BEG airport status
Air Force One inbound Lađevci

Air Force One inbound Lađevci

Danas će na aerodrom Lađevci sleteti predsednik republike u pratnji ministara i tako simbolično otvoriti najveći infrastrukturni projekat u domaćem vazduhoplovstvu posle izgradnje novog tornja na Batajnici. Tom prilikom biće otvoren i novi toranj, identičan batajničkom, čiju je izgradnju finansirala Agencija za kontrolu letenja.

Ulogu predsedničkog aivona imaće Jatov ATR72-202 YU-ALN koji bi, takođe simbolično, trebao da demonstrira mogućnost sletanja aviona sa manjim brojem sedišta na novi/stari aerodrom. Lima Novembar bi po flight plan-u trebao poleteti iz Beograda u 12 časova i preko VAL na FL120 za 45 minuta sleteti u LYKV (koji još nije promenio identifier).
Broj leta za ovu priliku biće JU005. Po Jat praksi za posebne numeracije letova ovaj je mogao nositi 001 (koristi se za posebne letove i prevoz delegacija) ali neko nije imao mašte.

Srpski AF1 bi po planu leta trebao da poleti iz Kraljeva u 19:30 i preko OBR i VAL bude na BEG u 20:15.

Foto: Michael Priesch

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj