BEG airport status
Srušila se Gazela YU-HEH kod Krnješevaca

Srušila se Gazela YU-HEH kod Krnješevaca

Ovaj post će biti updateovan kako budu stizale nove informacije.

Kako javlja Televizija B-92, danas se oko 12h na privatnom placu kod Krnješevaca srušio privatni helikopter u kojem je bilo troje ljudi. Pilot, vlasnik Milomir Brkić i njegov sin. Od njih troje jedna osoba je lakše povređena.

Moj izvor na letelištu „13. Maj“ kod Zemun Polja mi je potvrdio navode B92 kao i prvi zvanični komentar PR-a DCV-a Katarine Milosavljević da je ruta leta helikoptera YU-HEH trebala da se završi na tom letelištu. Po tom izvoru helikopter je juče imao probni let. Danas se srušio prilikom poletanja ka Zemun Polju. Po još jednom izvoru rotor je radio prilikom udara u zemlju, letelica je po njemu imala otkaz hidraulike prilikom prelaska iz režima lebdenja u režim horizontalnog leta. Pilot je izgubio kontrolu nakon čega je rep zakačio zemlju i potom je  usledio je pad helikoptera na bok.

Na snimku reportaže B-92 mogao se prepoznati pilot Goran Krneta, naš poznati pilot helikoptera.

Prvi komentari da je helikopter vlasništvo Vlade Bojovića (Shuttle Air-a) nisu tačni. Bojović je helikopter prodao još prošle godine i proces kompletnog prenosa vlasništva je administrativno još u toku u DCV-u. YU-HEH je prodat bivšem pilotu Brkiću, sada biznismenu.

Po nekim komentarima upitno je da li je ovaj let trebao da se održi sa putnicima u helikopteru.

Pilot Goran Krneta je jedan od najboljih pilota helikoptera kod nas koji je pomenuti tip na aero-mitinzima leteo sa zadivljujućom veštinom kao što se može videti na ovom snimku od prošle godine sa Čeneja.
Ovo je četvrti udes Gazele u poslednjih nekoliko godina. Treći iz nekadašnje iste serije bivših vojnih primeraka.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Obuka “Tigrova“ u zimskim uslovima

Potpisujem. Umesto da naprave ponekad čestit promo video aviona i pilota uz neku dobru muziku oni redovno objavljuju dugometražne obilaske i šećkanje političara po aerodromu sa onim facama ko da su na sahrani. Sve oni razumeju..

26. Jan 2021.Pogledaj

Srdjan na: Obuka “Tigrova“ u zimskim uslovima

To oko održavanja , moraš uzeti u obzir , da je bilo puno podmetacine i sabotaze kadrova iz Hr i SLO da vazduhoplovi budu neispravni,bilo politickih ili vojnih , sankcije, nema delova, nema kadrova, bilo je izdane i u našim redovima. Orao se dobro pokazao za ovoliku zemlju sa novom elektronikom povećava mu se domet…

26. Jan 2021.Pogledaj

Srbofil na: Obuka “Tigrova“ u zimskim uslovima

@Lovac Odakle poceti? Mozda najbitnije, prave tehnicke podrske nema, jer Jugoslavija i njene fabrike koje su pravile taj avion i njegove delove u glavnom ne postoje. Dodatno, dosta postrojenja, masina i alata je zauvek izgubljeno u ratovima, a kadar davno u penziji ili u inostranstvu. Sam avion ima dugacak niz svojih vec dobro poznatih tehnickih…

26. Jan 2021.Pogledaj

Zorica Markovic na: Obuka “Tigrova“ u zimskim uslovima

Ovi iz MODa kao da se plase da kojim slucajem ne snime Gospodara Prstenova pa ime je svaki letacki video po 30 sekunde. Stvarno ne razumem, umesto da naprave neku montazu da privuku decu, oni skracuju videa iz kokpita na 30 sekunde, a predstavljanje novih uniforma i kapa se proteze na 10 minuta.

26. Jan 2021.Pogledaj

Lovac na: Obuka “Tigrova“ u zimskim uslovima

Avioni jesu stari ali imaju ogroman resurs. Možda je imao neke nedostatke, ali se solidno pokazao u sukobima na prostoru bivše nam države. Dobar dio tih nedostataka će biti odklonjen samom modernizacijom, pa čak i pojačanje pogonske grupe. Završetkom modernizacije to će biti solidan jurišnik. Volio bi da ljudi stručno objasne zašto je avion neperspektivan…

26. Jan 2021.Pogledaj

Send this to a friend