Prvi dizajn je skroz ok, samo bih svaki avion posvetio nekoj nasoj znamenitoj licnosti. Tako bi svaki avion i dobio svoje "ime" a imidz bi bilo skroz kul
Meni je to jako dobra fora, npr. kao Norwegian. Veoma lep izgled aviona i pokazati celom svetu ko smo na jedan drugi nacin.
Ur
Urke
Pre 6 godina, kad je bilo najava da će Jat uzeti 767 i ponovo poleteti za Ameriku, imao sam sličnu ideju da taj avion dobije posebnu šemu sa NT na njoj pošto se to poklapalo sa obeležavanjem 150 godina od rođenje najvećeg srpskog heroja! Uradio sam par probnih crteža ali kad sam video da od toga nema ništa odustao sam od dalje razrade,
Čestitke Nebojši za odličan "Tesla livery" i na dobro urađenim profilima!
Koncept jeste zanimljiv ali naprosto nemoguć jer, treba biti realan i priznati, da su takve specijalne kolor šeme poprilično skupe. Sve ovo spada u domen ŠBBKBB ili ti ''šta bi bilo kad bi bilo'' dok u realnom svetu stvari stoje malo drugačije. Livery treba da bude originalan, jednostavan i jeftin za farbanje što nikako nije slučaj sa ''bilbord'' kolor šemama. Tačke na repu koje su neujednačenih dimenzija i malo drugačije pozicionirane (varijacija na temu) bile bi mnogo prihvatljivije rešenje. Dizajneru svaka čast na inventivnosti ali na žalost JAT mu nije dobra podloga za inovaciju obzirom na njegovo trenutno stanje.
Pa sta ako je skupo? Marketing je 90% posla i ako slike ovakvih aviona posaljes u svet, uz dobru reputaciju naseg aerodroma i skroz zadovoljavajuci kvalitet usluga + ETIHAD iza ledja, mozemo MNOGO vise nego sad. Samo napred, slike aviona su savrsene.
Bravo za oba rešenja. Prvo mi se više dopalo uz podršku Bobu da bi svaki avion mogao da ponese ime nekog od znamenitih. Nadam se da bi stigli do Alekse Šantića i Branka Radičevića.
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
Sta ce ima tehnologija koja ocigledno ne funkcionishe? Da si procitao tekst video bi da je recimo program nEUROn pokrenut 2003. godine. tada nekakav Ohotnik nije postojao ni u sovjetskoj naucnoj fantastici.
@Miloš77 Upoređivati rusku avio industriju sa francuskom avio industrijom je kao da uporedujes ruskog Moskvica sa francuskim Pezoom 407 MI16! Francuska proizvodi AESA radar dok Rusija ne niti je u stanju a to vidimo u trogodisnjoj"specijalnoj operaciji", Francuska proizvodi cipove i procesore dok ih Rusija uvozi od Kine i Irana(kolevke terorizma), Francuska ima svoj sopstveni…
Bob
Prvi dizajn je skroz ok, samo bih svaki avion posvetio nekoj nasoj znamenitoj licnosti. Tako bi svaki avion i dobio svoje "ime" a imidz bi bilo skroz kul
Voja
Meni je to jako dobra fora, npr. kao Norwegian. Veoma lep izgled aviona i pokazati celom svetu ko smo na jedan drugi nacin.
Urke
Pre 6 godina, kad je bilo najava da će Jat uzeti 767 i ponovo poleteti za Ameriku, imao sam sličnu ideju da taj avion dobije posebnu šemu sa NT na njoj pošto se to poklapalo sa obeležavanjem 150 godina od rođenje najvećeg srpskog heroja! Uradio sam par probnih crteža ali kad sam video da od toga nema ništa odustao sam od dalje razrade,
Čestitke Nebojši za odličan "Tesla livery" i na dobro urađenim profilima!
Sava
Sto se tice Air Serbia,
livery je napravljen kao promocija Air Serbia Virtual, vise informacija na http://www.skysim.net/airserbia
Milica Stanisavljevi
Dizajn je fantastican,dobro osmisljeno…. keep up with the good work Nebojsa! :)
Aca
Svidja mi se ideja sa Teslom i ostalim velikanima. To bi bila bas fora. Znajuci Jat i njegovog gazdu, to mozemo da ocekujemo oko 2156. godine.
Rasa
Koncept jeste zanimljiv ali naprosto nemoguć jer, treba biti realan i priznati, da su takve specijalne kolor šeme poprilično skupe. Sve ovo spada u domen ŠBBKBB ili ti ''šta bi bilo kad bi bilo'' dok u realnom svetu stvari stoje malo drugačije. Livery treba da bude originalan, jednostavan i jeftin za farbanje što nikako nije slučaj sa ''bilbord'' kolor šemama. Tačke na repu koje su neujednačenih dimenzija i malo drugačije pozicionirane (varijacija na temu) bile bi mnogo prihvatljivije rešenje. Dizajneru svaka čast na inventivnosti ali na žalost JAT mu nije dobra podloga za inovaciju obzirom na njegovo trenutno stanje.
Stevan
Pa sta ako je skupo? Marketing je 90% posla i ako slike ovakvih aviona posaljes u svet, uz dobru reputaciju naseg aerodroma i skroz zadovoljavajuci kvalitet usluga + ETIHAD iza ledja, mozemo MNOGO vise nego sad. Samo napred, slike aviona su savrsene.
Milanče
Bravo za oba rešenja. Prvo mi se više dopalo uz podršku Bobu da bi svaki avion mogao da ponese ime nekog od znamenitih. Nadam se da bi stigli do Alekse Šantića i Branka Radičevića.