BEG airport status
Udes aviona Princ Aviation-a na aerodromu Brač

Udes aviona Princ Aviation-a na aerodromu Brač

Kako Tanjug javlja, Cesna Citation 550  registracije YU-BSG izletela je sa piste danas prilikom sletanja na Brač.Web portal Mondo prenosi sledeću Tanjugovu vest:Kako javljaju hrvatski mediji, mlaznjak, koji je leteo na relaciji Tirana-Brač, probio je ogradu bračkog aerodroma, požar na avionu ugasili su vatrogasci, a mesto nesreće je pod stražom do sutra kad će se obaviti uviđaj.

Na Brač stiže i inspektor za avionske nesreće Dinko Vodanović, koji će pokušati da nađe razlog udesa.

Putnici u avionu su bili Damir Fazlić (35), britanski državljanin inače predsednik Atlantic Energy DC Washington i njegov prijatelj Ivan Zogović (52), američki državljanin, javljaju hrvatski mediji.

Njih dvojica su Došli u Hrvatsku na odmor, u Bolu ih čeka jahta Nina, s kojom bi trebali na krstarenje Jadranom.

Avionom je upravljao pilot Zoran Modli (62) iz Beograda, a kopilot mu je bio Miloš Stanojević (33), takođe iz Beograda.

Stjuardesa Senka Vukelić (28) iz Zemuna je takođe bila na letu. Oni su na ispitivanju u policiji.

Aerodrom na Braču zbog ovog udesa nije zatvaran za saobraćaj.

Cesna 550 Citation 2 je novi avion, koji postiže visine veće i od Erbasa (Airbus).

Flota srpskog avioprevoznika Princ Aviejšna jedna je od jačih u regionu, navode hrvatski mediji.

Slike aviona neposredno posle udesa možete videti na sajtu Večernjeg Lista.

Još slika na sajtu 24sata.hr

Index.hr detaljnije piše o jednom od putnika.

 

Ovaj post će biti dopunjen kako nove informacije budu stizale.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj