BEG airport status
Udes sportskog aviona u Mrčajevacima

Udes sportskog aviona u Mrčajevacima

Post će biti update-ovan kako informacije budu pristizale.

Fotografije sa lica mesta za Tango Six Blog: Boško Braković

Policija još nije zvanično objavila imena nastradalih, ali nezvanično saznajemo da su život izgubili pilot i vlasnik aviona Milun Vukolić (60) iz Arilja, kao i Dragutin Đorem (36), Borislav Ilić iz Mrčajevaca i Goran Ivanković (34) iz Čačka, koji su bili putnici na panoramskom letu iznad Čačka.

(via blic.rs)

Šta je tačan uzrok ove tragedije utvrdiće istraga koja je u toku. Nezvanično, prema prvoj verziji pilot je spustio letilicu na osam metara i pod punom snagom motora zakačio strujni vod što je bio razlog pada i eksplozije. Prema drugoj verziji, pretpostavlja se da je pilotu Vukoliću pozlilo tokom leta, i da su se motori aviona ugasili, posle čega je pad bio neizbežan.
Kako „Novosti“ saznaju, u avionu su Ivanković i Đorem, koji su bili dobri prijatelji, nagovorili Vukolića da nadleti nad Mrčajevcima, kako bi Đorem mogao da iz aviona pozdravi svoju suprugu, a nakon toga trebalo je da slete u Preljinu.

– Telefonirao je svojoj ženi i rekao joj da ga gleda kako nadleće Mrčajevce – ispričao nam je jedan od Dragutinovih prijatelja.
– Taman kada je prekinuo vezu ugasio se motor nad našom varošicom, i avion je počeo da ponire.
Pozivali su, saznajemo, telefonom i svoje prijatelje. Njih dvojica trebalo je da u nedelju popodne otputuju u Italiju, zbog posla. Niko od njihovih prijatelja u nedelju nije mogao da nam kaže šta ih je nateralo da pre puta odu na aerodrom u Preljinu.

(via novosti.rs)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_XplKqN94UY(via B92)


Snimio: Slobodan Trifunović

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj