BEG airport status
Javno izvinjenje autora audio-snimka stjuardesi Snežani Živković: „Gospođo Živković, izvinite! Nacionalna avio-kompanijo, ozbiljno razmislite“

Javno izvinjenje autora audio-snimka stjuardesi Snežani Živković: „Gospođo Živković, izvinite! Nacionalna avio-kompanijo, ozbiljno razmislite“

Beograd, 10. decembar 2012 – Gospođo Živković, izvinite! Ja sam snimio sigurnosna uputstva koja ste dali na Jatovom letu iz Milana za Beograd. Žao mi je što sam vas uvredio, žao mi je i što sam pomislio da ste pijani.

 
Činjenica da niko od hiljada slušalaca mog snimka (uključujući i mene) nije ni pomislio da je vaš govor posledica nesreće, te da nam je svima izgledalo logično da je pijanstvo osoblja u putničkoj kabini potpuno odgovarajuća slika Jata – zastrašujuća je. Žao mi je što ste bili žrtva toga.Žao mi je što su javašluk, glasine o korupciji, nedostatak jasne vizije i strategije doveli Jat na ivicu propasti, u kojoj čak nema ni jednog glasa iz same kompanije koji bi vas zaštitio. Jasno mi je kako se u brojnim neuspešnim pokušajima transformacije postojeći resursi nekada moćnog Jata iscrpljuju, avioni izrabljuju, putnici maltretiraju, a osoblje na zemlji i u vazduhu ponižava.

Basnoslovni novac građana se ulaže u rupu bez dna zvanu Jat. Došao je momenat kada mi, građani, nešto moramo preduzeti.Zahtevamo od Republike Srbije koja u ime građana upravlja Jat Airwaysom da konačno jasno definiše kako ulaže naš teško zarađeni novac, šta hoće sa aviosaobraćajem u našoj zemlji, koja je strategija za nacionalnu avikompaniju, i šta mi, građani, vlasnici same kompanije, možemo od nje očekivati u budućnosti.

Gospođo Živković, čestitam vam na hrabrosti i upornosti da se sa velikim životnim izazovom borite i izborite, čak i unutar Jata. Vas vaša kompanija nije podržala, a ja želim da vas uverim da vas ja, moja porodica, prijatelji i kolege, i uostalom svi građani ove zemlje podržavamo.Dužnost odgovornih građana je da na probleme ukazuju, nudeći moguća rešenja – tako je nastao sporni snimak. Gospođo Živković, radujem se novom letu s vama. Želeo bih da to bude u jednom novom Jatu, na koji smo svi ponosni.
 
Darko Soković
(kontakt adresa poznata redakciji)

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ve

Lepo je sto je covek pokusao da se izvini za svoj uzasan gest ali umesto o kompaniji i vladi trebao je akcenat da stavi na izvinjenje za svoju drskost i bezobrazluk, za nevaspitanje koje mu je dozvolilo da to uopste uradi! Zao mu je sto nema ko iz kompanije da zastiti jednu divnu zenu, pravog profesionalca od njega samog?! Od coveka koji pored ovog snimka postavlja snimak kafanske pevacice iz motela Stari hrast i druge i tako pokusava da stekne popularnost? Mozda, ali samo medju sebi slicnima, koji se drugima smeju a sami ne vrede ni zrno! A ja se nadam da ce ga Snezana Zivkovic tuziti za uvredu casti.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj