BEG airport status
Hrvatska avijacija kroz fotografije Borana Pivčića

Hrvatska avijacija kroz fotografije Borana Pivčića

Danas vam predstavljam vazduhoplovnog fotografa iz Hrvatske, Borana Pivčića.

Vazduhoplovnom fotografijom bavi se od 2002. godine i kako sam kaže počeo je sa običnim „idiot“ film aparatom. Rezultati nisu bili ohrabrujući ali je s praksom (i prelaskom na prvi digitalac) nakon par godina dobio prve merljive rezultate. Nakon par malih, lokalnih uspeha prelazi na DSLR aparate, da bi danas završio na Canonu EOS 5D Mark II.

Mala, generalna avijacija mu je najveća ljubav i većinu „fotografskog staža“ je odradio na aerodromu Lučko kod Zagreba. Kao član tri aerokluba i sa dobrim pristupom često je imao prilike da fotografiše razne zanimljive letelice.

Inspiraciju za bavljenje vazduhoplovnom fotografijom pronašao je i u školovanju za PPL(A) dozvolu i 2002. je sa 17 godina postao jedan od tada najmlađih motornih pilota u državi. U međuvremenu je uzeo i CPL(A) dozvolu, postao magistar inženjer zračnog prometa posle završenih studija kontrole letenja nakon čega se pridružio lokalnom vazduhoplovnom časopisu Aeronautika kao fotoreporter sa zaduženjem za generalnu avijaciju.

Boranov portfolio sajt možete naći na adresi www.machpoint2.eu

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Tata na: Švajcarska izlazi na referendum: Da li ste za nabavku višenamenskih borbenih aviona?

Paqe Ne moze se posmatrati eskadrila u tom kontekstu, posto je eskadrila manji sastav od "jedinice". Po definiciji "jedinice" su ekvivalent brigada/puk ili visi nivo. Medjutim, da objasni kako kod njih funkcionise baza. Npr. imaju bazu sa ukupnim brojem oko1.200 ljudi. Recimo da imaju dve eskadrile aviona, prva sa oko 70 pilota i to su…

09. Jul 2020.Pogledaj

PakleniVuk na: Hajde da pričamo o SEX-u

Vlasnik dobije tačno ono što i traži. I to je naj bolja stvar kod registracije.

09. Jul 2020.Pogledaj

Aleksa Radojičić na: Švajcarska izlazi na referendum: Da li ste za nabavku višenamenskih borbenih aviona?

@Branko Takve proizvoljna poređenja nemaju veze sa realnošću. Avion je proizvod razvoja novih tenhologija sa jedne strane i definisane doktrine upotrebe tog aviona, tj. sistema. Bez uzimanja u obzir doktrine, bilo kakvo poređenje nema veze sa realnošću.

09. Jul 2020.Pogledaj

Дејан na: Hajde da pričamo o SEX-u

Другари шта се чудите, власник је ријалити мајстор што са својом тв што са својим авионима.

09. Jul 2020.Pogledaj

Sused na: Švajcarska izlazi na referendum: Da li ste za nabavku višenamenskih borbenih aviona?

Gripen je složenica od švedskog zmaja, upravljačkog kompjutera (čipovi su američki), američkog motora, i td. U slučaju rata, prije polijetanja, moraš imati masu dozvola kao i za održavanje. Tako će taj biti proizvođen samo u Brazilu budući da je tamo Scania prisutna od ovijek. Znam to jer sam bio u Sab Scaniji krajem '80.

09. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend