BEG airport status
Dan avijacije Niš

Dan avijacije Niš


Srpsko ViPVO četvrti je put ove godine građanstvu i entuzijastima priredilo aeromiting (tehnički letačke programe) i time ispunilo dve misije. Prva je osnovna vojna – prisustvo u javnosti i približavanje narodu (da ne upotrebim temin „transparnetnost“) dok je druga nagonska potreba da kao najatraktivniji rod oružanih snaga pokaže sebe i svoj sjajni aluminijum kao instrument uzimanja daha iz duša koji izvijaju vratove tih sat vremena. 98. brigada je u utorak svoje dve misije ispunila, dok je Komanda ponovo pitala javnost: „Četiri dešavanja za godinu dana. Navedite nam još jednu zemlju u okruženju koja je slično uradila pa dam vam poklonimo jednu vožnju NL-om“.

Dinamika je bila nešto siromašnija nego obično ali akcije je bilo, epilog potpunog zadovoljenja je na vašoj mašti, želji i percepciji. Ukoliko ne bi forsirao dosadnu ali bitnu činjenicu da je sve prošlo bezbedno ostalo bi mi da zaključim: nisu bitni veći minimumi, skraćena dinamika ni samo 60 minuta. Bitno je da ste bili blizu, da ste mogli pričati sa posadama koje nisu bile izolovane i da je vreme bilo OK.

Što se ViPVO i javnih nastupa za ovu godinu tiče, to je to. Postoji 50% šanse da se desi još jedna priredba u Lađevcima povodom otvaranja kontrolnog tornja ali je to i dalje u vazduhu.

Video prilog koji ćete videti je sirova sedmominutna akcija sa stajanke sa generalne probe u ponedeljak. Fotografije koje vidite u ovom postu su autorsko delo Ivana Bećarevića.

Tango Six je ponovo bio jedina i najbrža domaća on-line lokacija na kojoj ste mogli da vidite prva dešavanja iz Niša. Dugujem izvinjenje zbog lošeg kvaliteta zvuka sa prvog javljanja – bio je izbor između brzine i kvalitetnog snimka.

Sutra pogledajte ekskluzivan intervju sa padobrankama iz Udruženja žena letača Srbije o njihovom pohodu na rekord a u ponedeljak tekst o jednoj za mene neočekivanoj i kako se ispostavilo preromantičnoj inspiraciji, transporteru An-26.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Iv

Svaka cast Petre, hvala na izvestaju, realno kao i uvek!

Odgovori
Pe

Keepin' it real for my niggaz :)

Iv

Hahah – true man, true ;)

Odgovori
An

"Sutra pogledajte ekskluzivan intervju sa padobrankama iz Udruženja žena letača Srbije o njihovom pohodu na rekord a u ponedeljak tekst o jednoj za mene neočekivanoj i kako se ispostavilo preromantičnoj inspiraciji, transporteru An-26."
Objavi ga nekako danas ako mozes jer ko zna hocemo li zivi docekati sutra….
Veliki pozz. i hvala.
AirForce.

Odgovori
Pe

Au, kakve su to zloslutne izjave? :)Morace da saceka do ponedeljka ;)

An

Ma nisu zloslutne izjave,taman posla.Gledam po ko zna koji put "Ko to tamo peva".
Kad Celavi kaze: "Boze hocemo li stici zivi" -jedna od najjacih recenica u filmu…
Tako i ja nestrpljiv da vidim intervju o padobrankama i tekst o transporteru.
Dosadno na godisnjem odmoru.
Cekamo nastavak sa nestrpljenjem.
Pozz.
AirForce.

Odgovori

Bilo je jako lepo i zanimljivo, pogotovu što nišlije retko imaju prilike da vide bilo šta drugo osim Gazela i Mi-8.
Ipak, stekao se utisak da se 29-ke "štede", jer su samo kružile, Orlovi se potrudili, a ppk Ristić u svom Orlu je "razbio". Šteta što nismo videli i let Supergaleba, ili Miga-21. No dobro, mnogo bolje nego na Otvorenom danu!

Btw, fotke su fe-no-me-nal-ne!!!

Evo i nekoliko mojih fotki, snimaka i vidjenja dogadjaja!
http://paradoksija.blogspot.com/2011/08/aeromitin

Odgovori
Pe

Hvala na linku Marjane.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj