BEG airport status
Jednodnevni štrajk pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje Croatia Airlinesa

Jednodnevni štrajk pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje Croatia Airlinesa

Juče je u Zagrebu ispred zgrade uprave Croatia Airlinesa održan jednodnevni štrajk upozorenja pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje hrvatske nacionalne avio-kompanije. Razlog štrajka je nezadovoljstvo zaposlenih upravom kompanije, neuspeh pregovora o novom kolektivnom ugovoru i primedbe pilota na novo pravilo o deljenom radnom vremenu koje je na brzinu doneto od strane Agencije za civilno zrakoplovstvo Hrvatske.

Tango Six je juče bio u Zagrebu sa članovima Hrvatskog sindikata prometnih pilota koji su zajedno sa kolegama iz drugih kompanijskih sindikata održali štrajk upozorenja čiji je osnovni cilj bio skretanje pažnje hrvatske javnosti na loš rad aktuelne uprave Croatia Airlinesa u komercijalnom, strateškom ali i u pogledu bezbednosti letenja.

Tromesečni pregovori sa šest reprezentativnih sindikata kompanije nisu urodili plodom, piloti su digli glas zbog lošeg odnosa prema konkretnim i sistemskim problemima u pogledu bezbednosti letenja dok se skoro svi zaposleni brinu za budućnost kompanije pod aktuelnom upravom.

Za Tango Six detaljnije o razlozima štrajka govori kopilot Ivan Šimundić, član izvršnog odbora HSPP-a,  dok kapetan Saša Hafizović pojašnjava štetnost predloženog pravila o deljenom radnom vremenu.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

AL-41F1 na: Bugarska će, koristeći fondove Evropske Unije nabaviti dva helikoptera za HEMS

Vec imamo. Oprema se montira jako brzo, helikopteri su tu, oprema je tu, piloti su tu. Jedino samo Morava da se osposobi sa hangarima, ali bice i to valjda. https://tangosix.rs/2020/09/01/novi-hangari-za-helikoptere-gradice-se-na-batajnici-i-ladjevcima/ Ne znam samo sta ce Bugari kupiti za ovako male novce.

31. Mar 2020.Pogledaj

Mayer na: [POSLEDNJA VEST] Nova isporuka medicinske pomoći: Ruski An-124 sleće u Beograd

>> Zasto danas Ukraina ne proizvede neki avion? Antonov AN-178

31. Mar 2020.Pogledaj

Ogorčeni na: [POSLEDNJA VEST] Nova isporuka medicinske pomoći: Ruski An-124 sleće u Beograd

Pravio se i u Rusiji. Zapravo fabrika Aviastar SP jedina i može danas da ga proizvede, ali problem je sertifikacija koju obavlja Ukrajina.

30. Mar 2020.Pogledaj

Dassal na: [POSLEDNJA VEST] Nova isporuka medicinske pomoći: Ruski An-124 sleće u Beograd

Antonov An-124 plane Viktor Tolmachev (11 August 1934 – 7 June 2018) was a Russian engineer. He was a member of the Russian Academy of Natural Sciences and chief designer of the Antonov An-124 Ruslan and An-225 Mriya transport aircraft.[1]

30. Mar 2020.Pogledaj

Ruslan Tihonov na: [POSLEDNJA VEST] Nova isporuka medicinske pomoći: Ruski An-124 sleće u Beograd

Da, dok je to bila jedna država SSSR, sada Ukrajina nije u stanju da održava takve avione, a kamo li da pravi!!!🤣

29. Mar 2020.Pogledaj

Send this to a friend