BEG airport status
LYBE 2007:30 Z 300°06KT CAVOK 11/04 Q1027 NOSIG=
Šta nam je donela ova godina a šta će nam doneti sledeća?

Šta nam je donela ova godina a šta će nam doneti sledeća?

Nisam se oglašavao duže vreme na Tango Six-u. Što iz porodičnih razloga, što iz nekih drugih. Par prijatelja koji prate ovaj blog, pitaše me pre nekog vremena zašto ne pišem više. Nisam znao da odgovorim na pitanje, sem onog što sam gore naveo. Međutim, đavo mi nije dao mira, pa sam sam sebe pitao, zašto nisam napisao nešto za ovo vreme. I evo šta sam zaključio……

U svetu se dešava dosta stvari, ali nijedna me posebno nije zagolicala.

Ili nisam golicljiv, ili …… Ma neće biti!

Čini mi se da se u svetu situacija u civilnom vazduhoplovstvu svela na čekanje. Svi nešto čekaju. Proizvođači čekaju avio-kompanije da se odluče i otvore buđelare. Avio-kompanije čekaju prozivođače da napokon ponude avione, a ne samo ideje. Putnici čekaju da avio prevoznici ponude nešto novo. Avio prevozioci čekaju da putnici odluče kada i gde žele da lete. Svi nešto čekaju. Valjda je i Godo na toj listi? I njega čekaju, zar ne?

Sezona je prošla kako je prošla. Sad očekujemo rezultate iste. Neko će se hvaliti, neko žaliti, a neko čuditi. Gde ćemo u ove tri reči naći tržište Srbije? Pojma nemam. Može biti bilo koja reč ili kombinacija bilo koje. Zavisi o kome pričamo.

Recimo Wizz Air će se sigurno hvaliti. Imaju i zašto. Još da ispune obećanje i zaista otvore bazu u Beogradu, nema im se šta prigovoriti. Rade posao profesionalno, nema šta!

Ostali na tržištu će biti ili u žalbi ili u čuđenju. Zavisi od ugla gledanja. Ko se snašao, njemu hvala, ko nije, njemu sve ostalo. I nauk za sledeću sezonu. Pa da vidimo šta će biti na jesen 2011.

Znam da ima i kompanija u Srbiji koja se zove JAT. Nisam siguran gde će se oni naći, ali najbliže je čuđenje. A može biti da se neće ni čuditi?

Kad Direktor iste, izjavi da nije JAT-ova krivica što avioni kasne, jer, jel te, JAT-ovi avioni lete istom brzinom kao i avioni drugih kompanija, jedini ko se može ovom čuditi je onaj ko ne zna s kim ima posla. Ostali takvu kompaniju samo ignorišu. Što se iz do sada objavljenih rezultata poslovanja, da i videti.

Za sledeću godinu ima najava novih avio kompanija i novih linija za i iz Beograda. Jedna od njih je Easy Jet. Kako li će se tek onda čuditi u JAT-u, ako bude bilo koga tamo da se začudi?

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

M

A svracas li jos nekad ovde? Cisto da popricamo… :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Upravo tako. A330 bi mogao sletjeti na SPU, no ako želi poletjeti morao bi uzeti gorivo do Zagreba ili nekog drugo aerodroma, pa tamo puniti gorivo. A to poskupljuje operacije i čini ih neisplativim u današnje vrijeme.

19. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Air Serbia je već duže vreme pod velikim pritiskom sa svih strana. Air France i KLM/Transavia su otvorili letove tamo gde je do sada Air Serbia radila fidanje njigovih habova u Parizu i Amsterdamu. Na letu BEG-JFK ih svi veliki evropski igrači lome damping cenama. Aeroflot razvaljuje ka Moskvi/Aziji. Turkish ka Istanbulu. Eurowings otvara uskoro…

19. Sep 2019.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Isto sam i ja čitao što se lobiranja tiče. Jedno je sigurno- teško ih je zadovoljiti kad je pazar u pitanju jer imaju iskustva sa svima a to i kotiste da se cenjkaju. Hoću da kažem da ako Indijac ponovo kupi R-77 onda bih je i ja uzeo. Drugo, sama ta raznolikost i šarenilo se…

19. Sep 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Alene, nećemo sad zamenu teza. Prvo je bilo: 'Prelazak granice i vožnja trajektom je tlaka', a posle: 'Aerodrom je blizu'. Ali je, Alene, preko granice, i posle trajekta. A šta ćemo sa domaćom i najlegitimnijom mogućom linijom Banjaluka - Trebinje? To bi u svakoj, ali u svakoj zemlji sa takvom geografijom postojalo. Bez izuzetka. E,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Da, to je stvarno mjerljivo, Dubrovnik i Trebinje. U stvari ste u pravu. U regiji ima nekih stotinjak mjestačca od 25.000-100.000 koji nemaju aerodrome. Odmah svakom aerodrom napravit. Bez obzira jel par desetaka kilometara u okolici ima aerodrom. Ma što je milijarda EUR za izradnju tih 100 aerodroma i 200 milijuna godišnje za operiranje. Jel…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend