BEG airport status
Zajednička taktička vežba ViPVO „Olujni vetar 2011“

Zajednička taktička vežba ViPVO „Olujni vetar 2011“


Danas je na školsko-tehničkom polignu „Čenta“ održano zajedničko taktičko uvežbavanje ViPVO u kojem su učestvovale jedinice 204. i 98. vazduhoplovne brigade sa avionima Orao, Supergaleb, MiG-29, An-26, helikopterima Mi-8 i Gazela kao i jedinice 250. raketne brigade sa raketnim sistemima Neva i Kub uz podršku 126. brigade VOJIN sa radarom TPS-70.

Cilj vežbe koja je bila organizovana na nivou ranga bataljona, diviziona i eskadrile bio je unapređenje obučenosti komande i jedinica ViPVO u procesu operativnog planiranja, organizovanja i izvođenja operacija u vazduhoplovnoj podršci snagama Kopnene vojske.

ViPVO je ove godine značajno povećalo svoj tempo aktivnosti. Nakon dve godine realizovano je noćno letenje 101. i 252. eskadrile, „Olujni vetar“ je danas dobio ocenu „odličan“ od strane komadanta, generala Živaka, dok će ovog Avgusta na raketnom poligonu Šabla u Bugarskoj pored 250. raketne brigade, koja je prošle godine imala impresivan 9/9 učinak, po prvi put MiG-ovi 29 realizovati bojevo gađanje vazduh-vazduh. Bolja vremena za ViPVO polako dolaze.

Snimio (osim fotografije lansiranja NRZ): Dušan Atlagić

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj