BEG airport status
A380. Visoko ravnanje ili „wing flex“ demonstracija?

A380. Visoko ravnanje ili „wing flex“ demonstracija?

Ove nedelje (od 27. Jula do 2. Avgusta) postoji samo jedno mesto na planeti na kome morate biti ukoliko ste pravi entuzijasta avijacije. Ukoliko niste tamo, ili nemate pojma o čemu je reč (znači da ste najobičniji folirant) ili jednostavno nemate para za put do Oshkosha u Wisconsin-u.
AirVenture, po Ginisu najveći skup aviona na jednom mestu. Cirkus svih mogućih tipova letelica i proslava generalne avijacije (kako bi ameri rekli). Kampovanja (ali onako sa krilom aviona kao gornjom gredom šatora), druženja, predavanja, letački program. Jedina avio-destinacija za godišnje hodočašće koja ima smisla i jedna od stvari koja je na mojoj to-do listi pre nego što umrem.

Ove godine tu je i A380. Pre nekoliko godina bio je Konkord, osamdeset i neke u „misiju mira“ došao je Sovjetski An-125…
Na radost mnogobrojnih fanatika prvo sletanje A380 na Wittman Regional Airport bilo je veoma „tvrdo“. Na sreću svih nas, više ne postoji šansa da bilo koji incident ovakve vrste ostane nezabeležen. Da li ga je bilo lepše doživeti „golim očima“ ili kroz objektiv, pojma nemam. Eto, ako ništa videsmo i „wing-flex“ ovakvog čudovišta…

Video – AvWeb

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Dr

Ako budes isao na Oshkosh idi avionom jer je po meni aproach i komunikacija sa kontrolom neverovatna,a ono sto sam video na TV-u naravno :) je da na tornju u radi ne znam koliko kontrolora istovremeno,avioni dolaze u ogromnim grupama a kontrolor koji vodi komunikaciju prica brzinom kao na licitacijama kad se prodaju arapski konji ili skupocene slike…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj