BEG airport status
Hrvatska avijacija kroz fotografije Borana Pivčića

Hrvatska avijacija kroz fotografije Borana Pivčića

Danas vam predstavljam vazduhoplovnog fotografa iz Hrvatske, Borana Pivčića.

Vazduhoplovnom fotografijom bavi se od 2002. godine i kako sam kaže počeo je sa običnim „idiot“ film aparatom. Rezultati nisu bili ohrabrujući ali je s praksom (i prelaskom na prvi digitalac) nakon par godina dobio prve merljive rezultate. Nakon par malih, lokalnih uspeha prelazi na DSLR aparate, da bi danas završio na Canonu EOS 5D Mark II.

Mala, generalna avijacija mu je najveća ljubav i većinu „fotografskog staža“ je odradio na aerodromu Lučko kod Zagreba. Kao član tri aerokluba i sa dobrim pristupom često je imao prilike da fotografiše razne zanimljive letelice.

Inspiraciju za bavljenje vazduhoplovnom fotografijom pronašao je i u školovanju za PPL(A) dozvolu i 2002. je sa 17 godina postao jedan od tada najmlađih motornih pilota u državi. U međuvremenu je uzeo i CPL(A) dozvolu, postao magistar inženjer zračnog prometa posle završenih studija kontrole letenja nakon čega se pridružio lokalnom vazduhoplovnom časopisu Aeronautika kao fotoreporter sa zaduženjem za generalnu avijaciju.

Boranov portfolio sajt možete naći na adresi www.machpoint2.eu

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj