BEG airport status
Piper cocpit action

Piper cocpit action

tom i keli zagrljeni  Poznato je u pilotskim krugovima da nije letenje, nije uživanje u
  paperjastim oblacima, nije čak ni izazov upravljanja komplikovanom
  mašinom ono zbog čega se osećate dobro što ste pilot.
  Poenta svega je u onoj iznenadnoj promeni glasa i inspiraciji da
  odjednom kreneš da lupaš toliko gluposti i trudiš se da izgledaš
  kao najiskusniji i najpotentniji pilot koji je hodao ovom planetom.
  Kada glumiš mešavinu inženjera & plejboja sa sjajem u očima
  (ako ne nosiš ray-ban). 

 
  Govorim o trenutku kada te sluša neka zgodna ženska osoba. 

Da sam bio pametan pa barem na 5 sekundi snimio pomenutu žensku osobu koja je taj dan
sa nama bila u avionu ovaj post bi se nastavio i ja bih sa zadovoljstvom elaborirao pomenuti
uticaj koji žene imaju na avijaciju. Ali naravno nisam, jer zanimljivije je bilo snimati akciju na
prednjim sedistima za sve vas frikove.

Ostaviću stoga argumentovanu razradu teze žena i njihovog uticaja na naše zadovoljstvo
za neku drugu prilku. Koja će naravno brzo doci ;)

Kakve veze imaju Koka-Kola, dva pilota koji su upravo pre nekoliko sati postali padobranaci,
pomenuta ženska osoba koja se ne pojavljuje na snimku (samim tim i nemogućnost da vidite
njen zadivljen izraz lica i impresioniranost mojim astronaut-sam pojašnjenjima letačkog procesa)
i jedan predivan dan?

Pogledajte u nekoliko sledećih klipova :

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Drazo1 na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

gola je laz da Slovenija placa air policing .ne placaju ni Balticke zemlje i ne znam zasto se to stalno ponavlja

03. Dec 2024.Pogledaj

KK na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Goran Da li je Pula jos sposobna da radi s lovackom avijacijom? Bas gledam mapu, Zadar je idealan jer je sredisnje rasporedjen, a citao sam i da se planira obnova podzemne avio vojne baze u Splitu (Cetina). Ne znam koliko je velika i koliko aviona moze primiti, a ni i koliko je zapustena. U svakom…

03. Dec 2024.Pogledaj

Sima Kosmos iz dalekog svemira na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Nego zna li neko koliko može jednu državu koštati iznajmljivanje tuđeg vazduhoplovstva za kontrolu vazdušnog prostora? Ima li kakav stručnjak da nam kaže kako to funkcioniše, od čega zavisi, da li se plaća kešom ili u naturi, i koliko uopšte košta? I ima li negde u svetu neki primer da je neko iznajmio tuđe avione…

03. Dec 2024.Pogledaj

Milki na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Brtuala Kakve veze ima civilni zračni promet sa NATO-om ? Lima o čemu ti pričaš ?

03. Dec 2024.Pogledaj

dado na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Konstatacija u ovoj ili onoj rečeničnoj formi da će do početne operativne sposobnosti hrvatske eskadrile naoružane Rafalima dežurstvo preuzeti mađari i Talijani (n x objavljeno na T6 i u tekstu i komentarima) se vuče od potpisivanja (Hr) ugovora za Rafale tako da ne vjerujem da je tu u pitanju neinformiranost, Hr piloti što u Fr…

03. Dec 2024.Pogledaj