BEG airport status
[LIVE POST] Prva redovna putnicka linija izmedju Splita i Beograda nakon 21 godine

[LIVE POST] Prva redovna putnicka linija izmedju Splita i Beograda nakon 21 godine

11:35 – Danas sam na aerodromu Nikola Tesla na koji bi po planu leta u 14:15 trebalo da sleti avion Kroacija erlajnza na liniji Split-Beograd-Split.

Kroacijin Dash 8 na letu OU336 bice parkiran na stand A5 gde ce izaci putnici koji su kupili karte od „od 125“ evra za liniju koja je prva komercijalna veza izmedju Hrvatske i Srbije od 1991. godine.

Planirana je organizovana dobrodoslica putnicima i kraca konferencija za stampu na kojoj ce sa strane hrvatske nacionalne avio-kompanije govoriti Tonko Rilović, CTN izvršni direktor za prodaju marketing, upravljanje mrežom i prihodima. Sa strane Aerodroma Beograd novinarima ce se obratiti direktor ovog preduzeca Velimir Radosavljevic.

Po najavi organizatora dogadjaja planiran je i obilazak renoviranih gejtova.

Pre nekoliko dana vatrogasna jedinica beogradskog aerodroma vezbala je tradicionalni water cannon salute kojim ce avion Kroacije biti docekan. Lep detalj koji, primecujem, nije toliko cesto prakticiran do sada.

Ovaj post cu periodicno azurirati tokom dogadjaja dok video reportazu i detaljniji izbestaj ocekujte do kraja dana.

13:11 – Docek CTN aviona i konferencija za stampu bice u renoviranoj A5 cekaonici za putnike

20120601-131302.jpg

20120601-131308.jpg

20120601-131313.jpg

13:25 – Po novom vremenu CTN rani i slece u 14:00

13:37 – Konferencija za novinare na kojoj je pored najavljenih govorio i ambasador republike Hrvatske u Srbiji zavrsena pre tri minuta. Ceka se dolazak aviona. Novinarske ekipe ce biti pustene na platformu da snime pristanak na gejt izbliza.

Prince aviation YU-BSS stao blizu gejta, verovatno neki kvar. Pista u upotrebi 30.

13:57 – Na apronu. Vodeni topovi spremni.

20120601-135704.jpg

14:04 – Dobrodosli. Na prvom letu doslo je 32 putnika.

20120601-140333.jpg

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…

13. Dec 2024.Pogledaj