BEG airport status
Dva incidenta

Dva incidenta

Dva pilota, dva incidenta predhodne nedelje.

Jedan je očigledno demostrirao veštinu u pravo vreme i na pravi način. Drugi izgleda ne baš.

Preliminarni izveštaj Direktorata daje prve informacije i slike o incidentu koji je Pajper Warrior
imao na Jarku.

Takođe, izašao je i preliminarni izveštaj o neuspešnom „parkiranju“ Air France-ovog Airbus-a.

Svi koje bi ovaj incident iz nekog razloga interesovao imali su sreću da pročitaju odličan
članak u „Blicu“ koji događaj povezuje sa maleroznim nizom koji je Airbus zadesio ovih dana.
Srećna je i Srbija što ima toliko vešte novinare koji su čak i pronašli eksperte u oblasti.
Jedan od eksperata (očigledno prošavši proveru kredibilnosti kod autora teksta) dobio je
prostor. Evo kako ga je iskoristio :

Srpski ekspert za avio-tehniku koji je želeo da ostane anoniman kaže za „Blic nedelje“
da su učestali incidenti na „Erbasovim“ avionima pokazali da je savremena tehnologija,
kojom su oni opremljeni uz potpuno automatizovani sistem s džojstikom, vrlo ranjiva
i pored brojnih prednosti.
„Kompjuterski virus može biti opasan i za računar na zemlji, a kamoli kad upadne u sistem
aviona A330, gde sve liči na ’soni plejstejšn’ dok leti hiljadama metara iznad zemlje“, kaže on.

Tango Six Blog je dobio slike istog aviona slikane dan posle incidenta. Oštećenja nisu uočljiva,
ili zbog popravke, ili zbog toga što i nisu bila velika.

afoutofhangar

aflevimotor

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj