BEG airport status
Intervju sa šefom projekta aviona Lasta

Intervju sa šefom projekta aviona Lasta

SAJAM NAORUŽANJA PARTNER 2011 – Jedan od najdužih domaćih razvojnih projekata poslednjih godina konačno je stigao do linije posle koje nema nazad. Projektant i proizvođač su svoj posao uradili i u sledeće dve godine naručioci, Ministarstvo odbrane i Komadna ViPVO, preuzimaju poslednju štafetu odgovornosti. Time klase budućih kadeta imaju prilično izglednu šansu da pored tehnike pilotiranja, vizure i ostalih nazgled nemogućih stvari u početku savlađuju i Garmin manual.

U svim ovim pratećim aktivnostima upravo i leži prava korist domaćem vazduhoplovstvu. Mogu postojati razne inicijative, filozofije, udruženja ili globalne strategije revitalizacije. Ništa od toga nema smisla bez konkretnog aluminijuma ili kompozita koji će se presijavati na stajanci. Prilično sam alergičan na razne podvrste nemaštovitog patriotizma, ali juče sam osetio jednu retku vrstu ponosa za koju su zaslužni ljudi koji su u jednom trenutku imali profesionalne hrabrosti da stanu iza priče koju je većina smatrala mrtvom.

O ovome mi priča inženjer Vojislav Dević, šef projekta aviona Lasta iz Vojnotehničkog instituta.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Rex na: Er Srbija prijavila neto dobit od 9,5 miliona evra za 2019. godinu

@Crni I ja se slažem da ova cifra od 500 miliona evra treba da se proanalizira. U njoj su i dugovi JAT koji su se vukli i koje vraća država. Al da ubacuju novac, ubacuju, mada ako se vrti na 10 miliona evra minusa, tu već možemo da diskutujemo treba li nam domaća avio kompanija…

06. Aug 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: [POSLEDNJA VEST] Balkanska bezbednosna mreža: Jugoimport SDPR potvrdio u svom godišnjem izveštaju – Srbija kupila kineski PVO sistem srednjeg dometa FK-3

@Drina Ne znaci mi. Sto onda nije otpoceo formalan proces izlaska iz NATOa? Evropska vojska kao koncept ima apsolutnog smisla, no problem je sto bi se u tom slucaju Nemacka morala staviti pod nukelarni arsenal Francuske i samim tim bi za razliku od uloge u EU, imala sekundarnu ulogu, verovatno cak i tercijarnu, a oni…

06. Aug 2020.Pogledaj

B na: [FOTO REPORTAŽA] Iza scene gradilišta na aerodromu „Nikola Tesla“: Sa kojom pažnjom i brzinom gradite kada za to pravo platite 501 milion evra?

Da svakako ozbiljni radovi. Nego ipak mislim da bi trebalo razmotriti pokretne trake (ostrva) koja objedinjuju npr. 3 gejta (100metara). Ako je planiran produzetak od 320 i jos 160 metara sa postojecih 7 kapija to je nesto preko 600 metara (u zavisnosti od planiranih aviona). Rekreativni hod 3km/h to je nekih 12-15 minuta, starije osobe,…

06. Aug 2020.Pogledaj
06. Aug 2020.Pogledaj

Send this to a friend