BEG airport status
LYBE 2203:30 Z 220°02KT 7000 BKN020 M02/M03 Q1037 NOSIG=
Dva incidenta

Dva incidenta

Dva pilota, dva incidenta predhodne nedelje.

Jedan je očigledno demostrirao veštinu u pravo vreme i na pravi način. Drugi izgleda ne baš.

Preliminarni izveštaj Direktorata daje prve informacije i slike o incidentu koji je Pajper Warrior
imao na Jarku.

Takođe, izašao je i preliminarni izveštaj o neuspešnom „parkiranju“ Air France-ovog Airbus-a.

Svi koje bi ovaj incident iz nekog razloga interesovao imali su sreću da pročitaju odličan
članak u „Blicu“ koji događaj povezuje sa maleroznim nizom koji je Airbus zadesio ovih dana.
Srećna je i Srbija što ima toliko vešte novinare koji su čak i pronašli eksperte u oblasti.
Jedan od eksperata (očigledno prošavši proveru kredibilnosti kod autora teksta) dobio je
prostor. Evo kako ga je iskoristio :

Srpski ekspert za avio-tehniku koji je želeo da ostane anoniman kaže za „Blic nedelje“
da su učestali incidenti na „Erbasovim“ avionima pokazali da je savremena tehnologija,
kojom su oni opremljeni uz potpuno automatizovani sistem s džojstikom, vrlo ranjiva
i pored brojnih prednosti.
„Kompjuterski virus može biti opasan i za računar na zemlji, a kamoli kad upadne u sistem
aviona A330, gde sve liči na ’soni plejstejšn’ dok leti hiljadama metara iznad zemlje“, kaže on.

Tango Six Blog je dobio slike istog aviona slikane dan posle incidenta. Oštećenja nisu uočljiva,
ili zbog popravke, ili zbog toga što i nisu bila velika.

afoutofhangar

aflevimotor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

MiG na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

@Petrovic Dusan Na primjer onu "finu elegantnu prevaru" kad je Kolin Pauel držao bočicu i tvrdio kako Irak nesumnjivo ima oružje za masovno uništenje. Tu nije bilo bahatosti ni agresije. Ili onu kako je Rusija uticala na rezultat američkih izbora 2016. Čista elegancija!

22. Jan 2020.Pogledaj

Miloš77 na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

Evo ja ću.. @Petrović Dušan F-16: Oficijalno zabeleženo 694 incidenata (ogromnom većinom padova) do sada! Od toga čak 191 sa fatalnim ishodom na žalost. Od tih 191 u zadnje 2 godine su bila 4. Statistike su svima dostupne uz detalje svakog slučaja. Gripeni su se napadali takodje, a da ne govorim o izvrsnim F-18 starih…

22. Jan 2020.Pogledaj

Miloš77 na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

@AL-41F1 Zju ne daj bože ništa što je godinam na palubi tog broda bilo. Nema tog remont u koji bi se ja uzdao posle onolike soli. Možda grešim al ne fala.. 😖

22. Jan 2020.Pogledaj

Albatros na: Piloti RV i PVO na letačkoj obuci na školskom avionu Lasta V-54

Mnogo je jednostavnija stvar, to sa sertifikacijom, nego spominjati neke zvućne organizacije, koje baš briga šta mi radimo i koje sigurno (nikad) nećemo pitati za mišljenje o našim avionima...niti ih zanima šta mi radimo. Gde su avioni i kolika im je prolaznost na ovoj planeti. Kakve to veze ima, ostalom sa životarenjem naših čisto vojnih…

22. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend