BEG airport status
LYBE 2006:30 Z 110°06KT CAVOK 26/16 Q1019 NOSIG=
Šta nam je donela ova godina a šta će nam doneti sledeća?

Šta nam je donela ova godina a šta će nam doneti sledeća?

Nisam se oglašavao duže vreme na Tango Six-u. Što iz porodičnih razloga, što iz nekih drugih. Par prijatelja koji prate ovaj blog, pitaše me pre nekog vremena zašto ne pišem više. Nisam znao da odgovorim na pitanje, sem onog što sam gore naveo. Međutim, đavo mi nije dao mira, pa sam sam sebe pitao, zašto nisam napisao nešto za ovo vreme. I evo šta sam zaključio……

U svetu se dešava dosta stvari, ali nijedna me posebno nije zagolicala.

Ili nisam golicljiv, ili …… Ma neće biti!

Čini mi se da se u svetu situacija u civilnom vazduhoplovstvu svela na čekanje. Svi nešto čekaju. Proizvođači čekaju avio-kompanije da se odluče i otvore buđelare. Avio-kompanije čekaju prozivođače da napokon ponude avione, a ne samo ideje. Putnici čekaju da avio prevoznici ponude nešto novo. Avio prevozioci čekaju da putnici odluče kada i gde žele da lete. Svi nešto čekaju. Valjda je i Godo na toj listi? I njega čekaju, zar ne?

Sezona je prošla kako je prošla. Sad očekujemo rezultate iste. Neko će se hvaliti, neko žaliti, a neko čuditi. Gde ćemo u ove tri reči naći tržište Srbije? Pojma nemam. Može biti bilo koja reč ili kombinacija bilo koje. Zavisi o kome pričamo.

Recimo Wizz Air će se sigurno hvaliti. Imaju i zašto. Još da ispune obećanje i zaista otvore bazu u Beogradu, nema im se šta prigovoriti. Rade posao profesionalno, nema šta!

Ostali na tržištu će biti ili u žalbi ili u čuđenju. Zavisi od ugla gledanja. Ko se snašao, njemu hvala, ko nije, njemu sve ostalo. I nauk za sledeću sezonu. Pa da vidimo šta će biti na jesen 2011.

Znam da ima i kompanija u Srbiji koja se zove JAT. Nisam siguran gde će se oni naći, ali najbliže je čuđenje. A može biti da se neće ni čuditi?

Kad Direktor iste, izjavi da nije JAT-ova krivica što avioni kasne, jer, jel te, JAT-ovi avioni lete istom brzinom kao i avioni drugih kompanija, jedini ko se može ovom čuditi je onaj ko ne zna s kim ima posla. Ostali takvu kompaniju samo ignorišu. Što se iz do sada objavljenih rezultata poslovanja, da i videti.

Za sledeću godinu ima najava novih avio kompanija i novih linija za i iz Beograda. Jedna od njih je Easy Jet. Kako li će se tek onda čuditi u JAT-u, ako bude bilo koga tamo da se začudi?

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

M

A svracas li jos nekad ovde? Cisto da popricamo… :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

дане na: [POSLEDNJA VEST] Prve zvanične fotografije srpskih Mi-35M: Delegacija Ministarstva odbrane posetila fabriku helikoptera “Rosvertol“

ED не знам да ли је прво или друго али водим се логиком Petrovic Dusana , да из свега извлачи доказе о неспособности Русије, ето ми 28 и ка 52 су полетели још у ссср (ми 28 јесте) ка 52 први лет 1997, али ће наш Дуле да каже како су то пројетовали у ссср…

20. Aug 2019.Pogledaj

avijaticar na: [ANALIZA] Kako su za sada opremljeni helikopteri Mi-35M RV i PVO Vojske Srbije

Boj ne bije svijetlo oruzje vec boj bije srce u junaka. Mogli smo i 50 da ih kupimo i jos 50 UH-60...ako ce nepotizam politika a samim tim i nestrucnost upravljati njima onda je sve pogresno i nepotrebno a to smo videli u svim nasim i tudjim sukobima....Ovo je odlican helikopter i odlicna platforma da…

20. Aug 2019.Pogledaj

Branko na: Ansat, prvi laki višenamenski helikopter konstruisan u Rusiji nakon raspada SSSR-a

@AI-41F1 Sve sto si napisao ima smisla, sa uslovom da je to velika flota. Medjutim pogledaj reportazu o Mi-35. Videces da su tamo ljudi profesionalci koji se treniraju kako da lete i popravljaju i to steknuto znanje ce preneti na nove generacije. Znaci malo podcenjujes njihovo znanje i umece. Cak sto vise ti smatras da…

20. Aug 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Intenzivirale se zrakoplovne aktivnosti na planetu

U ovom kontekstu treba pratiti koliki je udio pet najvećih prijevoznika (EUB3, Ryanair i easyJet). Obzirom na sve akvizicije i povećanja flote ne mogu vjerovati da Lufthansa nije povećala svoj udio. Molim Vas da mi pošaljete te grafikone na mail. Iskreno me interesiraju, a posebno izvori.

20. Aug 2019.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Kako su za sada opremljeni helikopteri Mi-35M RV i PVO Vojske Srbije

Molim te ne lupetaj, paradna verzija? Albanci vide u mraku pa ce ih kamenjem gadjati. Jel tako?

20. Aug 2019.Pogledaj

Send this to a friend