BEG airport status
Jednodnevni štrajk pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje Croatia Airlinesa

Jednodnevni štrajk pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje Croatia Airlinesa

Juče je u Zagrebu ispred zgrade uprave Croatia Airlinesa održan jednodnevni štrajk upozorenja pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje hrvatske nacionalne avio-kompanije. Razlog štrajka je nezadovoljstvo zaposlenih upravom kompanije, neuspeh pregovora o novom kolektivnom ugovoru i primedbe pilota na novo pravilo o deljenom radnom vremenu koje je na brzinu doneto od strane Agencije za civilno zrakoplovstvo Hrvatske.

Tango Six je juče bio u Zagrebu sa članovima Hrvatskog sindikata prometnih pilota koji su zajedno sa kolegama iz drugih kompanijskih sindikata održali štrajk upozorenja čiji je osnovni cilj bio skretanje pažnje hrvatske javnosti na loš rad aktuelne uprave Croatia Airlinesa u komercijalnom, strateškom ali i u pogledu bezbednosti letenja.

Tromesečni pregovori sa šest reprezentativnih sindikata kompanije nisu urodili plodom, piloti su digli glas zbog lošeg odnosa prema konkretnim i sistemskim problemima u pogledu bezbednosti letenja dok se skoro svi zaposleni brinu za budućnost kompanije pod aktuelnom upravom.

Za Tango Six detaljnije o razlozima štrajka govori kopilot Ivan Šimundić, član izvršnog odbora HSPP-a,  dok kapetan Saša Hafizović pojašnjava štetnost predloženog pravila o deljenom radnom vremenu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj