BEG airport status
[LIVE POST] Imtel Sky Tech isporučio kupcu Robinson R44 Raven II

[LIVE POST] Imtel Sky Tech isporučio kupcu Robinson R44 Raven II

10:30 – Danas sam opet na terenu. Ovi IMC uslovi ne sprečavaju „letenje kopnom“ i upravo ću o tome izveštavati kroz ovaj post koji ću tokom dana ažurirati.

U Srbiji trenutno leti četiri helikoptera marke Robinson. Jedan R22, dva R44 Raven II i još jedan R44. Svi su u privatnom vlasništvu dok je jedan od njih, uz pomoć svog poznatog gazde, poslužio kao odlična ilustracija upotrebe ovakvih mašina. Privatni helidrom, letelica koja je jednostavna za letenje i održavanje i fleksibilnost transporta koja se za kraće relacije trenutno ne može meriti ni sa jednom drugom opcijom.

Imtel Sky Tech, ovlašćeni diler i serviser američke fabrike helikoptera Robinson, preuzeo je jutros sa carine prvi helikopter koji je namenjen kupcu u Srbiji. Danas ću pratiti ovaj proces, od preuzimanja iz skladišta špeditera do prevoza u servis GAS Aviation u Smederevskoj Palanci gde će se obaviti sklapanje letelice i druge rutinske radnje – dobijanje uverenja o plovidbenosti, registracija vazduhoplova i njegov probni let. Sklapanje ovog helikoptera uradiće GAS Aviation dok je svako sledeće planirano da se radi u Sky Tech-ovom servisnom centru u Obrežu kada on bude bio kompletiran i osposobljen.

U skladištu špreditera Milšped helikopter nas je dočekao u tri velika drvena sanduka. U najvećem je kabina i deo repnog rotora, u drugom je glavni rotor dok se u trećem nalazi motor. U pitanju je četvorosed R44 Raven II serijskog broja 13235 čija je bazna cena 425.000 dolara. Raven II se razlikuje od ranijeg R44 Astro po direktnom ubrizgavanju goriva u motor. Dodatna oprema je klima, Garmin GNS530 G i druge manje stavke enterijera. Boja je tamno plava.

20120515-145250.jpg

Nakon kompletiranja potrebne paipirologije sanduci se stavljaju u kamion koji upravo sada prevozi helikopter u delovima do Smederevske Palanke.

13:00 – Sanduci u kojima se nalazi helikopter istovareni su bez većih poteškoća od strane osoblja GAS Aviation-a.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj