BEG airport status
Javno izvinjenje autora audio-snimka stjuardesi Snežani Živković: „Gospođo Živković, izvinite! Nacionalna avio-kompanijo, ozbiljno razmislite“

Javno izvinjenje autora audio-snimka stjuardesi Snežani Živković: „Gospođo Živković, izvinite! Nacionalna avio-kompanijo, ozbiljno razmislite“

Beograd, 10. decembar 2012 – Gospođo Živković, izvinite! Ja sam snimio sigurnosna uputstva koja ste dali na Jatovom letu iz Milana za Beograd. Žao mi je što sam vas uvredio, žao mi je i što sam pomislio da ste pijani.

 
Činjenica da niko od hiljada slušalaca mog snimka (uključujući i mene) nije ni pomislio da je vaš govor posledica nesreće, te da nam je svima izgledalo logično da je pijanstvo osoblja u putničkoj kabini potpuno odgovarajuća slika Jata – zastrašujuća je. Žao mi je što ste bili žrtva toga.Žao mi je što su javašluk, glasine o korupciji, nedostatak jasne vizije i strategije doveli Jat na ivicu propasti, u kojoj čak nema ni jednog glasa iz same kompanije koji bi vas zaštitio. Jasno mi je kako se u brojnim neuspešnim pokušajima transformacije postojeći resursi nekada moćnog Jata iscrpljuju, avioni izrabljuju, putnici maltretiraju, a osoblje na zemlji i u vazduhu ponižava.

Basnoslovni novac građana se ulaže u rupu bez dna zvanu Jat. Došao je momenat kada mi, građani, nešto moramo preduzeti.Zahtevamo od Republike Srbije koja u ime građana upravlja Jat Airwaysom da konačno jasno definiše kako ulaže naš teško zarađeni novac, šta hoće sa aviosaobraćajem u našoj zemlji, koja je strategija za nacionalnu avikompaniju, i šta mi, građani, vlasnici same kompanije, možemo od nje očekivati u budućnosti.

Gospođo Živković, čestitam vam na hrabrosti i upornosti da se sa velikim životnim izazovom borite i izborite, čak i unutar Jata. Vas vaša kompanija nije podržala, a ja želim da vas uverim da vas ja, moja porodica, prijatelji i kolege, i uostalom svi građani ove zemlje podržavamo.Dužnost odgovornih građana je da na probleme ukazuju, nudeći moguća rešenja – tako je nastao sporni snimak. Gospođo Živković, radujem se novom letu s vama. Želeo bih da to bude u jednom novom Jatu, na koji smo svi ponosni.
 
Darko Soković
(kontakt adresa poznata redakciji)

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ve

Lepo je sto je covek pokusao da se izvini za svoj uzasan gest ali umesto o kompaniji i vladi trebao je akcenat da stavi na izvinjenje za svoju drskost i bezobrazluk, za nevaspitanje koje mu je dozvolilo da to uopste uradi! Zao mu je sto nema ko iz kompanije da zastiti jednu divnu zenu, pravog profesionalca od njega samog?! Od coveka koji pored ovog snimka postavlja snimak kafanske pevacice iz motela Stari hrast i druge i tako pokusava da stekne popularnost? Mozda, ali samo medju sebi slicnima, koji se drugima smeju a sami ne vrede ni zrno! A ja se nadam da ce ga Snezana Zivkovic tuziti za uvredu casti.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj