BEG airport status
Snimanje Princ Aviation kalendara. G-2A i Cesna XLS – slikanje u vazduhu

Snimanje Princ Aviation kalendara. G-2A i Cesna XLS – slikanje u vazduhu

Intenzivna produkcija kalendara sa temom avijacije u Srbiji prošle godine je fenomen koji je malo ko očekivao. Katastrofalna situacija, kako u vojnoj tako i u civilnoj avijaciji u ovoj oblasti nikako nije bila faktor.
Neki su napravljeni bez većeg ulaganja i otišli u svet, neki su ove godine posebno zanimljivi a onda je tu kalendar Princ Aviation-a. Produkcijski najskuplji, po trudu i organizaciji podsećao je na neko zlatno doba kada se letelo i u ove srvhe.

Autori slika su Vladimir Jovanović (organizator snimanja i izvršni direktor kompanije) i Dimitrije Ostojić. Detaljniju priču sa fotografijama (i nekoliko wallpapera) možete pročitati na njegovom blogu.

Meteo situacija je bila veoma nepovoljna to jutro ali se ipak nastavilo sa planiranjem.
Sa druge strane ovaj biz-jet „midsize“ klase je bio rezervisan kasnije tog dana. Tajming je morao da bude veoma striktan.

G-2A akro-grupe „Stars“ je baziran na sportskom aerodromu Čenej kod Novog Sada i kompletno snimanje je obavljeno u zoni aerodroma. Proširena orbita je bila definisana i jednostavna za XLS-a i njegov autopilot. Galeb nije imao problema da se pridruži i po Dimitrijevoj želji pozicionira za idealne snimke.

U XLS-u je bio Miloš Mihić i sve slike u ovom postu su njegove. Pogledajte video reportažu koju sam snimio toga dana koja uključuje i nekoliko Dimitrijevih klipova iz kokpita.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

P

Hvala Milane!

Odgovori

Mislim da sam proveo 1h na ovom postu… video sam gledao 5x a slike 150x :)
Svaka cast autorima – breath taking pics & vid ! :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

mateus: Mig-29 je 4 generacija,bar ovo što mi imamo,a koliko će se modernizacijom privući i da li će moći dogurati do 4+ to se ne zna sa kojom ćemo hibridnom modernizacijom modernizovati migove,a to da ministar odbrane ne zna šta govori to je donekle tačno,i sramota. A što se tiče Rafala,Eurofightera i Gripena oni su…

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Aleksa: Bivša Jugoslavija je imala 16 Migova 29 od toga: 14 MiG-29B 9.12B i dva dvoseda Mig-29UB 9.51B...samo dva dvoseda, trenutno mi imamo 10 MiG-ova od toga 3 su dvosedi,i nadam se da će ako bog da,doći sva 4 jednoseda iz Belorusije,ali opet gledano imamo 3 dvoseda a malo jednoseda,biće ih samo 11 MiG-29 u…

22. Jun 2018.Pogledaj
22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

KIKAN: Hrvatski F-16 koji još nisu stigli,kojima treba još par godina da dođu,za njih je jasno da su negde između slabe i osrednje 4+ generacije i tu nema više šta da se priča... Mayer: Molim vas manite se Stelth-a,to da li može da ga vidi ili ne to mi nikada nećemo moći da znamo,reklame su…

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Boki: Nije Mig-29 višenamenski,ali savremena bojišta 21 veka zahtevaju višenamenske avione,kako bi se donekle nadomestio bombarderski segnemt avijacije KOLIKO-TOLIKO...Bar kod nas ide se da se unapredi i mogućnosti intervencije na zemlji...da se Mig-29-ke osposobe i za to,Orao J-22 pokušava da se povrati barem oni avioni koji mogu i da se dodatno unaprede modernizacijom,Galeb G-4 za…

22. Jun 2018.Pogledaj

Send this to a friend