BEG airport status
LYBE 2021:30 Z 140°09KT CAVOK 13/07 Q1013 NOSIG=
Šta nam je donela ova godina a šta će nam doneti sledeća?

Šta nam je donela ova godina a šta će nam doneti sledeća?

Nisam se oglašavao duže vreme na Tango Six-u. Što iz porodičnih razloga, što iz nekih drugih. Par prijatelja koji prate ovaj blog, pitaše me pre nekog vremena zašto ne pišem više. Nisam znao da odgovorim na pitanje, sem onog što sam gore naveo. Međutim, đavo mi nije dao mira, pa sam sam sebe pitao, zašto nisam napisao nešto za ovo vreme. I evo šta sam zaključio……

U svetu se dešava dosta stvari, ali nijedna me posebno nije zagolicala.

Ili nisam golicljiv, ili …… Ma neće biti!

Čini mi se da se u svetu situacija u civilnom vazduhoplovstvu svela na čekanje. Svi nešto čekaju. Proizvođači čekaju avio-kompanije da se odluče i otvore buđelare. Avio-kompanije čekaju prozivođače da napokon ponude avione, a ne samo ideje. Putnici čekaju da avio prevoznici ponude nešto novo. Avio prevozioci čekaju da putnici odluče kada i gde žele da lete. Svi nešto čekaju. Valjda je i Godo na toj listi? I njega čekaju, zar ne?

Sezona je prošla kako je prošla. Sad očekujemo rezultate iste. Neko će se hvaliti, neko žaliti, a neko čuditi. Gde ćemo u ove tri reči naći tržište Srbije? Pojma nemam. Može biti bilo koja reč ili kombinacija bilo koje. Zavisi o kome pričamo.

Recimo Wizz Air će se sigurno hvaliti. Imaju i zašto. Još da ispune obećanje i zaista otvore bazu u Beogradu, nema im se šta prigovoriti. Rade posao profesionalno, nema šta!

Ostali na tržištu će biti ili u žalbi ili u čuđenju. Zavisi od ugla gledanja. Ko se snašao, njemu hvala, ko nije, njemu sve ostalo. I nauk za sledeću sezonu. Pa da vidimo šta će biti na jesen 2011.

Znam da ima i kompanija u Srbiji koja se zove JAT. Nisam siguran gde će se oni naći, ali najbliže je čuđenje. A može biti da se neće ni čuditi?

Kad Direktor iste, izjavi da nije JAT-ova krivica što avioni kasne, jer, jel te, JAT-ovi avioni lete istom brzinom kao i avioni drugih kompanija, jedini ko se može ovom čuditi je onaj ko ne zna s kim ima posla. Ostali takvu kompaniju samo ignorišu. Što se iz do sada objavljenih rezultata poslovanja, da i videti.

Za sledeću godinu ima najava novih avio kompanija i novih linija za i iz Beograda. Jedna od njih je Easy Jet. Kako li će se tek onda čuditi u JAT-u, ako bude bilo koga tamo da se začudi?

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

M

A svracas li jos nekad ovde? Cisto da popricamo… :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Stefan na: Mađarskoj isporučeni prvi helikopteri H145M

Bolja ova boja. Ovo nase kada se ofaraba izgleda kao oronuli tenk

20. Nov 2019.Pogledaj

Mile na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dvojbeni plan za Croatiu Airlines

Ne daj Boze! Air Serbiji tako nesti niposto ne treba!

20. Nov 2019.Pogledaj

Crni Grujo na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

Vozač kamijona u Sloveniji ima između 1400-2200 eur-špedicija.. lokal 1000-1200 eur.. a i u srbiji imaju vozači Milšpeda plate između 1500 -2000 eur

20. Nov 2019.Pogledaj

Petronije na: Mađarskoj isporučeni prvi helikopteri H145M

Ja bas razmisljam kako je nasa maskirna ruzna i voleo bih da su ovakvi.

20. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend