BEG airport status
LYBE 2117:00 Z VRB°01KT 9999 BKN025 03/M02 Q1042 NOSIG=
Mogući lek protiv estetskog prokletstva Jata

Mogući lek protiv estetskog prokletstva Jata

image
Airplane fantasy design by Nebojša De Luka .

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

Prvi dizajn je skroz ok, samo bih svaki avion posvetio nekoj nasoj znamenitoj licnosti. Tako bi svaki avion i dobio svoje "ime" a imidz bi bilo skroz kul

Odgovori
V

Meni je to jako dobra fora, npr. kao Norwegian. Veoma lep izgled aviona i pokazati celom svetu ko smo na jedan drugi nacin.

U

Pre 6 godina, kad je bilo najava da će Jat uzeti 767 i ponovo poleteti za Ameriku, imao sam sličnu ideju da taj avion dobije posebnu šemu sa NT na njoj pošto se to poklapalo sa obeležavanjem 150 godina od rođenje najvećeg srpskog heroja! Uradio sam par probnih crteža ali kad sam video da od toga nema ništa odustao sam od dalje razrade,
Čestitke Nebojši za odličan "Tesla livery" i na dobro urađenim profilima!

Odgovori

Sto se tice Air Serbia,
livery je napravljen kao promocija Air Serbia Virtual, vise informacija na http://www.skysim.net/airserbia

Odgovori
M

Dizajn je fantastican,dobro osmisljeno…. keep up with the good work Nebojsa! :)

Odgovori
A

Svidja mi se ideja sa Teslom i ostalim velikanima. To bi bila bas fora. Znajuci Jat i njegovog gazdu, to mozemo da ocekujemo oko 2156. godine.

Odgovori
R

Koncept jeste zanimljiv ali naprosto nemoguć jer, treba biti realan i priznati, da su takve specijalne kolor šeme poprilično skupe. Sve ovo spada u domen ŠBBKBB ili ti ''šta bi bilo kad bi bilo'' dok u realnom svetu stvari stoje malo drugačije. Livery treba da bude originalan, jednostavan i jeftin za farbanje što nikako nije slučaj sa ''bilbord'' kolor šemama. Tačke na repu koje su neujednačenih dimenzija i malo drugačije pozicionirane (varijacija na temu) bile bi mnogo prihvatljivije rešenje. Dizajneru svaka čast na inventivnosti ali na žalost JAT mu nije dobra podloga za inovaciju obzirom na njegovo trenutno stanje.

Odgovori
S

Pa sta ako je skupo? Marketing je 90% posla i ako slike ovakvih aviona posaljes u svet, uz dobru reputaciju naseg aerodroma i skroz zadovoljavajuci kvalitet usluga + ETIHAD iza ledja, mozemo MNOGO vise nego sad. Samo napred, slike aviona su savrsene.

Odgovori
M

Bravo za oba rešenja. Prvo mi se više dopalo uz podršku Bobu da bi svaki avion mogao da ponese ime nekog od znamenitih. Nadam se da bi stigli do Alekse Šantića i Branka Radičevića.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

sused na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

Iran nema hardware/ software za citanje kutija. Zato ih salje, ne u Boeing, vec u Ukrainu. Tamo znaju svasta. https://sputniknews.com/world/202001211078095725-iran-lacks-equipment-to-analyse-downed-boeings-recorders---canadian-prime-minister-trudeau/

21. Jan 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: Hrvatska ponovo u procesu nabavke višenamenskih borbenih aviona

@Ikar u principu i njihove firme bi profitirale sa Gripenom jer se moraju kupiti Americke rakete, bombe i svasta nesto....E sad o politickoj pozadini ne bih, jer hvala bogu, nisam sedeo na sastancima gde se o tome pricalo ozbiljno. Ove carsijske "rekla-kazala" ne priznajem

21. Jan 2020.Pogledaj

Ivan Uzice na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

Dodao bih tu i Venecuelu i Iran, koji bi sigurno bez S 3oo i Suhoja bili napadnuti

21. Jan 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: Hrvatska ponovo u procesu nabavke višenamenskih borbenih aviona

@Airboss Vrlo jednostavano. Mi, kada bi kesirali taj S-400, ne bi nam Amerikanci mogli nista u praksi(pravno govoreci), samo mi to ne mozemo kesirati niti ima smisla. Mozda bi EU pravila problem jer u principu, dosta novca dobijamo iz pristupnih fondova EU(oko 100 mil godisnje ako se ne varam), a sad cemo milijardu recimo da…

21. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend