BEG airport status
Dan avijacije Niš

Dan avijacije Niš


Srpsko ViPVO četvrti je put ove godine građanstvu i entuzijastima priredilo aeromiting (tehnički letačke programe) i time ispunilo dve misije. Prva je osnovna vojna – prisustvo u javnosti i približavanje narodu (da ne upotrebim temin „transparnetnost“) dok je druga nagonska potreba da kao najatraktivniji rod oružanih snaga pokaže sebe i svoj sjajni aluminijum kao instrument uzimanja daha iz duša koji izvijaju vratove tih sat vremena. 98. brigada je u utorak svoje dve misije ispunila, dok je Komanda ponovo pitala javnost: „Četiri dešavanja za godinu dana. Navedite nam još jednu zemlju u okruženju koja je slično uradila pa dam vam poklonimo jednu vožnju NL-om“.

Dinamika je bila nešto siromašnija nego obično ali akcije je bilo, epilog potpunog zadovoljenja je na vašoj mašti, želji i percepciji. Ukoliko ne bi forsirao dosadnu ali bitnu činjenicu da je sve prošlo bezbedno ostalo bi mi da zaključim: nisu bitni veći minimumi, skraćena dinamika ni samo 60 minuta. Bitno je da ste bili blizu, da ste mogli pričati sa posadama koje nisu bile izolovane i da je vreme bilo OK.

Što se ViPVO i javnih nastupa za ovu godinu tiče, to je to. Postoji 50% šanse da se desi još jedna priredba u Lađevcima povodom otvaranja kontrolnog tornja ali je to i dalje u vazduhu.

Video prilog koji ćete videti je sirova sedmominutna akcija sa stajanke sa generalne probe u ponedeljak. Fotografije koje vidite u ovom postu su autorsko delo Ivana Bećarevića.

Tango Six je ponovo bio jedina i najbrža domaća on-line lokacija na kojoj ste mogli da vidite prva dešavanja iz Niša. Dugujem izvinjenje zbog lošeg kvaliteta zvuka sa prvog javljanja – bio je izbor između brzine i kvalitetnog snimka.

Sutra pogledajte ekskluzivan intervju sa padobrankama iz Udruženja žena letača Srbije o njihovom pohodu na rekord a u ponedeljak tekst o jednoj za mene neočekivanoj i kako se ispostavilo preromantičnoj inspiraciji, transporteru An-26.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

I

Svaka cast Petre, hvala na izvestaju, realno kao i uvek!

Odgovori
P

Keepin' it real for my niggaz :)

I

Hahah – true man, true ;)

Odgovori
A

"Sutra pogledajte ekskluzivan intervju sa padobrankama iz Udruženja žena letača Srbije o njihovom pohodu na rekord a u ponedeljak tekst o jednoj za mene neočekivanoj i kako se ispostavilo preromantičnoj inspiraciji, transporteru An-26."
Objavi ga nekako danas ako mozes jer ko zna hocemo li zivi docekati sutra….
Veliki pozz. i hvala.
AirForce.

Odgovori
P

Au, kakve su to zloslutne izjave? :)Morace da saceka do ponedeljka ;)

A

Ma nisu zloslutne izjave,taman posla.Gledam po ko zna koji put "Ko to tamo peva".
Kad Celavi kaze: "Boze hocemo li stici zivi" -jedna od najjacih recenica u filmu…
Tako i ja nestrpljiv da vidim intervju o padobrankama i tekst o transporteru.
Dosadno na godisnjem odmoru.
Cekamo nastavak sa nestrpljenjem.
Pozz.
AirForce.

Odgovori

Bilo je jako lepo i zanimljivo, pogotovu što nišlije retko imaju prilike da vide bilo šta drugo osim Gazela i Mi-8.
Ipak, stekao se utisak da se 29-ke "štede", jer su samo kružile, Orlovi se potrudili, a ppk Ristić u svom Orlu je "razbio". Šteta što nismo videli i let Supergaleba, ili Miga-21. No dobro, mnogo bolje nego na Otvorenom danu!

Btw, fotke su fe-no-me-nal-ne!!!

Evo i nekoliko mojih fotki, snimaka i vidjenja dogadjaja!
http://paradoksija.blogspot.com/2011/08/aeromitin

Odgovori
P

Hvala na linku Marjane.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

I još jedna napomena. Tijekom ljetnog reda letenja samo na liniji Zagreb-Bruxelles je ponuđeno 530 sjedala dnevno u oba smjera. Na ovu brojku treba dodati još i velik broj letova za Bruxelles iz Splita, Dubrovnika, Pule i Zadra (koji jesu prvenstveno turistički, no vjerujte i tu ima prilično ovih EU i NATO putnika).

01. Apr 2020.Pogledaj

Nele na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

Koja konektiranost kad putnika nema? U Americi koja je pojam za avioobracaj avioni lete sa 5-7 putnika. Nazalost sada cargo i rescue letovi jedino imaju smisla. Sve ostalo nema. Pisem i sa aspekta svog poziva, pilotskog, jer je besmisleno stavljati posade u rizik da obole za nikakvu finansijsku korist i besmislenu potrebu za povezivanjem. Mislite…

01. Apr 2020.Pogledaj

Vilim na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

Alen vrlo pesimisitican i oprezan. Po ovome oporavka nema do jeseni

31. Mar 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

Dax, ja u svom timu imam pet zdravstvenih radnika od kojih dvoje rade direktno na koronavirusu (jedan je lječnik u Hrvatskoj vojsci, drugi u Kliničkom bolničkom centru Dubrava koji je glavna bolnica za borbu sa koronavirusom ispražnjen i prilagođen za tu namjenu), a jedan je sveučilišni profesor na Medicinskom sveučilištu UMF-u Cluj Napoca. Sve oko…

31. Mar 2020.Pogledaj

126LAE-Delta na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

Izgleda kao balans između redovnih operacija i vanrednih mera protiv pandemije. Jedino se pitam da li je rizik prihvatljiv u ovo vreme?

31. Mar 2020.Pogledaj

Send this to a friend