BEG airport status
STS avijacija počela prolećnu akciju vakcinacije divljih životinja iz vazduha

STS avijacija počela prolećnu akciju vakcinacije divljih životinja iz vazduha

Nova sezonska regionalna akcija suzbijanja besnila kod divljih životinja počela je pre tri dana iz Smederevske Palanke. STS ponovo mobilisala većinu domaće generalne avijacije uz duplirani broj pilota i dodatak Bugarske kao još jedne zemlje iznad koje će leteti srpske Cesne i Pajperi.

Kako je Tango Six u februaru i najavio, STS avijacija d.o.o nastavlja sa regionalnom akcijom suzbijanja besnila kod divljih životinja iz vazduha. Novine u prolećnoj akciji koja je počela prošle nedelje su duplirani broj pilotskih posada, uključivanje Bugarske u akciju i time značajno povećanje ukupnog projektovanog naleta.

Nikola Aćimović, direktor STS-a ispričao je detalje novog poduhvata za Tango Six:

– Ove sezone polećemo iz Smederevske Palanke i u prvoj fazi je planirano učestvovanje između sedam i devet letelica dok ćemo ubrzo u akciju uključiti i celokupnu sakupljenu flotu privatnih aviona koja će brojati 12 Cesni 172 i Pajper Voriora.

Naše aktivnosti će ukupno trajati tri meseca. Planiramo da izbacimo oko 1.600.000 vakcina iznad Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i od ove akcije iznad Bugarske.

Duplirali smo pilotske posade, tako da će avionima upravljati 24 letača od kojih su većina mladi piloti kojima će ovo biti prvi komercijalni posao. Njima će iskustvom i savetima pomagati starije i kolege, većinom bivši vojni piloti koji su nam kao i u prošlim akcijama okosnica bezbednog i kvalitetnog rada. Dobijanje Bugarske kao nove zemlje još jedan je dokaz ispravnosti našeg  pristupa i posvećenosti ovom specifičnom poslu.

Broj operatera aparata za izbacivanje mamaca ostaće isti, planiramo ukupni nalet od 3.500 časova i posle Smederevske Palanke letećemo sa aerodroma u Kruševcu, zatim sledi kraće baziranje sa Lisičjeg Jarka pa odlazak za Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu i Bugarsku, ispričao je Aćimović.

(Fotografije: Miloš Mihić)

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

В

Размислите да од Директората цивилног ваздухопловства затражите резервацију ваздушног простора у којем намеравате да обављате делатност од изузетног значаја. Са добијеном дозволом/сагласношћу Директората, обратите се Агенцији за контролу летења да би добили право првенства над тренажним летовима војних ваздухоплова…

Odgovori
Pe

Nisam siguran da sam razumeo komentar.

В

Шта би се десило да у исто време у реону у коме планирате да вршите вакцинацију летење планира и војска?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Zaljubljenik na: Višenamenski helikopter S-92: Od naftnih platformi do prevoza predsednika SAD

Флајт летач H145 nikako nije zamena za Mi17, već pre dođe dopuna njemu (ili Mi17 dođe dopuna njima, zavisi kako postaviš šta je osnova vertikalnog transporta kod nas). Problem H215 leži u tome što nema rampu, pa nije potpuna zamena za Mi-17, koji kod nas praktičko predstavlja "teški" transportni helikopter prema trenutno stanju stvari (a…

17. Jan 2025.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

@Dragan Imate vi stručnjake, ali niko od nas stručnjaka nije vodio projekat razvoja helikoptera u prošlosti, a nema nas baš puno da mogu svi projekti u zemlji da stanu, da bi mi razvili helikopter, potrebne mašine i alate za proizvodnju, dobili licence za razvoj, licence za testiranje i da sve to bude iole isplativo i…

17. Jan 2025.Pogledaj

Medo s mora na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

@Nebojsa Kojem ratu? Sloveniji, Hrvatskoj,...? Da te podsjetim, Slovenci su jednu oborili praktiččno s ničim. I ako si vidio što je ostalo od iste kada ja pala na tlo...ništa, proguglaj fotke.

17. Jan 2025.Pogledaj

Saša na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Konačno nekog stručnog i pametnog čoveka da postave na tako odgovorno mesto.

17. Jan 2025.Pogledaj