BEG airport status
Najava: Croatian International Airshow Varaždin 2011

Najava: Croatian International Airshow Varaždin 2011

CIAV 2011 (Croatian International Airshow) održaće se 18. i 19. Juna na aerodromu Varaždin u Hrvatskoj. Na tradicionalno najvećoj vazduhoplovnoj priredbi u susednoj nam zemlji, a ove sezone i na ex-SFRJ prostoru, učestvovaće više od stotinu civilnih, vojnih i policijskih letelica.

Zvezda programa ove godine je JAS 39C Gripen mađarskog ratnog vazduhoplovstva koji neće sletati na aerodrom već će na svoj displej doleteti direktno iz Mađarske. Proizvođač SAAB zauzeće najveći izložbeni prostor na Aerodromu Varaždin u sklopu kojeg će postaviti demonstracioni simulator za ovaj avion koji je, za razliku od Srbije, u Hrvatskoj i dalje u igri za buduću nabavku višenamenskog borbenog aviona.

Pored nesumljivih letećih zvezda, akro-grupe hrvatskog ratnog vazduhoplovstva „Krila Oluje“ koji će raditi simulirani napad na pistu uz odgovarajuću pirotehniku, spisak učesnika prilično je zanimljiv. Od generalne avijacije tu će biti Pajperi, Ekstra 300, Cesne 172 i jedan G-2A akro-grupe „Stars“ i svi će biti na raspolaganju za panoramske letove.

U letačkom programu leteće ultra-lake letelice Sinus i Virus iz Pipistrela, Eurostat, Aero 3 iz Slovenije, motorni zmajevi Apolo iz AK „Rode“, avio-taksi operator Winair sa Citation CJ2 bizjetom, Cesna 210, jedna Extra 300 (Ambreković) i jedna Extra 330 (Podlušnek), Dragan Ivančević sa svojim Pitsom S2B.

Line-up se nastavlja jedinim smislenim načinom letenja, motornim jedrilicama Grob109, tu je Diamond DA20, Bell 212 hrvatskog MUP-a i dva Alpha Jet-a koji će za sada biti samo na statici ali se polažu nade bar u jedan dolazni ili odlazni low-pass. Očekuje se potvrda vazduhoplovstva Crne Gore u vezi gostovanja njhovih Gazela i grupnom letu nekog od putničkih aviona sa akro-grupom „Krila Oluje“.

Tango Six Blog će za vas koji ne budete bili u mogućnosti, udisati kerozin, preznojavati se na suncu i prenositi bratstvo-jedinstvo drugaricama iz Hrvatske u paraleli sa nekim veoma ozbiljnim vazduhoplovnim novinarstvom, naravno u realnom vremenu.

CIAV 2011 na internetu možete naći na:
Zvaničnoj prezentaciji – www.airshow.hr
Facebook Fan Page-u – www.facebook.com/CroatianAirshow
Twitter-u – www.twitter.com/CroatianAirshow

i na Flickr-u:

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

ZZ na: [FOTO REPORTAŽA] Iza scene gradilišta na aerodromu „Nikola Tesla“: Sa kojom pažnjom i brzinom gradite kada za to pravo platite 501 milion evra?

U članku piše da dodaju još jedan sprat na C krak tako da dobijate jednosmerno kretanje putnika sto može omoguciti i postavljanje pokretnih traka

08. Aug 2020.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Koje sve avione Srbija može nabaviti za svoju lovačko-bombardersku avijaciju?

Orao je lovac-bombarder iz sedamdesetih, sa slabim motorom. Moderni školsko/borbeni avioni imaju veću nosivost i bolje performanse. Ti avioni bi mogli zameniti i Orao i G-4. Kada je zamena nadzvučnih borbenih aviona u pitanju (Mig-29), onda treba ići na kvalitet. Kina ima bolje avione od JF-17 (taj avion nije nikada bio u sastavu PLAAF!)

08. Aug 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: [ANALIZA] Koje sve avione Srbija može nabaviti za svoju lovačko-bombardersku avijaciju?

Na osnovu kojih parametara? Precenjujete Orla zaista. Jeste on nama svima drag, ali sa njim je muka. Jedini razlog zasto se koristi je zato sto nema para za bukvalno bilo sta drugo. Ocigledno da se novac nasao....ili se barem razmislja u tom pravcu za pocetak. Galeb? necu ni da komentarisem.

07. Aug 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: [ANALIZA] Koje sve avione Srbija može nabaviti za svoju lovačko-bombardersku avijaciju?

@MiG Ako pokusavate veoma nekulturno da me obojite kao "placenika" jer "imam koristi biti neobjektivan" onda veoma gresite i uzalud se trudite. Jedini ljudi koji su neobjektivni su oni koji ne zele sagledati celokupnu situaciju u sirem smislu i videti koje su bile nase greske i kako smo dosli tu gde jesmo. Pricate neke gluposti…

07. Aug 2020.Pogledaj

EVROPRC na: [POSLEDNJA VEST] Balkanska bezbednosna mreža: Jugoimport SDPR potvrdio u svom godišnjem izveštaju – Srbija kupila kineski PVO sistem srednjeg dometa FK-3

Dragi čitaoci, turska je platila za 4 diviziona S400 oko 2,5 MRD USD. Pa da vidimo: ako srbija kupi jedan division to je 600 Mio uz zaštitu tog jednog diviziona ide i Pancir a možda i još poneki BUK ili TOR. Dakle da imamo dobar PVO treba nam 1 Mrd USD cirka. dakle.... Kad prodamo…

07. Aug 2020.Pogledaj

Send this to a friend