BEG airport status
Snimanje Princ Aviation kalendara. G-2A i Cesna XLS – slikanje u vazduhu

Snimanje Princ Aviation kalendara. G-2A i Cesna XLS – slikanje u vazduhu

Intenzivna produkcija kalendara sa temom avijacije u Srbiji prošle godine je fenomen koji je malo ko očekivao. Katastrofalna situacija, kako u vojnoj tako i u civilnoj avijaciji u ovoj oblasti nikako nije bila faktor.
Neki su napravljeni bez većeg ulaganja i otišli u svet, neki su ove godine posebno zanimljivi a onda je tu kalendar Princ Aviation-a. Produkcijski najskuplji, po trudu i organizaciji podsećao je na neko zlatno doba kada se letelo i u ove srvhe.

Autori slika su Vladimir Jovanović (organizator snimanja i izvršni direktor kompanije) i Dimitrije Ostojić. Detaljniju priču sa fotografijama (i nekoliko wallpapera) možete pročitati na njegovom blogu.

Meteo situacija je bila veoma nepovoljna to jutro ali se ipak nastavilo sa planiranjem.
Sa druge strane ovaj biz-jet „midsize“ klase je bio rezervisan kasnije tog dana. Tajming je morao da bude veoma striktan.

G-2A akro-grupe „Stars“ je baziran na sportskom aerodromu Čenej kod Novog Sada i kompletno snimanje je obavljeno u zoni aerodroma. Proširena orbita je bila definisana i jednostavna za XLS-a i njegov autopilot. Galeb nije imao problema da se pridruži i po Dimitrijevoj želji pozicionira za idealne snimke.

U XLS-u je bio Miloš Mihić i sve slike u ovom postu su njegove. Pogledajte video reportažu koju sam snimio toga dana koja uključuje i nekoliko Dimitrijevih klipova iz kokpita.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mislim da sam proveo 1h na ovom postu… video sam gledao 5x a slike 150x :)
Svaka cast autorima – breath taking pics & vid ! :)

Odgovori
Pe

Hvala Milane!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlada na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Pravi covek za ovu poziciju,strucan,iskusan,odmeren i pre svega odlican profesionalac...

17. Jan 2025.Pogledaj

Marko na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Svaka cast . Konacno ozbiljan i dokazan expert na celu ovako vazne ustanove . Moram da kazem da sam kao neko ko je 20 god proveo u avijaciji odusevljen.

17. Jan 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Srednje transportne helikoptere pravi svega par zemalja na svetu. Da je to tako lako pravile bi ga i mnogo jače i bogatije zemlje od nas. Prosto, inženjerski kadar je vrlo ograničen a razvoj nenormalno košta.

17. Jan 2025.Pogledaj

Zaljubljenik na: Višenamenski helikopter S-92: Od naftnih platformi do prevoza predsednika SAD

Флајт летач H145 nikako nije zamena za Mi17, već pre dođe dopuna njemu (ili Mi17 dođe dopuna njima, zavisi kako postaviš šta je osnova vertikalnog transporta kod nas). Problem H215 leži u tome što nema rampu, pa nije potpuna zamena za Mi-17, koji kod nas praktičko predstavlja "teški" transportni helikopter prema trenutno stanju stvari (a…

17. Jan 2025.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

@Dragan Imate vi stručnjake, ali niko od nas stručnjaka nije vodio projekat razvoja helikoptera u prošlosti, a nema nas baš puno da mogu svi projekti u zemlji da stanu, da bi mi razvili helikopter, potrebne mašine i alate za proizvodnju, dobili licence za razvoj, licence za testiranje i da sve to bude iole isplativo i…

17. Jan 2025.Pogledaj