BEG airport status
[LIVE POST] Prva redovna putnicka linija izmedju Splita i Beograda nakon 21 godine

[LIVE POST] Prva redovna putnicka linija izmedju Splita i Beograda nakon 21 godine

11:35 – Danas sam na aerodromu Nikola Tesla na koji bi po planu leta u 14:15 trebalo da sleti avion Kroacija erlajnza na liniji Split-Beograd-Split.

Kroacijin Dash 8 na letu OU336 bice parkiran na stand A5 gde ce izaci putnici koji su kupili karte od „od 125“ evra za liniju koja je prva komercijalna veza izmedju Hrvatske i Srbije od 1991. godine.

Planirana je organizovana dobrodoslica putnicima i kraca konferencija za stampu na kojoj ce sa strane hrvatske nacionalne avio-kompanije govoriti Tonko Rilović, CTN izvršni direktor za prodaju marketing, upravljanje mrežom i prihodima. Sa strane Aerodroma Beograd novinarima ce se obratiti direktor ovog preduzeca Velimir Radosavljevic.

Po najavi organizatora dogadjaja planiran je i obilazak renoviranih gejtova.

Pre nekoliko dana vatrogasna jedinica beogradskog aerodroma vezbala je tradicionalni water cannon salute kojim ce avion Kroacije biti docekan. Lep detalj koji, primecujem, nije toliko cesto prakticiran do sada.

Ovaj post cu periodicno azurirati tokom dogadjaja dok video reportazu i detaljniji izbestaj ocekujte do kraja dana.

13:11 – Docek CTN aviona i konferencija za stampu bice u renoviranoj A5 cekaonici za putnike

20120601-131302.jpg

20120601-131308.jpg

20120601-131313.jpg

13:25 – Po novom vremenu CTN rani i slece u 14:00

13:37 – Konferencija za novinare na kojoj je pored najavljenih govorio i ambasador republike Hrvatske u Srbiji zavrsena pre tri minuta. Ceka se dolazak aviona. Novinarske ekipe ce biti pustene na platformu da snime pristanak na gejt izbliza.

Prince aviation YU-BSS stao blizu gejta, verovatno neki kvar. Pista u upotrebi 30.

13:57 – Na apronu. Vodeni topovi spremni.

20120601-135704.jpg

14:04 – Dobrodosli. Na prvom letu doslo je 32 putnika.

20120601-140333.jpg

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj