BEG airport status
LYBE 2001:00 Z 090°09KT 9999 BKN040 02/M00 Q1016 NOSIG=
Srušila se Gazela YU-HEH kod Krnješevaca

Srušila se Gazela YU-HEH kod Krnješevaca

Ovaj post će biti updateovan kako budu stizale nove informacije.

Kako javlja Televizija B-92, danas se oko 12h na privatnom placu kod Krnješevaca srušio privatni helikopter u kojem je bilo troje ljudi. Pilot, vlasnik Milomir Brkić i njegov sin. Od njih troje jedna osoba je lakše povređena.

Moj izvor na letelištu „13. Maj“ kod Zemun Polja mi je potvrdio navode B92 kao i prvi zvanični komentar PR-a DCV-a Katarine Milosavljević da je ruta leta helikoptera YU-HEH trebala da se završi na tom letelištu. Po tom izvoru helikopter je juče imao probni let. Danas se srušio prilikom poletanja ka Zemun Polju. Po još jednom izvoru rotor je radio prilikom udara u zemlju, letelica je po njemu imala otkaz hidraulike prilikom prelaska iz režima lebdenja u režim horizontalnog leta. Pilot je izgubio kontrolu nakon čega je rep zakačio zemlju i potom je  usledio je pad helikoptera na bok.

Na snimku reportaže B-92 mogao se prepoznati pilot Goran Krneta, naš poznati pilot helikoptera.

Prvi komentari da je helikopter vlasništvo Vlade Bojovića (Shuttle Air-a) nisu tačni. Bojović je helikopter prodao još prošle godine i proces kompletnog prenosa vlasništva je administrativno još u toku u DCV-u. YU-HEH je prodat bivšem pilotu Brkiću, sada biznismenu.

Po nekim komentarima upitno je da li je ovaj let trebao da se održi sa putnicima u helikopteru.

Pilot Goran Krneta je jedan od najboljih pilota helikoptera kod nas koji je pomenuti tip na aero-mitinzima leteo sa zadivljujućom veštinom kao što se može videti na ovom snimku od prošle godine sa Čeneja.
Ovo je četvrti udes Gazele u poslednjih nekoliko godina. Treći iz nekadašnje iste serije bivših vojnih primeraka.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend