my ride“ na MTV-u znaju da su likovi pravili neviđene ludosti u
automobilima i sa njima od krševa kojih čak nema ni na našim ulicama.

YU-CDL je sedam godina proveo na zemlji i imao je prilike da preživi ono sto većina pilota
kod nas danas preživljava. Prizemljenje.

Da bi onda uz inicijativu Ljubiše Pavlovića i Aero-kluba „Falcons“ bio ne samo probuđen već
i pimpovan!

Kada pričamo o pimpovanju hromiranje se podrazumeva. Da li se radi o felnama ili specijalnoj
boji, bitan je hrom!
Još bitniji je naravno poduhvat, restauriranje aviona i njegovo vraćanje na nebo.
Sve čestitke momcima koji su ovo izveli i inspiracija meni da za koji post obradim i potencijalne
druge primerke kojima bi se moglo uraditi slično.

Pre dve godine imao sam priliku da me lete u pokaznim akrobacijama. Isto je Zlin bio u pitanju,
ali drugi aparat– matični Zrenjaninac.
Svakome bih savetovao da to doživi. Pored totalnog nasilja nad svim čulima u svim osama,
svim pravcima u 3D-u, doživićete apsolutni užas akrobatskog letenja. Neprijatnost koja Vam
se posle svidi iz skroz drugih razloga. Neprijatnost koju počinjete da prihvatate tek posle dugo
letova, tj. dužeg iskustva.
Praktična korist Zlina i stvari koje može da izvede su nepravilni položaji aviona u toku
leta koje bi svaki pilot, koji leti bilo šta, trebao makar jednom da iskusi.

Takođe tu je i jedna zanimljiva privlačnost ovog aviona. Po meni, to je jedini avion kod nas u
kome se možete pošteno istripovati da sedite u nekom WW2 lovcu. Posebno jer će te sedeti
u prednjem sedištu, elisa je ispred Vas u osi, kapotaž nije do kraja pričvršćen pa sasvim
malkice podrhtava. Prelepo!

 

 

 

Zli sa strane Rep

 

Proba motora

 Njuska

 

Brace your self MF!

 Preflight

 

Cisto

 Placecard

 

Pozadi

 Napred

 

Sjaj

 Usputna zrtva

 

 

Za kraj, two-ship, air-air action

 

 

P3140141

 P3140194

 

P3140198

 P3140220

 

P3140313

 P3140290

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

t

prelepo…..i budi uspomene.Mene je u jednom zutom zlinu pre vise od 30 godina sa starog Zrenjaninskog aerodroma na Bagljasu provozao jedan Elemirac inace kapetan u Jatu.
pozdrav i plavo nebo
Djordje

Odgovori
v

bas si seksi…rado bih se provozala u takvom avionu…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Падобранац na: Intervju komandanta RV i PVO za “Odbranu“: Unapređene operativne sposobnosti, poboljšan standard pripadnika vida, nedostatak kadra vazduhoplovno-tehničke specijalnosti

@Peruni Не знам како сте дошли до бројке од 60 људи за сва та средства. Набављено је 14 нових хеликоптера, њихов летачки састав је 33 људи. Како сви они раде у сменама а морају да имају слободне дане, годишње одморе, људи су па оду и на боловање треба имати бар по двојицу за свако место,…

14. Feb 2020.Pogledaj

X wing na: Boing i američka Mornarica rade na projektu Loyal Wingman, u istraživanjima koriste i bespilotne EA-18G ‘’Growler’’

Ljudi budite malo ozbiljni a ne kao deca koja bacaju pesak "ameri imaju bolju tehniku ne rusi". Jedana stvar je sigurna jer to piloti odavno kazu da ce letelice biti bezpilotne posto je pilot problem, avion moze da podnese mnogo vise G snaga od pilota . Verovatno je buducnost neka kombinacija operater na zemlji koji…

14. Feb 2020.Pogledaj

alexanto na: Intervju komandanta RV i PVO za “Odbranu“: Unapređene operativne sposobnosti, poboljšan standard pripadnika vida, nedostatak kadra vazduhoplovno-tehničke specijalnosti

@peruni 1. Za sredstva koja sam nabrojao treba mnogo vise od 60 ljudi za upotrebu i odrzavanje. 2. Zaista ne bih da budemo pandam Jermeniji koja je pod ruskom kapom skoro kao u SSSR-u. Porediti nas sa Singapurom i Izraelom je neozbiljno. 3. Nigde (i nikom) ja "ne kukam" i takodje smatram da mozemo i…

14. Feb 2020.Pogledaj

BB na: [INTERVJU] APS – Aviation Parts Service: Prva konferencija, 10 godina borbe za generalnu avijaciju u Srbiji

Svaka čast na aktivnostima vezanim za GA (koja prilično šepa i u svjetskim okvirima a ne samo kod nas). Međutim, fino je zarađivati od generalne avijacije, a ja bih volio da vidim neke programe na promovisanju GA. U smislu ne da pecamo ribu iz bare koja se smanjuje već da tu baru održavamo, poribljavamo i…

14. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend