BEG airport status
[NAGRADNA IGRA] Tango Six i AK „Galeb“ poklanjaju kalendare

[NAGRADNA IGRA] Tango Six i AK „Galeb“ poklanjaju kalendare

Nagrada igra je završena, pobednicima i ostalima hvala što su učestvovali.

Tango Six kalendar napravio je pauzu ove godine. Plan i želja je da se sa novim izdanjem vratimo sledeće.

Čitaoci bloga ipak će imati priliku da se snabdeju kalendarima za 2011-u sa temom avijacije.
U sledećih 15 dana moći ćete da osvojite nove kalendare Aero-kluba „Galeb“ i avio-taxi kompanije „Prince Aviation“.

Aero-klub „Galeb“ prvi će podeliti 10 primeraka svog kalendara.
Način na koji ih možete osvojiti kao i pravila nagradne igre pročitajte na Fan Page-u Tango Six bloga.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ma

Podsjetište me na slavna vremena Rudi Čajaveca.

Pozdrav iz Banje Luke!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Priča o zaradi se vjerojatno odnosila u prvom redu na susjednu BiH jer sve države trebaju nadzor zračnog prostora, ne samo Nato članice. Inače, air policing se u NATO savezu možda ne plaća izravno, ali itekako masno koštaju troškovi obavljanja izrazito skupih letova što sve članice plaćaju kroz doprinose savezu. S tim da nije jednaka…

03. Dec 2024.Pogledaj

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Pravednik, slažem se! S obzirom na oblik i karakter zemlje minimum bi bio upravo taj da se ima dvije eskadrile u dvije baze, jednu na jugu u Zadru, drugu na Plesu. Hrvatskoj je osobito potreban dobar nadzor poprilično velikih morskih prostranstava a tu nastupa baza u Zadru kao idealna lokacija, na kojoj bi čim prije…

03. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

I registrovanih hidroaviona vise od Hrvatske, a bez mora :)

03. Dec 2024.Pogledaj

Brutala na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@milki srbija nije u NATO i ova vrsta policinga se na nju ne odnosi pa ni nema obaveza. prouči malo kako je postavljen AP u okviru NATO i cijeli sustav PZO i tko daje naredbe. kad im dođu prvi rafali srbiji će sigurno ostati 29-ki u aktivnoj službi sa starim pilotima koji neće moći na…

03. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Milki Bilo bi lepo da podelis ako imas neka saznanja o tim Rafalima 2034., jer vidis ugovor kaze do 2030. A garant ugovora je Francuska drzava. Ideja i jeste da se Migovi i Rafali preklope, tako da za Srbiju zasad nema problema u tom smislu. Inace, od 7, a uskoro 8 aviona, dva jednoseda sigurno…

03. Dec 2024.Pogledaj