BEG airport status
LYBE 1908:30 Z VRB°02KT CAVOK 14/06 Q1024 NOSIG=
[LIVE POST] Imtel Sky Tech isporučio kupcu Robinson R44 Raven II

[LIVE POST] Imtel Sky Tech isporučio kupcu Robinson R44 Raven II

10:30 – Danas sam opet na terenu. Ovi IMC uslovi ne sprečavaju „letenje kopnom“ i upravo ću o tome izveštavati kroz ovaj post koji ću tokom dana ažurirati.

U Srbiji trenutno leti četiri helikoptera marke Robinson. Jedan R22, dva R44 Raven II i još jedan R44. Svi su u privatnom vlasništvu dok je jedan od njih, uz pomoć svog poznatog gazde, poslužio kao odlična ilustracija upotrebe ovakvih mašina. Privatni helidrom, letelica koja je jednostavna za letenje i održavanje i fleksibilnost transporta koja se za kraće relacije trenutno ne može meriti ni sa jednom drugom opcijom.

Imtel Sky Tech, ovlašćeni diler i serviser američke fabrike helikoptera Robinson, preuzeo je jutros sa carine prvi helikopter koji je namenjen kupcu u Srbiji. Danas ću pratiti ovaj proces, od preuzimanja iz skladišta špeditera do prevoza u servis GAS Aviation u Smederevskoj Palanci gde će se obaviti sklapanje letelice i druge rutinske radnje – dobijanje uverenja o plovidbenosti, registracija vazduhoplova i njegov probni let. Sklapanje ovog helikoptera uradiće GAS Aviation dok je svako sledeće planirano da se radi u Sky Tech-ovom servisnom centru u Obrežu kada on bude bio kompletiran i osposobljen.

U skladištu špreditera Milšped helikopter nas je dočekao u tri velika drvena sanduka. U najvećem je kabina i deo repnog rotora, u drugom je glavni rotor dok se u trećem nalazi motor. U pitanju je četvorosed R44 Raven II serijskog broja 13235 čija je bazna cena 425.000 dolara. Raven II se razlikuje od ranijeg R44 Astro po direktnom ubrizgavanju goriva u motor. Dodatna oprema je klima, Garmin GNS530 G i druge manje stavke enterijera. Boja je tamno plava.

20120515-145250.jpg

Nakon kompletiranja potrebne paipirologije sanduci se stavljaju u kamion koji upravo sada prevozi helikopter u delovima do Smederevske Palanke.

13:00 – Sanduci u kojima se nalazi helikopter istovareni su bez većih poteškoća od strane osoblja GAS Aviation-a.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Ja istinski ne znam jel vi uoće čitate što sam vam napisao ili slijepo vidite samo ono što vjerujete i do vas ne dolaze riječi. Ajde pokušat ću još jednom: Širokotrupni avion, pa bio on i na liniji od sat vremena, jest analitički argument sam po sebi. On znači bitno veće kapacitete na pojedinoj liniji,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Sergej na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Upravo zato je Turska uvidevši o kakvoj se prevari radi na elegantan način izašla iz programa F-35. Can not run, can not turn can not hide.... Usput im ponude po paprenoj ceni dokazano loš patriot. Pa su turci brže bolje da zakrpe rupu i koliko toliko zaštite svoje nebo otrčali i kupili stvarno…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Drugo, svaki marketing strucnjak ce Vam reci da su sanse da Ruski avion bude konkurencija Airbus i Boeing-u nepostojece,ne samo, ali i zbog lose reputacije Rusa u postprodaji i bezbednosti (gledaj Sukhoi superjet). Нема то везе са маркетингом него са слободним тржиштем, слободним протоком људи и идеја и осталим глупостима.И Хитлер се својевремено…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Mayer SRJ je posedovala rakete zemlja zemlja, zasto onda nisu gadjali Budimpestu, Tiranu i Sofiju? СРЈ није поседовала балистичке пројектиле имали смо само артиљериску ракету луну домета 70 км ,СФРЈ је имала 12 лансирних возила 6 је остало у Републици Српској ,а 6 је у Србији. У току рат у Босни испаљено је око 100…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend