BEG airport status
Vuča banera Utvom 75

Vuča banera Utvom 75

2007. godine Roling Stonsi su održali koncerte u Budvi 9. i Beogradu 14. Jula. U to vreme bio sam marketing asistent pri organizatoru koncerata firmi Music Star Production. Pored klasičnih planiranih promo aktivnosti organizovao sam i vuču banera avionom u svrhu najave oba koncerta.

Baner dužine 25 metara trebalo je vući Utvom 75 nekoliko dana pred početak oba koncerta, iznad Budve i iznad Beograda. Logistički, izazov je bio organizovati Crnogorski deo plana. Baziranje na Tivtu u sred sezone bilo je skoro nemoguće pa smo se odlučili za Golubovce u Podgorici. Misija je uspela i tih dana su turisti i žitelji crnogorskog primorija mogli prvo da čuju pa zatim i vide uznemirujuć prizor malog aviona koji vuče neko veliko platno za sobom.

Beogradski deo operacije takođe je prošao bez problema. Buka Utvinog motora iznad centra Beograda bila je uzrok izvijanja vratova na gore tih dana iako se nije moglo baš najbolje pročitati šta na baneru piše.

Na video klipu možete videti prvu probu kačenja banera.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bole na: Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

Koji to avion 5. generacije je nama dostupan? F-35? J-35? Su-57?, pre toga mora da se kupi gomila aviona 4. generacije kao sto vidimo za primeru Alzira. Imaju 70 Su-30 a sada su im Rusi uvalili Su-35 uz Su-57. Tvrdim, moj prdez je oborio Mig-29 iznad Ukrajine. Imam isto dokaza kao i ti.

21. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

R37 je namenjen za F16, a oborio je i MIG29 sa 214km daljine. Ne, po meni nismo trebali nabavljati avione 4. generacije

20. Mar 2025.Pogledaj

Gottfried na: Mađarsko ratno vazduhoplovstvo doprinosi KFOR-u: Helikopteri H145M nakon Bosne i Hercegovine i iznad Kosova i Metohije

(Google prevoditelj) Kao Mađar, ponosan sam što doprinosimo očuvanju mira u susjednim zemljama. Ovi helikopteri mogu pomoći i civilima. Nemaju samo vojnu namjenu. U Bosni traže i spašavaju ljude izgubljene u divljini. (Bosna nema vlastite sposobnosti.) Mogu se koristiti i za gašenje požara. Kao Mađar, nadam se da će civili imati maksimalnu korist od prisutnosti…

20. Mar 2025.Pogledaj

Realni na: Izraelska kompanija „Elbit Systems“ objavila rezultate poslovanja za prošlu godinu

Odlična nabavka,još bolja bi bila uz transfer tehnologije što je malo verovatno kada su Izraelci u pitanju.Videćemo koliki će domet tih raketa biti.Dozvoljeno nam je do 300 km.pa se nadamo da smo uzeli bar tog dometa.Najozbiljnij faktor odvraćanja su nam te rakete srednjeg dometa,za nas su dugog dometa.Od Izraela treba nabaviti "Spajk" rakete kako za…

20. Mar 2025.Pogledaj

Putin na: Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

Eto na kraju bolje pomagati jedni drugima i saradjivati, a ne ratovati svadjati se i jedni druge kaznjavati, zabranjivati

20. Mar 2025.Pogledaj