BEG airport status
Najava: Air Solution 2011 – bilateralna vežba vojnih vazduhoplovstava Srbije i Rumunije

Najava: Air Solution 2011 – bilateralna vežba vojnih vazduhoplovstava Srbije i Rumunije

Bilateralna vojna vežba vojnih vazduhoplovstava Srbije i Rumunije održaće se 12. i 13. Aprila ukoliko vremenski uslovi to budu dozvolili. Po okvirnom planu vežbe koja za cilj ima uvežbavanje vođenja zajedničkih vazdušnih operacija sa srpske strane učestvovaće avioni G-4, MiG-29 i An-26. Rumunsko ratno vazduhoplovstvo učestvovaće sa avionima MiG-21 LANCER C i An-30.

Odeljenje aviona G-4 Supergaleb (4 letelice) poleteće u utorak ka aerodromu Campia Turzi. Pri ulasku u rumunski vazdušni prostor biće presretnuti od strane LANCER-a i praćeni do sletanja. Sutradan, isto odeljenje u povratku na Batajnicu preleće jedan rumunski metni poligon. Prilikom ulaska u srpski vazdušni prostor presrešće ih para MiG-ova 29 koja im nakon toga pruža lovačku zaštitu dok odlaze prema poligonu Čenta gde će izvesti fiktivne napade na zemaljske ciljeve (GRB simulacija bez nošenja podvesnih sredstava). Nakon obavljenog zadatka sledi grupni povratak na Batajnicu. Sa rumunske strane predviđeno je sletanje dva MiG-a 21 LANCER C i jednog An-30. Srpski An-26 učestvovaće u vežbi kao logistička podrška.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ig

ovaaaaj.. superextramegaznacajno zvuci ali sta mu to dodje "neposredna vazdusna podrska" koju 29ke pruzaju odeljenju G4? Aj mozda lovacku zastitu ali ako 29ke pruzaju neposrednu vazdusnu podrsku (sto je valjda Close Air Support ) onda to znaci da su G4 preuzele brigade KoV i da oni idu po zemlji a ovi odozgo teraju mrskog neprijatelja.. a koliko znam doticno odeljenje G4 je jos uvek u 252 stae : – ) Sve cool, razumeli smo ko sta radi u vazduhu, samo skrecem paznju na (ne)preciznost ali si se izvukao excluzivnoscu :D

Odgovori
Pe

Hvala kolega. Pojmovni propust. Ispravljen!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj