BEG airport status
Intervju sa šefom projekta aviona Lasta

Intervju sa šefom projekta aviona Lasta

SAJAM NAORUŽANJA PARTNER 2011 – Jedan od najdužih domaćih razvojnih projekata poslednjih godina konačno je stigao do linije posle koje nema nazad. Projektant i proizvođač su svoj posao uradili i u sledeće dve godine naručioci, Ministarstvo odbrane i Komadna ViPVO, preuzimaju poslednju štafetu odgovornosti. Time klase budućih kadeta imaju prilično izglednu šansu da pored tehnike pilotiranja, vizure i ostalih nazgled nemogućih stvari u početku savlađuju i Garmin manual.

U svim ovim pratećim aktivnostima upravo i leži prava korist domaćem vazduhoplovstvu. Mogu postojati razne inicijative, filozofije, udruženja ili globalne strategije revitalizacije. Ništa od toga nema smisla bez konkretnog aluminijuma ili kompozita koji će se presijavati na stajanci. Prilično sam alergičan na razne podvrste nemaštovitog patriotizma, ali juče sam osetio jednu retku vrstu ponosa za koju su zaslužni ljudi koji su u jednom trenutku imali profesionalne hrabrosti da stanu iza priče koju je većina smatrala mrtvom.

O ovome mi priča inženjer Vojislav Dević, šef projekta aviona Lasta iz Vojnotehničkog instituta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pavle na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Verovatno si gledao na licu mesta, ili nedobog obavestavao? Za prvo ne verujem, za drugo se ne bih zacudio nimalo.

09. Dec 2023.Pogledaj

SheikhZayeb na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

@MArkus1463: Da, povećavaju daljinu na oko 60 km, pod uslovom da Su-34 leti visoko, i da u okolini sigurno nema neki ukrajinski S-300. Su-34 može da ponese 4 MPK/UMPK FAB-500. Ali i sam manevar izbacivanja bombi troši zmaj aviona, a učinak im je minimalan, jer ih je većina nevođena.

09. Dec 2023.Pogledaj

SheikhZayeb na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Većina tih "vođenih" bombi su zapravo modifikovane FAB-250 sa kontaktnim upaljačem, nemaju nikakvo navođenje i većina ih promaši cilj za 500 m minimum. Tek nedavno su počeli da stavljaju GPS navođenje, ali Ukrajinci su u stanju da ih ometaju. Zanimljivo je da je na je na ostacima jedne UMPK nađen GPS prijemnik, koje proizvodi firma…

09. Dec 2023.Pogledaj

НЛОС na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Од свих ваших 5000 коментара, овај о лаком распознавању макета 99' је убедљиво највећи нонсенс.

09. Dec 2023.Pogledaj