BEG airport status
Reportaža „Kanala M“ o Prvom Memorijalu „Života Đurić“

Reportaža „Kanala M“ o Prvom Memorijalu „Života Đurić“

Emil Milojević, autor dokumentarnog filma o Životi Đuriću poslao mi je prilog koji je njegova televizija napravila povodom prvog Memorijala „Života Đurić“.

Prvi Memorijal PPUK. ŽIVOTA ĐURIĆ koji organizuje Aero-klub „Naša krila“ iz Paraćina, održan je 5. juna na sportskom aerodromu u Davidovcu. Nažalost, usled loših vremenskih uslova otkazan je program aeromitinga na kojem je trebalo da učestvuju sportski avioni, padobranci, vojno vazduhoplovstvo i avio-modelari. Memorijal se tako sveo na druženje pilota, Životinih kolega, prijatelja i poštovalaca. Pripadnici 98. avijacijske baze sa aerodroma Lađevci još jednom su odali počast svom poginulom komandantu.

reporter: Katarina Šobak
snimatelj: Boris Kladar

Memorijal PPUK. ŽIVOTA ĐURIĆ – prilog televizije Kanal M from Emil Milojević on Vimeo.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Ovakve Heroje Ne smemo zaboraviti….Zivota Djuric je Dao Svoj Zivot za otadzbinu,,,A Malo bi to ljudi uradilo danas .Jednostavno Heroji Kakvi su Bili..Zivota Djuric,Milenko Pavlovic,Slobodan Peric,Iljo Arizanov,Ljubisa Velickovic,Zoran Radosavljevic Se NE SMEJU ZABORAVITI .

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Niko nije u problemu. Kredit je samo elegantnije rešenje i rasteže period otplate do negde 2033 ili 2035. tako da ne bude veći napor za državu. Uz to da će i inostrane banke da rade nadzor Dasovog tempa proizvodnje. Što je i logično. Ko zna šta će biti sutra.

20. May 2025.Pogledaj

Drago na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Ja bih u jednom rešio problem Super Galeba i Orla, jer će i Orlovi morati biti zamenjeni u sledećih 5-10 godina. Iz tog razloga nebi kupovao Turboprop. Imamo Lastu i Sovu koje mozemo sami proizvoditi. Sa tih klipnih aviona se moze preći na mlazni avion kao na primer T-7, M-346, L-39 ili T-50. Tako da…

20. May 2025.Pogledaj

Falcon na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Kao veliki fan turbopropova moj lični favorit je bio i ostao Super Tucano. Veoma sposoban avion koji može da ponese oko 1.500kg UbS i koji može da poleti/sleti odakle god, bio bi idealna zamena za G-4.

20. May 2025.Pogledaj

DUDE na: FEINDEF 2025: Prvi prikaz modela Erbasove besposadne letelice SIRTAP, moguća španska nabavka turskog trenažnog aviona Hurjet

HURJET odgovara Spaniji jer u naoruzanju vec imaju avione F-18 sa motorima GE F404. Isti motor se koristi i na HURJET-u. Plus, uvalice Turcima kompenzaciju za A400M. Jednom kada Turska zavrsi razvoj sopstvenog motora, HURJET ce biti veoma pozeljno resenje za sve drzave koje zele da kupe naoruzanje na jednoj adresi, bez mesanja Amerike, Rusije…

20. May 2025.Pogledaj

Oro 21 na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Čega nema u izlogu ima u radnji. Kada nam bude trebalo za obuku za Rafal lako ćemo kupiti ponuda na tržištu je više nego bogata a novca fala bogu imamo i tek ćemo ga imati obzirom da smo najbogatiji rezervama zlata. Ako pak išta od ovoga se ne ostvari uvek možemo modernizovanog Orla 2.0 da…

20. May 2025.Pogledaj