BEG airport status
LYBE 2705:00 Z 270°12KT 9999 SCT005 SCT043 02/01 Q1004 NOSIG=
Zajednička taktička vežba ViPVO „Olujni vetar 2011“

Zajednička taktička vežba ViPVO „Olujni vetar 2011“


Danas je na školsko-tehničkom polignu „Čenta“ održano zajedničko taktičko uvežbavanje ViPVO u kojem su učestvovale jedinice 204. i 98. vazduhoplovne brigade sa avionima Orao, Supergaleb, MiG-29, An-26, helikopterima Mi-8 i Gazela kao i jedinice 250. raketne brigade sa raketnim sistemima Neva i Kub uz podršku 126. brigade VOJIN sa radarom TPS-70.

Cilj vežbe koja je bila organizovana na nivou ranga bataljona, diviziona i eskadrile bio je unapređenje obučenosti komande i jedinica ViPVO u procesu operativnog planiranja, organizovanja i izvođenja operacija u vazduhoplovnoj podršci snagama Kopnene vojske.

ViPVO je ove godine značajno povećalo svoj tempo aktivnosti. Nakon dve godine realizovano je noćno letenje 101. i 252. eskadrile, „Olujni vetar“ je danas dobio ocenu „odličan“ od strane komadanta, generala Živaka, dok će ovog Avgusta na raketnom poligonu Šabla u Bugarskoj pored 250. raketne brigade, koja je prošle godine imala impresivan 9/9 učinak, po prvi put MiG-ovi 29 realizovati bojevo gađanje vazduh-vazduh. Bolja vremena za ViPVO polako dolaze.

Snimio (osim fotografije lansiranja NRZ): Dušan Atlagić

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dragance na: Poslednji pozdrav Zoranu Modliju

Od Krilate katedre do Pilotske knjige, preko simulatora na ZX81 i Spectumu , pomogao je da moju ludu decacku mastu za letenjem pretvorim u stvarnost. Neverovatna osoba. Hvala mu za sve

26. Feb 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Mostar stagnira?

Hvala Vama na pohvalama. Upravo tak. Potpisujem sve što ste napisali.

26. Feb 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Mostar stagnira?

To ste potpuno u pravu. Potpisujem. Nažalost. Gdje ste našli 1.3. ZAG-DBV za 354 kn? Meni su tarife za taj dan 590 kn (u 21:10), 752,30 kn (u 11:35) i 802,50 kn (u 14:50). Sve za najnižu FlyEasy tarifu, ostale tri tarife su, naravno, skuplje. I da ZAG-OMO za taj datum je abnormalnih 956 kn.…

26. Feb 2020.Pogledaj

Aleksandar na: Nove isporuke Ruslanom za Srbiju

I da samo još ovo dodam što mislim da je ključ svega. Ako budemo dovoljno snažni da odbranimo gasovod koji je živa arterija nove industrijalizacije mi smo sebi obezbedili kakvu takvu budućnost. A ako nebudemo kadri sami onda dolaze oni koji to mogu a naj više se nadam vlasnicima Trijumfa. Pozdrav braćo.

26. Feb 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: Srbiji isporučen prvi deo artiljerijsko-raketnih sistema PVO Pancir-S1

@oxo Nista najbolje razumeli. Kada Croatia leti npr. za Tursku preko Srbije, ne treba joj posebna dozvola za svaki pojedinacan let. Samo placa prelet agenciji za kontrolu VAP. Antonov RA-82038 ima civilni transpoder, zato ga i pratite na flight radar uredno(a ne mozete SU-27 kad patroliraju Baltikom npr). Let kao i svaki drugi, nikakve posebne…

26. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend