BEG airport status
Šta nam je donela ova godina a šta će nam doneti sledeća?

Šta nam je donela ova godina a šta će nam doneti sledeća?

Nisam se oglašavao duže vreme na Tango Six-u. Što iz porodičnih razloga, što iz nekih drugih. Par prijatelja koji prate ovaj blog, pitaše me pre nekog vremena zašto ne pišem više. Nisam znao da odgovorim na pitanje, sem onog što sam gore naveo. Međutim, đavo mi nije dao mira, pa sam sam sebe pitao, zašto nisam napisao nešto za ovo vreme. I evo šta sam zaključio……

U svetu se dešava dosta stvari, ali nijedna me posebno nije zagolicala.

Ili nisam golicljiv, ili …… Ma neće biti!

Čini mi se da se u svetu situacija u civilnom vazduhoplovstvu svela na čekanje. Svi nešto čekaju. Proizvođači čekaju avio-kompanije da se odluče i otvore buđelare. Avio-kompanije čekaju prozivođače da napokon ponude avione, a ne samo ideje. Putnici čekaju da avio prevoznici ponude nešto novo. Avio prevozioci čekaju da putnici odluče kada i gde žele da lete. Svi nešto čekaju. Valjda je i Godo na toj listi? I njega čekaju, zar ne?

Sezona je prošla kako je prošla. Sad očekujemo rezultate iste. Neko će se hvaliti, neko žaliti, a neko čuditi. Gde ćemo u ove tri reči naći tržište Srbije? Pojma nemam. Može biti bilo koja reč ili kombinacija bilo koje. Zavisi o kome pričamo.

Recimo Wizz Air će se sigurno hvaliti. Imaju i zašto. Još da ispune obećanje i zaista otvore bazu u Beogradu, nema im se šta prigovoriti. Rade posao profesionalno, nema šta!

Ostali na tržištu će biti ili u žalbi ili u čuđenju. Zavisi od ugla gledanja. Ko se snašao, njemu hvala, ko nije, njemu sve ostalo. I nauk za sledeću sezonu. Pa da vidimo šta će biti na jesen 2011.

Znam da ima i kompanija u Srbiji koja se zove JAT. Nisam siguran gde će se oni naći, ali najbliže je čuđenje. A može biti da se neće ni čuditi?

Kad Direktor iste, izjavi da nije JAT-ova krivica što avioni kasne, jer, jel te, JAT-ovi avioni lete istom brzinom kao i avioni drugih kompanija, jedini ko se može ovom čuditi je onaj ko ne zna s kim ima posla. Ostali takvu kompaniju samo ignorišu. Što se iz do sada objavljenih rezultata poslovanja, da i videti.

Za sledeću godinu ima najava novih avio kompanija i novih linija za i iz Beograda. Jedna od njih je Easy Jet. Kako li će se tek onda čuditi u JAT-u, ako bude bilo koga tamo da se začudi?

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

A svracas li jos nekad ovde? Cisto da popricamo… :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj