BEG airport status
A380. Visoko ravnanje ili „wing flex“ demonstracija?

A380. Visoko ravnanje ili „wing flex“ demonstracija?

Ove nedelje (od 27. Jula do 2. Avgusta) postoji samo jedno mesto na planeti na kome morate biti ukoliko ste pravi entuzijasta avijacije. Ukoliko niste tamo, ili nemate pojma o čemu je reč (znači da ste najobičniji folirant) ili jednostavno nemate para za put do Oshkosha u Wisconsin-u.
AirVenture, po Ginisu najveći skup aviona na jednom mestu. Cirkus svih mogućih tipova letelica i proslava generalne avijacije (kako bi ameri rekli). Kampovanja (ali onako sa krilom aviona kao gornjom gredom šatora), druženja, predavanja, letački program. Jedina avio-destinacija za godišnje hodočašće koja ima smisla i jedna od stvari koja je na mojoj to-do listi pre nego što umrem.

Ove godine tu je i A380. Pre nekoliko godina bio je Konkord, osamdeset i neke u „misiju mira“ došao je Sovjetski An-125…
Na radost mnogobrojnih fanatika prvo sletanje A380 na Wittman Regional Airport bilo je veoma „tvrdo“. Na sreću svih nas, više ne postoji šansa da bilo koji incident ovakve vrste ostane nezabeležen. Da li ga je bilo lepše doživeti „golim očima“ ili kroz objektiv, pojma nemam. Eto, ako ništa videsmo i „wing-flex“ ovakvog čudovišta…

Video – AvWeb

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Dr

Ako budes isao na Oshkosh idi avionom jer je po meni aproach i komunikacija sa kontrolom neverovatna,a ono sto sam video na TV-u naravno :) je da na tornju u radi ne znam koliko kontrolora istovremeno,avioni dolaze u ogromnim grupama a kontrolor koji vodi komunikaciju prica brzinom kao na licitacijama kad se prodaju arapski konji ili skupocene slike…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj