BEG airport status
Mogući lek protiv estetskog prokletstva Jata

Mogući lek protiv estetskog prokletstva Jata

image
Airplane fantasy design by Nebojša De Luka .

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Prvi dizajn je skroz ok, samo bih svaki avion posvetio nekoj nasoj znamenitoj licnosti. Tako bi svaki avion i dobio svoje "ime" a imidz bi bilo skroz kul

Odgovori
Vo

Meni je to jako dobra fora, npr. kao Norwegian. Veoma lep izgled aviona i pokazati celom svetu ko smo na jedan drugi nacin.

Ur

Pre 6 godina, kad je bilo najava da će Jat uzeti 767 i ponovo poleteti za Ameriku, imao sam sličnu ideju da taj avion dobije posebnu šemu sa NT na njoj pošto se to poklapalo sa obeležavanjem 150 godina od rođenje najvećeg srpskog heroja! Uradio sam par probnih crteža ali kad sam video da od toga nema ništa odustao sam od dalje razrade,
Čestitke Nebojši za odličan "Tesla livery" i na dobro urađenim profilima!

Odgovori

Sto se tice Air Serbia,
livery je napravljen kao promocija Air Serbia Virtual, vise informacija na http://www.skysim.net/airserbia

Odgovori
Mi

Dizajn je fantastican,dobro osmisljeno…. keep up with the good work Nebojsa! :)

Odgovori
Ac

Svidja mi se ideja sa Teslom i ostalim velikanima. To bi bila bas fora. Znajuci Jat i njegovog gazdu, to mozemo da ocekujemo oko 2156. godine.

Odgovori
Ra

Koncept jeste zanimljiv ali naprosto nemoguć jer, treba biti realan i priznati, da su takve specijalne kolor šeme poprilično skupe. Sve ovo spada u domen ŠBBKBB ili ti ''šta bi bilo kad bi bilo'' dok u realnom svetu stvari stoje malo drugačije. Livery treba da bude originalan, jednostavan i jeftin za farbanje što nikako nije slučaj sa ''bilbord'' kolor šemama. Tačke na repu koje su neujednačenih dimenzija i malo drugačije pozicionirane (varijacija na temu) bile bi mnogo prihvatljivije rešenje. Dizajneru svaka čast na inventivnosti ali na žalost JAT mu nije dobra podloga za inovaciju obzirom na njegovo trenutno stanje.

Odgovori
St

Pa sta ako je skupo? Marketing je 90% posla i ako slike ovakvih aviona posaljes u svet, uz dobru reputaciju naseg aerodroma i skroz zadovoljavajuci kvalitet usluga + ETIHAD iza ledja, mozemo MNOGO vise nego sad. Samo napred, slike aviona su savrsene.

Odgovori
Mi

Bravo za oba rešenja. Prvo mi se više dopalo uz podršku Bobu da bi svaki avion mogao da ponese ime nekog od znamenitih. Nadam se da bi stigli do Alekse Šantića i Branka Radičevića.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@dejanera Vec 2026 ce izaci SU75, koji ce biti hibridna otvorena arhitektura. Moze se prilagodjavati zadacima, pa moze biti jednosed, dvosed, daljinski upravljan (dron) ili upravljan vestackom inteligencijom. Na Rafal su bacene pare

27. Nov 2024.Pogledaj

Александар na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Французи и дан данас Алжир сматрају другом, јужном Француском. Ништа они нису изгубили од утицаја чак шта више, без њих се у том подручју ништа и не решава. А очигледно да то самим Арапима и одговара.

27. Nov 2024.Pogledaj