BEG airport status
[LIVE POST] Imtel Sky Tech isporučio kupcu Robinson R44 Raven II

[LIVE POST] Imtel Sky Tech isporučio kupcu Robinson R44 Raven II

10:30 – Danas sam opet na terenu. Ovi IMC uslovi ne sprečavaju „letenje kopnom“ i upravo ću o tome izveštavati kroz ovaj post koji ću tokom dana ažurirati.

U Srbiji trenutno leti četiri helikoptera marke Robinson. Jedan R22, dva R44 Raven II i još jedan R44. Svi su u privatnom vlasništvu dok je jedan od njih, uz pomoć svog poznatog gazde, poslužio kao odlična ilustracija upotrebe ovakvih mašina. Privatni helidrom, letelica koja je jednostavna za letenje i održavanje i fleksibilnost transporta koja se za kraće relacije trenutno ne može meriti ni sa jednom drugom opcijom.

Imtel Sky Tech, ovlašćeni diler i serviser američke fabrike helikoptera Robinson, preuzeo je jutros sa carine prvi helikopter koji je namenjen kupcu u Srbiji. Danas ću pratiti ovaj proces, od preuzimanja iz skladišta špeditera do prevoza u servis GAS Aviation u Smederevskoj Palanci gde će se obaviti sklapanje letelice i druge rutinske radnje – dobijanje uverenja o plovidbenosti, registracija vazduhoplova i njegov probni let. Sklapanje ovog helikoptera uradiće GAS Aviation dok je svako sledeće planirano da se radi u Sky Tech-ovom servisnom centru u Obrežu kada on bude bio kompletiran i osposobljen.

U skladištu špreditera Milšped helikopter nas je dočekao u tri velika drvena sanduka. U najvećem je kabina i deo repnog rotora, u drugom je glavni rotor dok se u trećem nalazi motor. U pitanju je četvorosed R44 Raven II serijskog broja 13235 čija je bazna cena 425.000 dolara. Raven II se razlikuje od ranijeg R44 Astro po direktnom ubrizgavanju goriva u motor. Dodatna oprema je klima, Garmin GNS530 G i druge manje stavke enterijera. Boja je tamno plava.

20120515-145250.jpg

Nakon kompletiranja potrebne paipirologije sanduci se stavljaju u kamion koji upravo sada prevozi helikopter u delovima do Smederevske Palanke.

13:00 – Sanduci u kojima se nalazi helikopter istovareni su bez većih poteškoća od strane osoblja GAS Aviation-a.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksa Radojičić na: Tajland pre Srbije možda prvi inostrani kupac kineskog PVO sistema FK-3

@Delfin Sve je to lepo samo što nema veze sa realnošću. 1.) Vašom logikom RV Bugarske sa jedva dva aktivna aviona je ustanju da sravni Srbiju? U kom univerzumu? 2.) Ko od suseda ima Tomahawke. Drugo to su KRSTAREĆE RAKETE, a gađanje sistema PVO sa njima je skoro na nivou naučne fantastike, pod uslovom da…

24. Sep 2020.Pogledaj

Aleksa Radojičić na: Tajland pre Srbije možda prvi inostrani kupac kineskog PVO sistema FK-3

@Milan Pa vidite niste upravu. Ne dostatak naše PVO tokom NATO bombardovanja jeste bila činjenica da naša PVO nije mogla uspešno da dejstvuje preko 5000m, jer smo takvu sposobnost izgubili sa povlačenjem S-75. Da smo imali S-200, S-300 ili FK-3 ta "rupa" ne bi postojala i NATO avijacija bi bila prinuđena da ili rizikuje obaranje…

24. Sep 2020.Pogledaj

Aleksa Radojičić na: Tajland pre Srbije možda prvi inostrani kupac kineskog PVO sistema FK-3

@Srbofil Međusobne vojnotehnološke veze Izraela i NR Kine su veoma jake, tako da ne bi bilo ne moguće izvršiti integraciju. Davis Slings se ne izvozi tako da to možemo odmah da zaboravimo.

24. Sep 2020.Pogledaj

Aleksa Radojičić na: [EKSKLUZIVNO] Orao srpskog RV i PVO lansirao Maverik prvi put posle više od 25 godina

@srx Istina je da se ne ispaljuje gomila rakete svake godine od strane svakog pilota i u mnogim drugim RV, jer uopšte to nije praksa i ne postoji tolika potreba da vi svake godine obnavljate to znanje. Istina je da je normalno da se raketira NRZ, da se bacaju nevođene bombe pogotovo kao uvod u…

24. Sep 2020.Pogledaj

Send this to a friend