BEG airport status
Piper cocpit action

Piper cocpit action

tom i keli zagrljeni  Poznato je u pilotskim krugovima da nije letenje, nije uživanje u
  paperjastim oblacima, nije čak ni izazov upravljanja komplikovanom
  mašinom ono zbog čega se osećate dobro što ste pilot.
  Poenta svega je u onoj iznenadnoj promeni glasa i inspiraciji da
  odjednom kreneš da lupaš toliko gluposti i trudiš se da izgledaš
  kao najiskusniji i najpotentniji pilot koji je hodao ovom planetom.
  Kada glumiš mešavinu inženjera & plejboja sa sjajem u očima
  (ako ne nosiš ray-ban). 

 
  Govorim o trenutku kada te sluša neka zgodna ženska osoba. 

Da sam bio pametan pa barem na 5 sekundi snimio pomenutu žensku osobu koja je taj dan
sa nama bila u avionu ovaj post bi se nastavio i ja bih sa zadovoljstvom elaborirao pomenuti
uticaj koji žene imaju na avijaciju. Ali naravno nisam, jer zanimljivije je bilo snimati akciju na
prednjim sedistima za sve vas frikove.

Ostaviću stoga argumentovanu razradu teze žena i njihovog uticaja na naše zadovoljstvo
za neku drugu prilku. Koja će naravno brzo doci ;)

Kakve veze imaju Koka-Kola, dva pilota koji su upravo pre nekoliko sati postali padobranaci,
pomenuta ženska osoba koja se ne pojavljuje na snimku (samim tim i nemogućnost da vidite
njen zadivljen izraz lica i impresioniranost mojim astronaut-sam pojašnjenjima letačkog procesa)
i jedan predivan dan?

Pogledajte u nekoliko sledećih klipova :

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj