BEG airport status
LYBE 2102:00 Z 320°05KT 3800 BR BKN025 00/00 Q1046 NOSIG=
[LIVE POST] Imtel Sky Tech isporučio kupcu Robinson R44 Raven II

[LIVE POST] Imtel Sky Tech isporučio kupcu Robinson R44 Raven II

10:30 – Danas sam opet na terenu. Ovi IMC uslovi ne sprečavaju „letenje kopnom“ i upravo ću o tome izveštavati kroz ovaj post koji ću tokom dana ažurirati.

U Srbiji trenutno leti četiri helikoptera marke Robinson. Jedan R22, dva R44 Raven II i još jedan R44. Svi su u privatnom vlasništvu dok je jedan od njih, uz pomoć svog poznatog gazde, poslužio kao odlična ilustracija upotrebe ovakvih mašina. Privatni helidrom, letelica koja je jednostavna za letenje i održavanje i fleksibilnost transporta koja se za kraće relacije trenutno ne može meriti ni sa jednom drugom opcijom.

Imtel Sky Tech, ovlašćeni diler i serviser američke fabrike helikoptera Robinson, preuzeo je jutros sa carine prvi helikopter koji je namenjen kupcu u Srbiji. Danas ću pratiti ovaj proces, od preuzimanja iz skladišta špeditera do prevoza u servis GAS Aviation u Smederevskoj Palanci gde će se obaviti sklapanje letelice i druge rutinske radnje – dobijanje uverenja o plovidbenosti, registracija vazduhoplova i njegov probni let. Sklapanje ovog helikoptera uradiće GAS Aviation dok je svako sledeće planirano da se radi u Sky Tech-ovom servisnom centru u Obrežu kada on bude bio kompletiran i osposobljen.

U skladištu špreditera Milšped helikopter nas je dočekao u tri velika drvena sanduka. U najvećem je kabina i deo repnog rotora, u drugom je glavni rotor dok se u trećem nalazi motor. U pitanju je četvorosed R44 Raven II serijskog broja 13235 čija je bazna cena 425.000 dolara. Raven II se razlikuje od ranijeg R44 Astro po direktnom ubrizgavanju goriva u motor. Dodatna oprema je klima, Garmin GNS530 G i druge manje stavke enterijera. Boja je tamno plava.

20120515-145250.jpg

Nakon kompletiranja potrebne paipirologije sanduci se stavljaju u kamion koji upravo sada prevozi helikopter u delovima do Smederevske Palanke.

13:00 – Sanduci u kojima se nalazi helikopter istovareni su bez većih poteškoća od strane osoblja GAS Aviation-a.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: Hrvatska ponovo u procesu nabavke višenamenskih borbenih aviona

Piloti idu na obuku izvan zemlje,dakle sve što treba biti će osigurano vani. To je već bilo dogovoreno sa Izraelom ali je dil propao. Tamo je otišao pilot i bivši komandant protupožarne eskadrile i mislim da je još uvijek u Izraelu.Oko njega trebala je biti formirana grupacija za pripremu i obuku pilota.Što će dalje biti…

21. Jan 2020.Pogledaj

Albatros na: Piloti RV i PVO na letačkoj obuci na školskom avionu Lasta V-54

Banja Luka Naravno da si pomešao. Ništa čudno ako ti to nije osnovno zanimanje. Mada iznenađuje želja za davanjem ocena, mišljenja i saveta. To "da bude sporo" ne znači ništa... jer su danas već ULA ili SLA avioni značajno brži od stare Utve. Pantera Pipistrel danas već ima kruz 190 čvorova što je stravičan uspeh…

21. Jan 2020.Pogledaj

Ed na: Hrvatska ponovo u procesu nabavke višenamenskih borbenih aviona

Pa u slucaju aviona za koje HR trazi ponudu: - F-16 AM/BM MLU tape 6.2 - AIM-120D, AIM-9X, IRIS-T - F-16 C/D block 30 - AIM-120B, AIM-7F/M, AIM-9M - F-16 Barak - Derby, AIM-120C, Phyton 4, AIM-9M - F-16 V i block 70/72 - AIM-120D, AIM-132, AIM-9X, IRIS-T - Gripen C/D mark 4 - AIM-120C,…

21. Jan 2020.Pogledaj

Drina na: Hrvatska ponovo u procesu nabavke višenamenskih borbenih aviona

@Andrija Hrvatska samo na papiru trosi 1.5% BDP-a na odbranu. U realnosti Hr je clanica nato-a koja proporcijalno izdvaja najmanje novca za modernizaciju odbrane, a po personalnim troskovima su u samom vrhu odmah iza Grcke. Kad bi iz njihovog vojnog budzeta mrdnuli stavke koje primarno nemaju veze sa vojskom poput troskova za gasenje pozara, sekundarnog…

20. Jan 2020.Pogledaj

Ed na: Hrvatska ponovo u procesu nabavke višenamenskih borbenih aviona

Cijena je bila definirana, 2.9 milijardi kuna na 10 godina po dvije rate godisnje, SLEP nakon kojeg bi imali jos 3000 EFH a za isti je trebao garantirati LM, prilagodba na NATO kompatibilnost, dinamika isporuke 2+6+4 godisnje, obuka pilota instruktora i tehnickog osoblja, itd... U svakom slucaju LM je dao podrsku prodaji kao i USA…

20. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend